![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is wel een pak beter dan vorig jaar. Dat was van kop precies een plastieken.
De deze is ferm proper. In het journaal gezien? De twee "eredames" waren respectievelijk een bruine en een zwarte.....de toekomst is verzekerd.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 februari 2023 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging daar bijna miss.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230212_97404075 Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie mist er België? Is Vlaanderen dan al onafhankelijk geworden? Mij vertelt ook nooit iemand wat.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uit het artikel: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2023 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer fotos !
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() [quote=Henri1;10112652]Meer fotos !
![]() Met slingertetten oftewel hangborsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t'is geen lelijke, maar voor de rest ook "niks speciaals".
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ze het oudste beroep uitoefenen, ik denk dat een faire prijs voor een uurtje (all in maar zonder overdrijven), wel 2000 euro zou zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een trans?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 februari 2023 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, zooo lelijk is zij nu toch ook weer niet.
Of het een trans is daar heb ik geen idee van daar ik niet aanwezig was op de verkiezing, ik zat toe wel in de buurt maar wegens weinig of totaal geen interesse aan dat soort van verkiezingen... p.s. ' Mijn Moeder vroeg aan de 'ronde'' tafel nog: op wie lijkt zij???? Die zal gedacht hebben: jij als ridder van de 'ronde' tafel moet dat zeker weten. Eigenaatdig maar waar: mijn neus begon te bloeden en ik heet niet Lancelot. Snel een vinyl gaan opleggen: Guinevere
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2023 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wil ze dat 'oudste beroep' wel niet uitoefenen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2023 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() ik zou ze niet uit mijn bed duwen ..!!
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lijkt erg op Jane Birkin op die foto.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ook dat ze mannelijke trekken heeft en onestetische uitstekende gebeente. Bovendien zijn haar tetten slap, kan men zien op de foto vooral met die bh met een opening in het midden. Op een andere foto ziet men op haar tetten bloedaders, voor mij een absolute afknapper.
|
![]() |
![]() |