Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2023, 23:53   #81
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

En het stopt niet maar het gaat van kwaad naar erger...

Asielzoekers worden nu ook met gecharterde vluchten teruggestuurd naar landen binnen Europa

Als u gedacht had dat men ze terug huiswaarts ging sturen dan was dat verkeerd gedacht volgens wat er te lezen staat.

Citaat:
Gecharterde vluchten met twee politieagenten per passagier, de zogenoemde special flights, werden in het leven geroepen om mensen in illegaal verblijf het land uit te zetten. Sinds kort vervoeren ze ook asielzoekers binnen Europa.

Laatst gewijzigd door Universalia : 31 maart 2023 om 23:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2023, 21:00   #82
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Veel Italianen kozen voor Meloni maar waren haar 'plannen' fake?

Wanneer gaat Meloni tot actie over? Aantal bootmigranten viermaal zo hoog als in 2022

Ik denk dat er een aantal Meloni kiezers niet blij met gaat zijn met die gang van zaken.

Dat moet daar nogal een wildkweek zijn in de landen waar die 'bootreizigers' allemaal vandaan komen.

Het blijft tot vervelens toe maar duren of is het gewoon allemaal opgezet spel?
Oud 6 april 2023, 14:06   #83
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Veel Italianen kozen voor Meloni maar waren haar 'plannen' fake?

Wanneer gaat Meloni tot actie over? Aantal bootmigranten viermaal zo hoog als in 2022

Ik denk dat er een aantal Meloni kiezers niet blij met gaat zijn met die gang van zaken.

Dat moet daar nogal een wildkweek zijn in de landen waar die 'bootreizigers' allemaal vandaan komen.

Het blijft tot vervelens toe maar duren of is het gewoon allemaal opgezet spel?
Wie twijfelt daar nu dan nog aan?
De omvolking in europa is immers bijna een feit op deze manier.
Oud 7 april 2023, 21:44   #84
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wie twijfelt daar nu dan nog aan?
De omvolking in europa is immers bijna een feit op deze manier.
Langs alle kanten , reclame boodschappen/nieuwsuitszendingen/kranten/series/films/sport is men 'onze mensen' de omvolking aan het opdringen.

Of dat uiteindelijk een goede zaak is of zal zijn daar twijfel ik aan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 april 2023 om 21:50.
Oud 10 april 2023, 23:35   #85
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Italiaanse kustwacht probeert 1.200 mensen te redden op twee vissersboten op Middellandse Zee

Hallo Meloni????

Het is al meer dan welletjes geweest de aanval op de EU

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 april 2023 om 23:36.
Oud 11 april 2023, 06:01   #86
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Italiaanse kustwacht probeert 1.200 mensen te redden op twee vissersboten op Middellandse Zee

Hallo Meloni????

Het is al meer dan welletjes geweest de aanval op de EU
Meloni heeft een duidelijk rechts profiel.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 10:09   #87
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Zou je niet zeggen anders want er zijn er anderen...

Gewoon allemaal ontvangen lijkt mij niet te stroken met hoe zij voordien met aan de 'macht' gekomen is.

Het kan zijn dat zij ondertussen een ander pad gaan bewandelen is?

Het *kassa*kassa* pad????

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 april 2023 om 10:12.
Oud 11 april 2023, 10:20   #88
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het stopt niet maar het gaat van kwaad naar erger...

Asielzoekers worden nu ook met gecharterde vluchten teruggestuurd naar landen binnen Europa

Als u gedacht had dat men ze terug huiswaarts ging sturen dan was dat verkeerd gedacht volgens wat er te lezen staat.
Ik denk dat iemand die zéér invloedrijk en zéér rijk is, of liever gezegd, een zéér invloedrijke en zéér rijke groep eens een charmant praatje gevoerd heeft met la signora Meloni. Een zeer spijtige zaak.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 11:12   #89
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ik denk dat iemand die zéér invloedrijk en zéér rijk is, of liever gezegd, een zéér invloedrijke en zéér rijke groep eens een charmant praatje gevoerd heeft met la signora Meloni. Een zeer spijtige zaak.
U weet dus eigenlijk niets. Of op zijn italiaans: niente.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 11:27   #90
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is net zomin fout als extreem links.
Oud 11 april 2023, 11:51   #91
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En dat is net zomin fout als extreem links.
Extreemlinks heeft decennia lang Italië verknoeid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 12:13   #92
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet dus eigenlijk niets. Of op zijn italiaans: niente.
U schijnt duidelijk meer ervan te weten.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 20:38   #93
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dat zou best wel eens goed kunnen.
Oud 12 april 2023, 23:31   #94
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is toch hoog tijd aan het worden dat men de asielkraan gaat dichtdraaien want anders gaat het vreselijk verkeerd aflopen, op de volgende site neemt men het reeds zwaar overspoelde Parijs als voorbeeld.

Men zou zich de vraag kunnen stellen: zijn de EU Politici teveel bezig met het gevaar van de oorlog Rusland-Oekraïne dat zij geen tijd maken om uiteindelijk eens een oplossing te zoeken voor het andere zware probleem dat de EU aanvalt zijnde de migranten/asielzoekers/illegalen die zomaar in groten getale van einde ende verre komen aangevaren.

Parijs, ik ben er dikwijls geweest toen het er nog leuk was, niet zoals het er nu aan toe is.

Paris: Asyl-Lobby benutzt minderjährige Migranten, um Politik zu erpressen

hoe het er daar aan toegaat in Parijs

Uit de tekst:

Citaat:
Frankrijk is compleet overbelast met het onderbrengen van de duizenden het land binnenstromende asielzoekers. Nu heeft een asiel-NGO een groep van 200 minderjarige migranten ertoe aangezet om een school in Parijs te bezetten Ze ensceneren de migranten als slachtoffers en proberen daaruit politiek munt te slaan – een lucratieve handel.
Het is een oorlog maar niemand die het ziet

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2023 om 23:34.
Oud 13 april 2023, 11:44   #95
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is toch hoog tijd aan het worden dat men de asielkraan gaat dichtdraaien want anders gaat het vreselijk verkeerd aflopen, op de volgende site neemt men het reeds zwaar overspoelde Parijs als voorbeeld.

Men zou zich de vraag kunnen stellen: zijn de EU Politici teveel bezig met het gevaar van de oorlog Rusland-Oekraïne dat zij geen tijd maken om uiteindelijk eens een oplossing te zoeken voor het andere zware probleem dat de EU aanvalt zijnde de migranten/asielzoekers/illegalen die zomaar in groten getale van einde ende verre komen aangevaren.
Maar neen, dat behoort tot het plan.....die stromen migranten/asielzoekers/illegalen worden net door eu/politici/globalisten aan- en ingevoerd want dat is het toekomstige kannonnevlees om van binnenuit de autochtone bevolking te kunnen aanvallen.
Met die migratiestromen zijn immers de islamterroristen ook kunnen binnensluipen om terreur te komen zaaien, dan kunnen de burgerrechten verder afgebroken worden, dan kan de big brother staatscontrole weer wat verstrengd worden door de drogreden van "war on terror"
Daarom wil eu/politiek ook geen migratiestop.
Citaat:
Parijs, ik ben er dikwijls geweest toen het er nog leuk was, niet zoals het er nu aan toe is.

Paris: Asyl-Lobby benutzt minderjährige Migranten, um Politik zu erpressen

hoe het er daar aan toegaat in Parijs

Uit de tekst:
Citaat:
Frankrijk is compleet overbelast met het onderbrengen van de duizenden het land binnenstromende asielzoekers.
Nu heeft een asiel-NGO een groep van 200 minderjarige migranten ertoe aangezet om een school in Parijs te bezetten
Ze ensceneren de migranten als slachtoffers en proberen daaruit politiek munt te slaan – een lucratieve handel.
Het is een oorlog maar niemand die het ziet
NGO's spelen een vuil en bedrieglijk spel onder 1 hoedje met overheden.
Het is heel gemakkelijk om de jaloezie en haat van moslims/minderjarige migranten jegens de westerse ongelovigen te gebruiken om hen te manipuleren en voor de ngo/politieke kar te spannen.

Zo werd de haat van moslims ook ge(mis)bruikt voor 9/11 aanslagen om enerzijds de hele wereld op te jutten tegen de islam en anderzijds voor de drogreden "war on terror" om wereldwijd, door elke wef/regering, strenge veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen voor meer staatscontrole met schending van mensenrechten en privacy over de gewone burgers.
De oorlog die gevoerd wordt is de oorlog van de overheden tegen de eigen bevolking, asiel/migranten zijn enkel pionnen.
Oud 13 april 2023, 18:55   #96
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Maar neen, dat behoort tot het plan.....die stromen migranten/asielzoekers/illegalen worden net door eu/politici/globalisten aan- en ingevoerd want dat is het toekomstige kannonnevlees om van binnenuit de autochtone bevolking te kunnen aanvallen.
Met die migratiestromen zijn immers de islamterroristen ook kunnen binnensluipen om terreur te komen zaaien, dan kunnen de burgerrechten verder afgebroken worden, dan kan de big brother staatscontrole weer wat verstrengd worden door de drogreden van "war on terror"
Daarom wil eu/politiek ook geen migratiestop.

NGO's spelen een vuil en bedrieglijk spel onder 1 hoedje met overheden.
Het is heel gemakkelijk om de jaloezie en haat van moslims/minderjarige migranten jegens de westerse ongelovigen te gebruiken om hen te manipuleren en voor de ngo/politieke kar te spannen.

Zo werd de haat van moslims ook ge(mis)bruikt voor 9/11 aanslagen om enerzijds de hele wereld op te jutten tegen de islam en anderzijds voor de drogreden "war on terror" om wereldwijd, door elke wef/regering, strenge veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen voor meer staatscontrole met schending van mensenrechten en privacy over de gewone burgers.
De oorlog die gevoerd wordt is de oorlog van de overheden tegen de eigen bevolking, asiel/migranten zijn enkel pionnen.
Dat klopt

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2023 om 18:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be