![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik was daar behoorlijk succesvol in, Je begint het spel met een paar wachtposten te maken, die fortificeer je in je eerste stad, Je maakt dan zo snel mogelijk een tweede Settler unit aan, doel is je productie zo snel mogelijk omhoog te krijgen. Dus een Settler, Je bouwt je volgende stad, je bouwt weer best een Phalanx unit fortifie die in je stad. , je bouwt een worker om de economie op gang te krijgen (ja ook hier tellen de regels van het kapitalisme) Je maakt terug een Settler, bouwt een stad weer wat verder best aan het water als je die nog niet hebt. en je begint weer opnieuw Ondertussen moet je je wetenschappeijk pad zodanig kiezen dat je zo snel mogelijk katapulten en aanvalswapens kunt bouwen fregaten kunt bouwen etc... En als je genoeg offensieve wapens hebt, dan ben je in business om de rest te gaan aanvallen. (je knoopt zolang je zwak bent diplomatieke betrekkingen aan natuurlijk ) Met meer dan x units kan je ze ook bundelen als krijgsmacht, en dan kan het snel gaan om steden van de vijand plat te leggen en in te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien die barbaren laatst pakken, voor alle veiligheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn de laatste tijden zo wel wat games die echt wel in je portefeuille zitten.
Zo denk ik even aan de Candy Crush (King) games en dan denk ik, als je een paar kinderen, hebt die daar aan verhangen zijn, lopende rekening. De 'nieuwe' Nintendo Switch eist dan soms voor een netwerkverbinding. Dan koop je een game (soms best prijzig) en tijdens het spelen gaat die in bepaalde gevallen zagen voor een internetverbinding om te kunnen upgraden. Daar zijn spellen bij die je via rechtreeks in de console kan steken maar er zijn er ook bij met een downloadcode. Anime Legends Fortnite en METRO Redux zijn er al zo enkele. Dat is gieren als de 'kleintjes' daar met beginnen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(behalve dan hoofdwegen) dat is nog een tacktiek irrigatie en wegen rond steden systematisch vernietigen voor je eraan begint. Ze zitten dan zonder eten en geld, ... hehe dat maakt het allemaal wat eenvoudiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet nog wel dat het in het begin belangrijk is om snel genoeg te verkennen en te veroveren. Als ge teveel uw eigen stek zit op te bouwen zit ge op de duur ingesloten door veel machtiger beschavingen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 december 2022 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat het ook belangrijk is, om uw productie op top niveau te krijgen en uw wetenschappelijke vooruitgang zo snel mogelijk te laten gaan, (die culturele bulshit kan je nog doen als je steden groot genoeg zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Disco Elysium. Voor op de Steamdeck die ik met kerst ga krijgen.
Kost nu 10 euro in promotie.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 9 december 2022 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Europees Commissaris
|
![]() Spel is hier al een paar keer gepasseerd.
Kerbal Space Program is vandaag gratis te claimen in de Epic Game Store.
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn CIV VI periode is over, het war gedeelte bevalt me niet. Troepen verplaatsen kost enorm veel beurten, zoveel dat het tegen steekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, het is zoals ik al zei: het is een spel met heel veel micromanagement. Tijdens die beurten dien je ook een hoop andere dingen in het oog te houden of het loopt mis. Ofwel raak je verslaafd ofwel begint het op de duur tegen te steken.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat spel in insane goed! Eindeloze mogelijkheden. Ge kunt op Kerbal blijven en onderwater gaan ook. Te ziek voor woorden. Rocket science. Maar tutorial zal niet voldoen, ge kijkt best ook op youtube om met uw ogen te stelen. Dat spel is eigenlijk voor hoogbegaafden en wat afsnoepen van anderen is dan een must om er de max uit te halen. Voor het spel start kunt ge uw budget in de instellingen verhogen, ge kunt ook bonussen toevoegen om sneller aan uw science te komen. In de sandbox krijg je meteen alles, maar dat is te complex om te beginnen. Beter gradueel opbouwen.
CHRISTIAN UNITED FOR ISLAM Laatst gewijzigd door CUFI : 6 januari 2023 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2023 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Sony gaat de PS5 (na meer dan 2 jaar) vlot leverbaar worden. Ik geloof er niks van.
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is/was een tekort (aan chips), maar het grootste probleem zijn de scalpers, personen die via bots zoveel mogelijk toestellen kopen en ze dan voor het dubbele doorverkopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die heeft wel een heel 'aardig' prijsje. ![]() Is dat iets dat je als cadeau geeft aan een kind(je)? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2023 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prijzen voor games 50-70€.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijzen die ik gezien heb lagen wel hoger... (750€, 990€...) Op volgende waren de prijzen iets 'aangenamer' PS5 prijs Ikzelf heb nog nooit een PS gehad. Hier staan nog wel enkele oudere Nintendo's, gameboys en dergelijke. Op de RasPi kan men RetroPie zetten, ook leuk. p.s. Op huidig ogenblik haalde ik die Asphalt 8: Airbone eens binnen, best funny.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 januari 2023 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |