![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is me dat seg?? Met een pennetje kleine, gekleurde plastic puntjes op een zelfklevend oppervlak plakken. En zonder nadenken want op dat zelfklevend oppervlak zijn de kleuren blijkbaar al met een symbool aangeduid. 't Is dus een soort van puzzelen voor mensen die niet willen puzzelen. Alsof je een puzzel legt waarbij de stukjes achteraan genummerd zijn en je die nummers op een legplan kan terugvinden. En omdat het op een zelfklevend oppervlak gebeurt veronderstel ik dat het ook niet af te breken is. De moeder van de buurvrouw verliest zich er in. En die vertelde met trots dat een fotootje van 40 op 30 zou bestaan uit pakweg 20.000 (twintigduizend!!) plastieke puntjes. Shit seg...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 15 mei 2023 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puzzelen is kinderachtig tijdverdrijf.
Opgeloste puzzels plakken is nog kinderachtiger. Maar je storen aan die brave kinderachtigen, is het toppunt van kinderachtigheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet als ge den tweede keer de achterkant legt.
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn er geen wedstrijden speed puzzelen of zo? Misschien dat een competitie element wat spanning in de zaak kan brengen. Op zich is pijltjes naar een muur gooien of blokjes rond het huis lopen ook niet echt ontdaan van het element saaiheid, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met ne puzzel van 20 000 stukskes en gij hebt een stukse van uw tegenstrever en die heeft een stukske van u en ge moet dat dus gaan zoeken tussen zijn puzzelstukskes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Puzzelen? Onze regering zou moeten leren puzzelen ipv sjoemelen. Mijn gedacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() OF ge pakt twee puzzels waarvan de ene een spiegelbeeld van de andere is (identieke moeilijkheidsgraad). Gooit alle stukjes door elkaar op een tafel met de spelers tegenover elkaar en dan zien wie het eerst klaar is met zijn puzzel. Je mag slechts 1 stukje tegelijk vast nemen en dat slechts voor bepekte tijd. Je mag niet twee maal na elkaar hetzelfde stukje nemen. Je mag stukjes ondersteboven terug leggen (enkel in de ere divisie). Pieces battle.
Laatst gewijzigd door Bach : 15 mei 2023 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Platte puzzels is geleden van de kindertijd, nooit ingekaderd echter.
Nu, met volgende puzzels kan ik mezelf nog wel eens bezighouden: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo eens begonnen aan een puzzel met de nachtwacht als afbeelding. 5000 stukjes.
Ik ben ermee gestopt. Te veel zwarte stukjes. Gewoon frustrerend. Alle stukjes terug de doos in en cadeau gedaan aan iemand. Nooit meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik puzzel zeer graag. Ik begin met een plaat hoogwaardig materiaal, zoals slijtvast staal, titanium of high end kunststof, en haal daar de puzzelstukken uit.
Die puzzel ik nadien aan elkaar in de vorm die ik wil.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk.
In zijn simpelste vorm is dat 10 afgebeelde dames en dan: plak de juiste foef tussen de juiste benen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die vijver zag je een perfecte weerspiegeling van dat kasteel en de lucht erboven wegens compleet stilstaand water. Elk raampje, elke dakpan, elke steen, elke struik, elk wolkje,... kwam dus 2 keer voor in die puzzel. Voor zover ik het me herinner heb ik die ook nooit afgemaakt.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk ook een volstrekt nutteloze bezigheid. modelvliegerkes ineen plakken vond ik dan wel weer tof, ook een volstrekt nutteloze bezigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maakte vliegerkes van papier. En die konden vliegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of er zelf maken/ontwerpen in balsa en een 0.8 of twee cc motor der op...dikke fun.