![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#39021 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals "Dutroux beweert dat de stelling van Pythagoras juist zou zijn, wat weer een bewijs is van hoe fout die is". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39022 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is omdat we die evidentie ontkennen, dat we nadien tot hypocrisie gedwogen zijn, maar in de grond is het gewoon: doodt mensen als die mensen, wanneer dood, voor U beter zijn dan wanneer levend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mochten wij hier afkomen met Oekrainers zijn gewoon ons goeiekoop kanonnenvlees dat we er helemaal willen doordraaien om dan het totaal vernietigde Oekraine aan de Russen te laten" dan zouden we niet aan onze trekken komen he. Dan zouden die mannen zo gemotiveerd hun eigen land niet opblazen, niewaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 maart 2023 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39025 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=38998
![]() |
![]() |
#39026 | |
|
![]() Citaat:
Vandaar dat die 10 regels van oorlogspropaganda zo treffend actueel zijn. "Wij" zijn de goei en "zij" zijn de slechten wordt altijd en overal langs beide kanten van een oorlog gebruikt. Het is daarom dat oorlog bestaat, per meerdere eer en glorie van hen die die 10 regels het beste kunnen toepassen. En de bevolking haar bloed stroomt.
![]() |
![]() |
#39027 | |
|
![]() Citaat:
Jij dacht toch niet werkelijk dat jouw kant "de goei" zijn? Ze zijn evenmin "de goei" als deze kant dat is. Jouw kant zijn oorlogszuchtige, psychopatische, maffieuze oligarchen. En wij zijn dat ook.
![]() |
![]() |
#39028 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Oekraine oorlog is voor ons quasi perfect. Weinig kosten, en het tegenhouden van een invasie bij ons. Was die uiteindelijk zogezegd nooit gepland ? Des te beter he, dan is het wat overkill. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39030 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is juist om te vermijden dat we hier jonge mensen van bij ons naar de Baltische meat grinder moeten sturen om de NATO geloofwaardig te houden, dat we beter NU de Russen diets maken dat die invasiekes slechte gedachten zijn, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39031 | |
|
![]() Citaat:
regel 3 en 5 en eigenlijk ook een beetje 9 https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ba...War_Propaganda En zij zeggen waarschijnlijk juist hetzelfde over ons. Allez, hoe veel meer belachelijk moet het eigenlijk nog worden?
![]() |
![]() |
#39032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa helpt daar hun defensie, terwijl wij (Europa) onze eigen defensie niet op orde hebben, vanwege de jarenlange bezuinigingen of het in elk geval niet voldoen aan de 2% norm. Ik ben helemaal voor het helpen van Oekraïne. Want Rusland moet inderdaad weg uit 'onze' achtertuin. Maar weinig kosten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote "kost" was gewoon het ontdekken van de Duitse sjoemel-hernieuwbare-stroom-op-Russisch-gas mop, maar die kost ging vroeg of laat toch in ons bakkes ontploffen, dat is dus niet de kost van de oorlog, maar de kost van 20 jaar aan de maffiozenpijp te hangen. De kleine kost is het beetje militairen brol dat hier toch maar staat te roesten, gebruiken voor onze verdediging ginder, waar we niet eens manschappen of kapot slagveld voor moeten betalen. Het zijn voornamelijk de vermaledijde Angelsaksen die het meeste van den duren brol opsturen. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 maart 2023 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39034 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar had kunnen weten dat het niveau daarvoor te laag is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39035 |
|
![]() Louter qua moraliteit, de russen draaien er russen door. Wij draaien er oekraïners door.
![]() |
#39036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In toenemende mate bijgevolg een proxy-oorlog van de Angelsaksen tegen alle niet-Angelsaksen. Met Continentaal Europa in een moeilijke positie. Oekraïne moet zijn frustraties uit WO-II achter zich laten en vooruit kijken, naar 21ste eeuw. (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 maart 2023 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anne Morelli has summarized and systematized the contents of
Maar, "wij", voor ons, welke is onze vijand? Moeten wij, als Continentaal Europeanen, naar links kijken of naar rechts? Rusland valt ons niet aan. De enigen die ons tot nu toe aanvallen zijn de Amerikanen. Een vriend blaast onze infrastructuur niet op.
![]() |
![]() |
#39038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, bijzonder laag niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39039 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeveraar. De Russen hebben een deel van ons een halve eeuw bezet gehouden, en zouden dat helemaal gedaan hebben waren de Amerikanen er niet geweest. Ze willen dat terug doen, dat zeggen ze toch.
Citaat:
Citaat:
"een vriend haalt uw voorraad drugs toch niet door de WC". Laatst gewijzigd door patrickve : 15 maart 2023 om 15:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vijand is natuurlijk de schuld van de oorlog, hij had maar moeten doen wat we wilden zonder dat we moesten gaan vechten. Per definitie is de vijand slecht, ttz, doet dingen waar wij geen voordeel aan hebben. Van die atrocities snap ik niks: de bedoeling is toch dat wij die begaan zou ik hopen. Illegale wapens bestaan niet, alle middelen zijn goed om de vijand te extermineren. Dus dat ontgaat mij ook al. De bedoeling is natuurlijk dat wij weinig of niks verliezen en de vijand alles. Of dat nu zo verloopt of niet is een andere zaak. Of artisten, of all people, nu onze voordelen steunen of niet is toch het laatste waar we van wakker liggen. Waar we van wakker liggen is of we wel zullen winnen, en de verhoopte voordelen bekomen waarom we vechten. Uiteraard is onze zaak heilig: het gaat over ons voordeel ! Dat is het strikt enige dat telt in deze wereld. En ja, wie niet meegaat in ons voordeel is een verrader. Pas op, dat kan iemand zijn die stelt dat we verkeerd bezig zijn en met deze oorlog meer nadeel dan voordeel doen. Dat is geen verrader, maar iemand die rationeel met ons voordeel bezig is, zoals het hoort. |
|
![]() |
![]() |