![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het stopt niet maar het gaat van kwaad naar erger...
![]() Asielzoekers worden nu ook met gecharterde vluchten teruggestuurd naar landen binnen Europa Als u gedacht had dat men ze terug huiswaarts ging sturen dan was dat verkeerd gedacht volgens wat er te lezen staat. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 maart 2023 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel Italianen kozen voor Meloni maar waren haar 'plannen' fake?
Wanneer gaat Meloni tot actie over? Aantal bootmigranten viermaal zo hoog als in 2022 Ik denk dat er een aantal Meloni kiezers niet blij met gaat zijn met die gang van zaken. Dat moet daar nogal een wildkweek zijn in de landen waar die 'bootreizigers' allemaal vandaan komen. Het blijft tot vervelens toe maar duren of is het gewoon allemaal opgezet spel? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De omvolking in europa is immers bijna een feit op deze manier. ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat uiteindelijk een goede zaak is of zal zijn daar twijfel ik aan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 april 2023 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Italiaanse kustwacht probeert 1.200 mensen te redden op twee vissersboten op Middellandse Zee
Hallo Meloni???? Het is al meer dan welletjes geweest de aanval op de EU ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 april 2023 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je niet zeggen anders want er zijn er anderen...
![]() Gewoon allemaal ontvangen lijkt mij niet te stroken met hoe zij voordien met aan de 'macht' gekomen is. Het kan zijn dat zij ondertussen een ander pad gaan bewandelen is? Het *kassa*kassa* pad????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 april 2023 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() U weet dus eigenlijk niets. Of op zijn italiaans: niente.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is net zomin fout als extreem links.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extreemlinks heeft decennia lang Italië verknoeid
![]() |
#92 | |
|
![]() U schijnt duidelijk meer ervan te weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch hoog tijd aan het worden dat men de asielkraan gaat dichtdraaien want anders gaat het vreselijk verkeerd aflopen, op de volgende site neemt men het reeds zwaar overspoelde Parijs als voorbeeld.
Men zou zich de vraag kunnen stellen: zijn de EU Politici teveel bezig met het gevaar van de oorlog Rusland-Oekraïne dat zij geen tijd maken om uiteindelijk eens een oplossing te zoeken voor het andere zware probleem dat de EU aanvalt zijnde de migranten/asielzoekers/illegalen die zomaar in groten getale van einde ende verre komen aangevaren. Parijs, ik ben er dikwijls geweest toen het er nog leuk was, niet zoals het er nu aan toe is. Paris: Asyl-Lobby benutzt minderjährige Migranten, um Politik zu erpressen hoe het er daar aan toegaat in Parijs Uit de tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2023 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met die migratiestromen zijn immers de islamterroristen ook kunnen binnensluipen om terreur te komen zaaien, dan kunnen de burgerrechten verder afgebroken worden, dan kan de big brother staatscontrole weer wat verstrengd worden door de drogreden van "war on terror" Daarom wil eu/politiek ook geen migratiestop. Citaat:
Het is heel gemakkelijk om de jaloezie en haat van moslims/minderjarige migranten jegens de westerse ongelovigen te gebruiken om hen te manipuleren en voor de ngo/politieke kar te spannen. Zo werd de haat van moslims ook ge(mis)bruikt voor 9/11 aanslagen om enerzijds de hele wereld op te jutten tegen de islam en anderzijds voor de drogreden "war on terror" om wereldwijd, door elke wef/regering, strenge veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen voor meer staatscontrole met schending van mensenrechten en privacy over de gewone burgers. De oorlog die gevoerd wordt is de oorlog van de overheden tegen de eigen bevolking, asiel/migranten zijn enkel pionnen.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2023 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |