![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het wel gelezen al: de cultuurhuizen gingen tijdens de Rammeldam boodschappen uithangen, labels voorzien e.d.m. als zijnde "rammeldam-vriendelijk".
Cultuurminister Jan Jambon was daar niet mee opgezet. Oei oei ... maar nu komt de aap uit de mouw: titel: Niet alle moslims opgezet met ‘ramadan friendly’-sticker: ‘Paternalistisch en bepamperend’ https://www.standaard.be/cnt/dmf20230406_93752452 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zoals de paasontbijten die op diverse plaatsen werden afgeschaft omdat het ramadan is. Daar hebben ook amper of geen moslims om gevraagd. Dat zijn oikofobe christianofobe groenwoke 'feministen' met een psychotische christeninborst die dat er vanuit hun machtsposities doordrukken. De onwetenschappelijke ideologische communistische 'social siences' moeten dringend afgeschaft worden. Onze universiteiten zijn rot en het rot zet zich voort in de samenleving.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi woord hé, dat 'deugdpronken'.
Zo van "zie ne keer wat ik hier uit mijn hoed getoverd heb zodat iedereen kan zien hoe woke we wel zijn ..." Een regelrechte uitnodiging: "Aanbid mij, ik ben multicul-top".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan willen woke linkiewinkies al iets doen om middeleeuwse moslims wat cultuur bij te brengen en dan is het weer niet goed.
![]() Brusselse cultuurverraders willen de Vlaamse cultuur rammelerdanmee-vriendelijker maken door van theaters tijdens de pauze brasserieën en café's te maken om moslims tijdens de islamitische vastenmaand te lokken naar voorstellingen die ze niet willen zien maar krijgen dan het deksel op hun oikofobe snuit vanuit elke hoek, ze blijven op hun mislukte multikul honger zitten. ![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks gaan die cultuurhuizen, wanneer ze iets brengen op een zondag, nog aanvangen met een katholiek gebed .... zo begaan zijn ze met de verschillende religieuze gevoelens van de mensen.
(In Nederland, als je op internationale vergadering gaat, neemt men vaak een moment van stilte of bezinning, zodat wie dat wenst een gebedje kan doen ...)
![]() |
![]() |