![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal wat ik eerder voorstelde : ik heb nog een flinke voorraad pianosnaar op rol die ik belangeloos wil schenken aan elke organisatie van bezorgde burgers die extreem-rechtse disfunctionelen wil lantaarnpalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom wordt de schotel van de wraak ook best koud geserveerd he. Dat het allemaal goed heeft kunnen rijpen en gisten. The chase is better than the catch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het aantal doden dat er al gevallen zijn door een goeie welgemikte klap... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger heb ik mij nog aangemeld bij de para's voor Afrika. Maar ik mocht niet mee omdat ik nbc was. Nochtans ik zag het zitten. In de nacht zoeken naar donkere mannen die als ze lachten witte tandjes en ogen liet zien, vlam recht in hun eetservies. Maar ja.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Honden die kinderen hun geboorte meemaken of aanvaarden zien dat als hun puppy en beschermen die vaak serieus. Ik heb een Duitse herder gehad en die sliep onder het babybed. Als ik laat thuiskwam sluipt hij geruisloos naar de rand van de trap. Toen hij me herkende was het goed. Later heb ik een rotweiler als puppy gehad en die beschermde ons ook serieus. Uiteraard als het misgaat dan is het heel erg mis. Zo een hond bijt een half gezicht weg op ee' seconde.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet. Ik denk eerlijk gezegd dat als iemand uw brein eruit mept met een goeie bijl-klop, je het eigenlijk nooit zelfs maar geweten hebt.
DAT is toch de mooiste dood he: het niet eens merken. Alles gaat goed, en floep, je bent er niet meer. Daar hangen bengelen gaat misschien toch enkele seconden hoogst onaangename momenten opleveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Want de aanwijzer "extreem-rechts" wil tegenwoordig niet veel meer zeggen, behalve eventueel "mensen die ik veracht" he. Als het "totalitairen" wil zeggen, dan zijn we ook weer aanbeland bij de corona gekke dwingelanden. De Xi's van deze wereld, niewaar, de Van Ransten, de Macrons (Ich will sie verärgern) en de Fergusons van deze wereld. De halve garen die met hun kwakzalverij dwingelandij de maatschappij hebben opgeblazen, en dan nog zonder resultaat. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2023 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de verhouding goed, breekt de nek en ist finito. Maar dat wist iemand als u vaneigenst al.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor doe ik graag een donatie van mijn rol pianosnaar. Hen zien spartelen aan een lantaarnpaal compenseert me ruimschoots voor het afstaan van die rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... extreem-rechts en kak dat matcht perfect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn extreem-rechtsen he. Totalitairen dus. Ik denk dat jij ergens extreem rechts verwart met nazi nostalgici of zo, maar dat heeft niks met elkaar te maken.
Extreem-rechts is wat te maken heeft met het totalitair opsolferen van waanzinnige ideologieen en het fnuiken van elke kritiek daarop. Het fascistische denken, waarbij allen achter 1 en hetzelfde gedachtengoed gedwongen worden. Communisme, religieuze waanzin, corona waanzin, nazisme, wokisme, dat is allemaal extreem-rechts he. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2023 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Dit komt ervan als de mens eigenwijs de inhoud van het Heilig Boek in de wind slaat. Honden zijn onreine dieren en mogen niet als huisdier gehouden worden. Honden zijn wel toegestaan voor jagers, herders en boeren. Dit geldt voor alle honden, ook Stavoorde en Roodwilder honden. Hoogachtend Citaat:
Deze mensen, waaronder enkele hier aanwezige leden, zullen voor deze gekte verantwoording aan God dienen af te leggen.
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |