![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb enkele DVD's met live concerten op. Ik zou van die muziek ook graag genieten in de auto, maar weet niet goed hoe ik die tegen de beste kwaliteit van die dvd kan krijgen. Ik heb al eens gespeeld met VOB2AUDIO maar die heeft blijkbaar problemen met VOB files die gemaakt zijn met DVDShrink. Zijn er andere en betere oplossingen (en zo mogelijk gratis) om wav files te maken van mijn DVD's ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Met de gratis versie kan je alleen stukjes van een minuut opnemen.
(op je media player afspelen) Laatst gewijzigd door sinan123 : 2 april 2005 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://mediasoftware.sonypictures.co...code=3141-3001
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hij is niet echt gratis. Laatst gewijzigd door sinan123 : 2 april 2005 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() probeer deze http://www.weethet.nl/downloads/dvd-audio-ripper.exe
Kan zowel naar wav of mp3 files en de crack vind je op www.cracks.am (imtoo dvd audio ripper v1.02) ![]() Let wel op dat je op de juiste links duwt anders krijg je een overvloed van adds! De crack werkt; heb het just uitgeprobeerd; succes ermee..
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 2 april 2005 om 16:11. |
![]() |
![]() |