![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Stoltenberg heeft gelijk voor: | |||
100 procent |
![]() ![]() ![]() |
13 | 92,86% |
90 procent, en ik zal je zeggen wat er dus aan mankeert |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik volg hem voor 100 procent.
Wat is dan het punt van discussie? Ik weet het zelf niet goed. Ik wou het enkel meedelen. Interessant, motiverend geformuleerd, vrank-eerlijk en zo ... Duurt maar 2.42 dus ... https://www.youtube.com/watch?v=YqUYpEjcEHk&t=58s
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1 procent gelijk. NATO heeft geen recht tot spreken wat brutaliteit noch respecteren van soevereiniteit betreft. Daarbij roept hij op voor geld voor meer oorlog. Het woord 'vrede' of 'onderhandelingen' laat hij niet vallen.
Europese landen zouden beter Stoltenberg en diens bazen in Langley en Washington tot de orde roepen voordat ze Europa in een nog grotere oorlog storten. Moest het van Schoof afhangen zou bovenstaande opinie verboden zijn. Moest het van mij afhangen ik zou zo'n enquête naar K&K verplaatsen. Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in 2014 een zware fout gemaakt door de russen toe te laten om een buurland (gedeeltelijk) binnen te vallen zonder reactie. Never again. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Putin heeft herhaaldelijk aangekondigd dat hij de invloedsfeer van de oude Soviet Unie betreurt (dat hij betreurt dat die weg is). Als je die daar stukjes van laat heroveren met succes, dan gaat hij doorspelen, zolang hij wint. Wie dat niet begrijpt, is een onnozelaar. En dit is voor ons een bijzonder goeiekoop oorlogje. Je moet de energie crisis niet zien als een prijs ervoor: die energie crisis ging TOCH losbreken, omdat het de Groene Waanzin is. Wij betalen bijna niks voor die oorlog. De Amerikanen betalen het grootste deel, wij zo goed als niks. Wij ondergaan enkel onze eigen stommiteiten, maar die zouden we toch, en nog veel harder, hebben ondergaan. DANK ZIJ die oorlog worden we wat eerder wakker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we zouden tekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is momenteel,zoals de NAVO-bobo juist opmerkt,zelfs los van enig moreel aspect,"only money" dat het ons kost....
besef dat.... Eigenlijk maar 2 en 3 mensenlevens voor ons hebben de twee voorgaande conflicten,HIER,uiteindelijk ook maar 2 autodagreizen van DAAR,wel wat meer gekost hebben dan "only money".... Laatst gewijzigd door kelt : 30 december 2022 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De optie “Stoltenberg is een gevaar voor de vrede in de EU” staat er niet bij.
Uw enquête is waardeloos. Maar kom, oorlog is goed voor de economie. Hoeveel miljard hebben Belgische, Europese en Amerikaanse bedrijven al verdient aan dit conflict?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 december 2022 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft Stoltenberg gelijk. Pipo’s zoals Poetin en gelijkdenkenden vormen en permanent gevaar. Daar zijn bv. Estland, Letland en Litouwen zich sterk van bewust. Ook Polen is voortdurend op zijn hoede. De finale droom van Poetin en zijn gezellen is het territoriaal terug herstellen van Rusland tot de dimensies die het had als koloniale mogendheid die de Sovjet-Unie heette. Europa zal permanent op zijn hoede moeten zijn voor dit Russisch gevaar en er voor zorgen dat het zich militair stevig kan verweren.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VerdienD.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schaam me diep, soms schrijf ik een fout op dit minuscuul telefoontje van mij.
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 december 2022 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit komt niet uit de duim van Quercus dat is zuiver logisch nadenken. Mijn gedacht.
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 30 december 2022 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe komt het dat hij Oekraine nog niet kan innemen? Omdat Amerika en Europa massaal Oekraine steunen. Zoniet was het reeds lang onder de poot van de Russische beer.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wordt al vergeten hoe "Moskou" ei zo na ons energienet al "gepakt" had...met niet-militaire middelen nog wel... In Duitsland ondertussen blijven onderzoekingen gebeuren bij de BfV en Binnen- en Buitenlandse Zaken......Ja,het tijdperk Schroder en Merckel wordt daar letterlijk uitgerookt,en het is blijkbaar nodig...... Moskou was BEZIG al de rest te pakken,te beginnen met Duitsland.Het is niet toevallig dat de Polen en de Balten in alle staten zijn ,ze vertrouwen Berlijn niet echt meer,en hebben daar alle reden toe......de kuis zal nog jaren mogen doorgaan.... Laatst gewijzigd door kelt : 30 december 2022 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel in het hoofd van angsthazen en door de media en navo geïndoctrineerde makke schapen
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De TLDR was dat een alien race dat in staat was de geesten te beinvloeden de Aarde zou willen overnemen. De Aardlingen dachten het gevonden te hebben,ze hadden een meettoestel uitgevonden met een wijzer die aangaf als er geprobeerd werd de geesten over te nemen en dat geinstalleerd bij de verdedigers in de ruimte.... Al die ruimtetroepers waren van mening dat ze hun werk ,het bewaken,heel goed deden...Ze moesten al lang nergens meer op schieten...alles OK Probleem was dat bij hen allemaal de wijzer al lang in alarm stond maar ze ZAGEN het niet meer..... oeps....er was een denkfoutje ingeslopen....op een bepaald moment is het NIET de techniek die een probleem OPLOST..... DAT is de situatie waarin wij in Westelijk Europa terecht gekomen waren....gelukkig wordt dat nu snel gecorrigeerd... Die Russische wijzer stond al lang in ALARM,maar we redeneerden (ja,ook ik!) dat al lang weg...... Laatst gewijzigd door kelt : 30 december 2022 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |