![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel moet betalen. Meer dan wat je krijgt na 40 jaar werken en afdragen.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geldelijk niets meer te pakken valt en alle voordelen die zij nu krijgen geschrapt worden en die organisaties die zich bezig houden met de illegalen en andere te bepamperen niets meer te geven, doorgedreven screenings of het verhaal dat zij weten te vertellen wel waar is zou het probleem dan voor een groot deel zichzelf niet oplossen?
Veel minder bootjes richting de EU? Of doe ik dan aan iets wat sommigen al jaar- en dag roepen: Eigen volk eerst? Asielzoekers horen NIET thuis in rusthuizen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 april 2023 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo Francken heeft helemaal gelijk met zijn oproep te STOPPEN HIERMEE...
Het is duidelijk dat de huidige Staatssecretaris van Asiel en Migratie niet ondersteund wordt door de Ministers in de Regering Decroo....ZIJ kan NIKS doen aan de illegale migratie,dat is haar taak niet blijkbaar.Haar taak is te proberen dweilen,en helaas kan ZIJ niet aan de kraan die open staat.Ik heb verder het grootste respect voor haar..... Die kraan ,dat is de taak van het voltallige regeerteam,te beginnen met de premier en buitenlandse zaken.....(wie is dat ook alweer,daar op buitenlandse zaken...) FAAL! Theo,in zijn tijd,werd VERRADEN door iemand uit zijn eigen team,zo bleek later,maar kreeganders wel continue steun in de regering Michel......Hij mocht zelfs campagnes lanceren voor migratieontrading in het Buitenland...Naar ik begrijp doet Vivaldi daar niet mee verder......Op die manier krijgt geen enkele campagne de tijd om Belgie,als een "merk" waar je NIET naar toe gaat,te doen werken... de gevolgen....Wel...ik moet niet speculeren... Laatst gewijzigd door kelt : 28 april 2023 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eigen volk eerst.
Als ieder land zich daaraan houdt dan zijn er minder problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 mei 2023 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |