![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Minister
|
![]() Alex Clare - Too Close
https://www.youtube.com/watch?v=zP50Ewh31E4 __________________ was getekend , profeet Filippus
![]() |
#1242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een paar leuke weetjes tegengekomen over die SAHB toen ik er wat info over opzocht. Blijkbaar heeft de groep een aantal jaren onder dezelfde naam bestaan (Sensational Alex Harvey Band) zonder... Alex Harvey. Gebeurt naar mijn weten ook niet vaak: een groep genoemd naar de zanger gaat onder dezelfde naam verder terwijl de zanger het afgebold is. Raar... Verder: Alex Harvey is in België gestorven. Meer bepaald in Zeebrugge volgens websites die het kunnen weten. Niks tegen Zeebrugge maar toch een beetje een trieste plek om dood te vallen vind ik...
![]() |
![]() |
#1243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er niks op tegen dat John Lydon nog muziek blijft maken en ook niet als dat dan geen punk meer is en zelfs als hij daar mee naar het Eurovisie-festival wil trekken is dat zijn ding. Als dat hem gelukkig maakt, waarom niet eh? Maar maak dan aub wel een 'goed' nummer eh? Voor mijn part maakt-ie ballads zoveel hij wil maar dit is gewoon een draak van een nummer. Het is blijkbaar zelfs te slecht om naar het songfestival te sturen, kan je nagaan...
![]() |
![]() |
#1244 |
Minister
|
![]() Miley Cyrus - Flowers Ly
https://www.youtube.com/watch?v=CRlhpHfbA3E
![]() |
#1245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nocturnal Depression - Host (Autumn)
Draconian - Stellar Tombs (Unofficial Live Video) Dat spruit nog voort uit de tijd dat ik eens op zoek gegaan ben naar de dead metal en andere groepen en daar zijn er best goede bij. Pijnlijk detail is dat je daar weinig of niets van hoort? Men blijft liever hangen aan diegenen die wij al jaren kennen? Voor zij die aan een darkmusic zoektocht willen beginnen... Dark Lyrics
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2023 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
....dus eigenlijk een VOORTREFFELIJKE plek om te sterven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=BigF;10109075]Eerlijk toegeven: ik had nog nooit van het nummer, dan wel van de band (Sensational Alex Harvey Band, ofte SAHB) gehoord. En ook eerlijk toegeven, ik ben niet direct kapot van het nummer (in wiens versie dan ook).
Wel een paar leuke weetjes tegengekomen over die SAHB toen ik er wat info over opzocht. Blijkbaar heeft de groep een aantal jaren onder dezelfde naam bestaan (Sensational Alex Harvey Band) zonder... Alex Harvey. Gebeurt naar mijn weten ook niet vaak: een groep genoemd naar de zanger gaat onder dezelfde naam verder terwijl de zanger het afgebold is. Raar... Verder: Alex Harvey is in België gestorven. Meer bepaald in Zeebrugge volgens websites die het kunnen weten. Niks tegen Zeebrugge maar toch een beetje een trieste plek om dood te vallen vind ik...[/QUOT Deze en nog enkele andere nog in bezit: ![]() https://www.youtube.com/watch?v=n-nosdSTqEE Ging het toen nog wel goed met hem?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2023 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk dan weer wel ja...
![]() |
#1249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had er nooit van gehoord, maar dankzij deze draad toch wat opzoekingswerk gedaan en al wat meerdere nummers gehoord. En hoewel die nog steeds niet echt mijn ding zijn, blijf ik toch dingen van hen opzoeken. 't Is zo één van de groepen waar het nog alle kanten mee op kan gaan. Misschien luister ik er binnen enkele weken helemaal niet meer naar. Misschien is het binnen enkele weken één van mijn favoriete groepen... Dat gebeurt me wel vaker. Laatst nog met Meshuggah. Van "wat is dit seg?" naar "dit is één van de beste groepen aller tijden" in een paar weken. Al vrees ik dat ik de SAHB niet direct bij één van de beste groepen aller tijden ga rekenen maar hun muziek heeft wel iets. Toch effe blijven luisteren dus.
![]() |
![]() |
#1250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Balkan Bar: https://www.youtube.com/watch?v=SwR1yitblKw
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ |
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er zoals ik al schreef enkele vinyls van in bezit en er zijn best leuke liedjes bij maar het blijft een rare groep. Ook nog in bezit... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu even wat rustiger...
Diana Krall - Cry Me A River (Live) Norah Jones - Come Away With Me (Live at Farm Aid 25) De papa zaliger van Norah en haar zus Anoushka aan het werk... Pandit Ravi Shankar - SITAR MASTER CLASS Volg dat maar pfffffff ![]() Shelby Lynne Mother by John Lennon Beth & Joe - I'd Rather Go Blind - Live in Amsterdam
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 februari 2023 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2023 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
Minister
|
![]() met deze begin ik mijn dag
V?an? ?H?a?l?en? ?G?r?e?a?t?est? ?H?i?ts? https://www.youtube.com/watch?v=W6-Y7kAdxP4&t=4487s
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heeft dat nu de godganse nacht in mijn hoofd gespeeld?
https://www.youtube.com/watch?v=s8VuRGRzVJg
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 februari 2023 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Had het al ergens in een andere rubriek gezet maar dit bleef hangen of was het de zangeres die mijn geest wakker hield? Kenny G & Beth - One More Time Hij speelde het ook al met een andere zangeres... Kenny G. featuring Chante' Moore - One More Time
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2023 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het liedje of de alt-sax speler zelf?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: