![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#26261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wie tegen de multicultuur opkomt wordt meteen als racist en extreemrechtse fascist verketterd. Met de goedkeuring van de bevolking.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 december 2022 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "wir shaffen das" moet gestopt worden anders... ![]() De tijd is op huidig ogenblik door bepaalde omstandigheden dat wij naar onze eigen mensen moeten zien? Waarom zouden wij daar naar zien, die staan allemaal aan te schuiven op de luchthavens voor snoepreisjes en dan maar zagen & zeveren over de hoge rekeningen, begrijpe wie begrijpe kan... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2022 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#26264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Licht vuurwerk ter plekke in hun achterwerk steken .... !! Of wat zachter , lijken van de weg laten krabben !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zwaardere variant gebruiken, vliegen ze misschien terug vanwaar ze gekomen zijn mocht(en) de daders uit andere streken komen en in 'ons' land de EU eigenlijk niet moeten zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26267 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lichtvuurwerk of licht vuurwek => Het nagenot
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat nagenot op de tonen van "Fly 'Robin' Fly" (Silver Convention)
p.s. Recordaantal migranten stak vorig jaar clandestien Kanaal over
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2023 om 06:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Marokko is er niets aan de hand. Sturen zij hun 'strijders' op pad als 'Het Paard van Troje" verhaal? p.s. Bij de Balkans Chronicles zag men het dan weer zo: West-Europese landverraders en de islamknuffelaars drijven Europa richting Sharia – de islamitische wet – of in een burgeroorlog
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2023 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 januari 2023 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26272 |
Europees Commissaris
|
![]() Opvallende en verdachte wending in de MSM: men spreekt minder van 'jongeren' maar van 'mensen' die opgepakt werden. Of doen hun ouders nu ook mee met de rellen ...
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 januari 2023 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26273 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26274 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had al eens 15 maand gekregen voor iemand dood te slaan.
15 maand? Hallo? 15 fucking maand? Zijn ze hier compleet zot geworden of wat?
![]() |
#26277 |
Europees Commissaris
|
![]() Men mag gekleurde medemensen niet te hard straffen, anders riskeren de rechters bestempeld te worden als zijnde racistisch. Bovendien is het zo dat de dader in kwestie eerder slachtoffer is van de racistische maatschappij waarbij hij geen kansen krijgt.
![]() |
#26278 |
Europees Commissaris
|
![]() Wellicht heeft het slachtoffer haar multiculturele toekomstvisie wat bijgesteld door deze praktijkervaring.
![]() |
#26279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan toch niet. Bron ?
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 5 januari 2023 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met dank aan het kromme gerecht en die advocaat die onmiddellijk zijn rechten zou mogen verliezen voor de rest van zijn dagen. |
|
![]() |
![]() |