![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#2521 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2522 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mij is de essentie van woke de censuur. Niet het afkappen van pieten. |
|
|
|
|
|
|
#2523 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Haar stem is permanent zo, plus ze wordt kaal.
|
|
|
|
#2524 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2525 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is onvergelijkbaar met wat er in het verleden gebeurde. Dat is een lesbisch meisje die misleid werd en nu onomkeerbare schade heeft waar ze nu als volwassene spijt van heeft. En dat is 1 tussen 1000 meer met gelijkaardige verhalen.
|
|
|
|
#2526 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al staan ze op de kast, ge kunt dan toch nog eens naar uw ballen kijken. |
|
|
|
|
|
|
#2527 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De politici misschien. De bevolking die libtard is, is extreem links.
|
|
|
|
|
#2528 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk wel niet dat als de "ze" ervoor was, er aan 16 jaar nog ballen zijn aangegroeid, zelfs met vijfvoudige dosissen testosterone. Daarentegen, bij het gewichtsheffen moet het wel helpen. Citaat:
Maar als het over de "ze" erna is, dan was dat een hetero jongen die omgezet werd in een lesbisch namaak-meisje. Als het de "ze" ervoor is, dan is dat een lesbisch meisje dat omgezet werd in een hetero namaak-jongen. Een hetero jongen die lesbisch namaak-meisje wil worden, moet natuurlijk niet meer denken aan kinnekes te maken. Een lesbisch meisje gaat in elk geval al geen kinnekes maken. Dus in beide gevallen was er al geen idee van kinnekes maken. Namaak-dinges kunnen natuurlijk niet voortplanten, gezien het oude systeem afgeknipt/uitgehaald werd, en natuurlijk enkel maar een nep "nieuw" systeem werd in/aangenaaid. Het probleem ontgaat mij helemaal he. Een halve gare kan geen kinnekes maken, daar is geen probleem mee. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 maart 2023 om 13:52. |
||
|
|
|
|
|
#2529 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2 vrouwen kunnen al lang wel kinderen maken. Wel alleen maar meisjes (XX chromosomen) Maar niet zo lang geleden las ik dat ze erin gelukt zijn om uit 2 mannelijke muizen een babymuis te produceren. Ze konden 1 van die muismannen een eicel laten maken. (Al zal een deel van dat maken waarschijnlijk wel in vitro gebeurd zijn. Ik heb het artikel zelf niet gelezen)
|
|
|
#2530 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2531 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() https://news.gallup.com/poll/389792/...-ticks-up.aspx https://www.washingtonpost.com/lifes...ng-lgbt-gen-z/ Citaat:
Waarom sleur je die erbij? Nog nooit gehoord van Gays Against Groomers? |
|||||
|
|
|
|
|
#2532 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, transgender zijn is niet woke voor mij. Eisen van anderen dat men voornaamwoorden verandert, juist wel. Zwarten vrij en vrolijk laten leven is niet woke. Eisen dat men zich verontschuldigt ten aanzien van de negerkes, juist wel. DAT is voor mij de "definitie" van woke: eisen stellen aan "ons" dat we het "onze" uitwissen om "respect" te tonen voor al het niet-onze. |
|
|
|
|
|
|
#2533 | ||
|
|
Citaat:
Mond plus stembanden --> spreken Woke zijn --> cancellen
|
|
|
|
|
#2534 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vond juist dat het de DEFINIERENDE eigenschap van woke was. Maw, zolang men niet oikofobisch gedrag van anderen eist, is men per definitie niet woke.
|
|
|
|
|
|
#2535 | |
|
|
Bijna.
|
|
|
|
|
#2536 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#2537 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Overwinningen op de wokes:
Citaat:
Citaat:
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 16 maart 2023 om 08:12. |
||
|
|
|
|
|
#2538 |
|
Europees Commissaris
|
Wie is er eigenlijk "woke"?
Ik zie heel veel persberichten over "woke". Politici en opiniestukschrijvers die klagen over "woke", bedrijven die aan zelfcensuur doen uit angst voor negatieve "woke" reacties. Maar ik zie niemand die zichzelf woke noemt. |
|
|
|
|
|
#2539 |
|
|
een waarlijk monumentale overwinning daar in Antwerpen! Entartete kunst hoort niet thuis in een historisch pand, en moet gecanceld worden!
Houzee!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#2540 | |
|
|
U schijnt precies het punt niet te hebben begrepen. Dat komt wel vaker voor bij woke cancellaars.
|
|
|