![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#40381 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40382 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat levert mij immers een voordeel op en die winkelier beschouw ik niet als eigen volk. (dikwijls Pakistani, etc.) |
|
|
|
|
|
|
#40383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind U ook overbodig, mag ik nu uw vrouw verkrachten, al uw bezittingen stelen, en uw huis in brand steken? (voor alle duidelijkheid, zelf vind ik dat dit niet mag, ook niet bij mensen die "niet tot mijn eigen groep behoren" of "overbodig" zijn)
|
|
|
|
|
|
#40384 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40385 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40386 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 27 april 2023 om 13:11. |
|
|
|
|
|
|
#40387 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zal niet gebeuren, nog eerder zal Belgie veranderen in een nucleaire woestijn. |
|
|
|
|
|
|
#40388 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hiervoor zal Poetin héél vroeg moeten opstaan ! |
|
|
|
|
|
|
#40389 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe zit het met het gebruik van de Oekraïense taal in Russische media en onderwijs? Hoe zit het met straten die werden vernoemd naar Russische communisten? |
|
|
|
|
|
|
#40390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Exact hoe de Russen hun Russische meerderheid in de Krim hebben bekomen hé.
|
|
|
|
|
|
#40391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is maar 1 caveat in het bovenstaande dat voor de rest inderdaad een zodanig goeie, beknopte beschrijving is van mijn ideaal, dat ik het zelf zo goed niet had kunnen zeggen. En die caveat is: "pre-emptive strike". Als saltiper die andere hedonist is op 100 km, en wij, met elk ons klein groepje "naasten" leven gezellig en ongestoord van elkaar, dan bestaat niettemin het gevaar dat saltiper hetzelfde idee zal hebben als ik, namelijk: "wat als die andere, op meer dan 100 km, gevaarlijk wordt en zich gaat versterken ?". Als ik dat denk, dan moet ik saltiper, voorlopig ver weg en ongevaarlijk, als een potentiele toekomstige bedreiging zien. En als ik dat denk, dan moet saltiper mij in de toekomst als een toekomstige bedreiging zien, en dan is hij genoodzaakt om daar iets aan te doen. Wat meteen zijn statuut als bedreiging voor mij bevestigt, en omgekeerd. Kortom, het zou niet erg vooruitziend zijn van saltiper vredig laten te bestaan 100 km hier vandaan. Maar natuurlijk ben ik op een zeker moment ook beperkt in wat ik KAN doen en welke resources ik KAN aanwenden om ook saltiper op 100 km uit te roeien. Het zou nogal onnozel zijn om mijzelf omzeep te helpen in de poging om dat te doen. Dus ben ik genoopt om een zo hard mogelijke opbouw van macht en capaciteit tot agressie en geweld op te bouwen. Na mijn eigen overleven is dat onvermijdelijk het belangrijkste streven. En moet ik informatie winnen over de capaciteiten en hun evolutie van alle mensendinges die ergens op aarde nog rondlopen. En zij zijn genoopt om hetzelfde te doen. Misschien kan ik zelfs met saltiper een pact sluiten om de derde, die op 200 km woont, gaan te elimineren. Maar we weten alletwee van elkaar dat we niet te betrouwen zijn, en dat we vroeg of laat elkaar gaan confronteren. Uiteindelijk is de enige echt veilige wereld, die waar niemand anders op rondloopt die ooit de capaciteit zou hebben om agressie ten aanzien van mezelf of de mijnen significant te ontwikkelen. Het komt er dus op neer elke vorm van te grote intelligentie uit te roeien. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 april 2023 om 14:48. |
|
|
|
|
|
|
#40392 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40393 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mocht "het westen" dat nu eens begrijpen, dan zouden ze zich misschien eens kunnen bezighouden met oorlog te voeren. En even later zijn we allemaal een schaduw op de muur.
|
|
|
|
#40394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Amaai, na al die jaren komt er een gigantische pedagogische doorbraak ! |
|
|
|
|
|
|
#40396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je voldoende automatisch kapitaal hebt (gerecupereerd) kan je meer dan genoeg produceren voor jezelf. En uiteraard zijn belastingen nergens nodig voor: er is niemand anders buiten jezelf en enkele naasten.
|
|
|
|
|
|
#40397 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40398 |
|
|
eeuh, neen, zoals ik sinds februari vorig jaar al aankaart, er is gewoon een nieuwe maffia-clan die zich heeft afgescheurd.
|
|
|
#40399 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|