![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen, Brusselaars en Walen zijn allemaal Belgen. Zo simpel is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bijna al mijn voorouders komen uit de regio Germania II. Ttz voor zover ik kon teruggaan, en ook op basis van (de oorsprong van) mijn familienaam. Maar dat is dan wel ook ong. 1.000 jaar na de indeling volgens die kaart. Maar dat is net wat ik al meerdere keren geschreven heb hoeveel inwoners in dit land zijn nakomelingen van diegenen die hier 2.000 jaar geleden leefden? Ik denk dat de meerderheid van allochtone komaf is. Hetgeen DNA testen overvloedig bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in uw hoofd lijkt het inderdaad zo simpel te zijn. Precies of de landsgrenzen werden getekend tijdens het ontstaan van deze planeet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets voor K&K ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij denkt dus dat alle Vlamingen geen probleem hebben met het financieel bedienen vd Walen ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 januari 2023 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volstaat dat ze allebei Algemeen Nederlands praten.
![]() |
#111 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als het land onbestuurbaar is, dan komt dat omdat als men splitst, het vooral niet homogeen is. En in combinatie daarmee niet dezelfde fondsen mee transfereert, ergo de deelstaten worden dan gedwongen te besparen. Wat uiteraard niet betekent dat sommige zaken niet beter federaal zouden geregeld worden. Maar daar een zinnig woord over zeggen daar is de op niet toe in staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Is dat zo....?
De N-VA ± grootste Vlaamse partij wil confederalisme Dit forum gaat zichzelf te buiten aan utopiën van een meer zelfstandig Vlaanderen Magnette bevestigt zijn "met alle Chinezen maar niet met den dezen" houding omtrent confederalisme En dat afdoen als K&K onderwerp ? De toekomst van Vlaanderen ? Er lijkt mij iemand niet goed bij de les te zijn geweest de laatste 20 jaar.
![]() |
#113 |
|
![]() .
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 januari 2023 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Burgemeester
|
![]() Onbedoeld, maar uw beste post in deze draad.
Nu nog zonder dat overbodige puntje. Laatst gewijzigd door lancalot : 20 januari 2023 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelf je eigen gehucht verlaten zou dat al duidelijk maken. Echt, dat mensen deze onzin serieus nemen. Erg anti-Vlaams, vind ik het. Argument contra-België. Logisch ook, je profileert de staat dan als minachtend jegens alles wat Nederlands praat. Alsof het gaat om zwakzinnigen. Dat Vlamingen zich die onzin laten wijs maken op de koop toe. Om van te kokhalzen... Nederlanders, Franstalige Belgen en Fransen struikelen hier niet over, maar die hebben tenminste respect voor hun cultuur. Laatst gewijzigd door Weyland : 20 januari 2023 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Bedankt dat u mijn inspanning in deze apprecieert.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over mensen die je in het Nederlands aanspreekt. Dat zijn normaal Vlamingen.