![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect voor de zuster, maar ik ook niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 januari 2023 om 05:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer een monument overleden inderdaad... ![]() The acoustic concert (nog in bezit op DVD video, prachtig concert)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 januari 2023 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() I am dreaming of a White Christmas.
Oh wacht, da's Bing Crosby. En die is al 50 jaar dood. En al zijn kinderen zijn dood. En deze die wat op een combinatie tussen de kerstman en Einstein lijkt is nu ook dood.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lanakense kunstenaar Mathy Engelen onverwacht overleden
Lanaken - Vrijdag 20 januari ’s avonds is de bekende Lanakense kunstenaar Mathy Engelen onverwacht overleden. Hij zou in april 65 worden en was in de hele regio een geliefd man die erkend en geëerd werd om zijn prachtige tekeningen, etsen en aquarellen van heel wat historische gebouwen, dorps- en stadsgezichten in ‘zijn’ Maasland. Laatst gewijzigd door reservespeler : 21 januari 2023 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Tom Jones overleden?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.tomjones.com Wel helaas overleden , door verkeersongeval , velen hier kennen hem niet: https://en.wikipedia.org/wiki/Jay_Briscoe (wrestler) Jamin Pugh (January 25 , 1984 – January 17 , 2023) , better known by his ring name Jay Briscoe
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las plots "RIP Tom Jones" op sociale media maar ik kon het nergens bevestigd zien. Blijkbaar een hoax.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel gevonden dat hij na het overlijden van zijn vrouw in therapie is gegaan. Het zou een hoax zijn volgens sommige (cookie) sites. TJ dead 2023: Singer killed by Internet dearh hoax. Een paar van zijn liedjes kon ik wel smaken maar een echte fan ben ik er niet van, meer iets voor het vrouwvolk?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 59 jaar gehuwd en tot 250 groupies per jaar die hij alle hoeken van de kamer liet zien. (in zijne beste tijd toch) Tommeke, Tommeke, Tommeke ge zijt echt ne goeie artiest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It's not unusual.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb van hem nog ergens een vinyl liggen waar er nog een paar echt goede nummers opstaan. Ik ben niet zeker want dan moet ik gaan rommele tussen de vinyls maar ik dacht dat het deze was... ![]() Voor de fans van de site ![]() Nog een extraatje: Voor mensen die op zoek willen gaan naar diegenen die naar de eeuwige jachtvelden vertrokken zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 januari 2023 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind deze dans echt wel geweldig: klik hier
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 januari 2023 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wednesday Adams.
![]()