![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zodra de 5 overlopers vanuit CD&V, die al sinds 2019 klaar staan, er hun gedacht van gaan maken is het zover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, ze vinden geen leerkrachten Nederlands,
en ze vinden ook geen leerlingen die Nederlands wensen te leren ... maar ze hebben gvd wel een goed speurhond opgeleid om naar Vlaams geld te zoeken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alle Sossen in Wallonia eerst een nekschot geven, en dan besturen met degenen die overblijven?
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog even geduld...
morgen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jouw voorspellingen waard zijn weten we, hé pandaatje?
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Handen wassen in de onschuld lijkt mij de betere optie, alhoewel?? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 oktober 2021 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leraren Nederlands blijken het op een lopen te zetten door de nieuwe Waalse vakantieregeling volgens De Avond.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. De Walen voeren een verandering door, wat uiteraard hun volste recht is. Maar nu gaat het beginnen. Nu gaan ze beginnen zagen dat het toch echt wel jammer is dat er 2 verschillende kalenders zijn en wat voor problemen dat veroorzaakt. De oplossing voor die problemen zal voor Wallonie simpel zijn. Vlaanderen zou beter ook het systeem van de Walen volgen. De Waals nationalisten in Vlaanderen van Open VLD, CD&V, Vooruit, Groen en PVDA zullen druk zetten op NVA om te volgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo werkt het alleszins al 193jaar.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil even de pret bederven met de mededeling dat ondertussen ook in Vlaanderen leerkrachten Nederlands,of eigenlijk leerkrachten van gelijk welke aard,echt wel knelpuntberoepen geworden zijn.....
Laatst gewijzigd door kelt : 17 mei 2023 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort een héél groot feest.
200 JAAR BELGIE ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk er soms over na om de laatste jaren van mijn beroepsleven ergens in West-Vlaanderen les te gaan geven maar een oud-collega & vriend van mij die nu in het Nederlandstalig Onderwijs werkt, raadt mij dat eigenlijk af. De 'reglementitis' en de 'wereldverbeterij' zouden er namelijk nog véél erger zijn dan ze bij de Franstaligen ooit waren (en dat wil wat zeggen). Zou het feit dat het een knelpuntberoep is mij toelaten om mijn eisen te stellen; niet op het vlak van verloning en vakantieregeling en zo - daar deed ik nog nooit moeilijk over - maar op het vlak van 'eindtermen', 'methodiek', 'pedagogie' en dergelijke? Toen ik bij de Franstaligen nog volop 'carte blanche' NAM omdat er toch geen functionerende inspectie meer was, slaagde ik er relatief gemakkelijk in bij mijn leerlingen het algemeen niveau én de kennis van het Nederlands omhoog te krikken (dat was toch wat collega's mij wijsmaakten), en ik deed dat met veel plezier in het werk. Als ik 'op mijn manier' aan jonge "Vlamingen" les zou mogen geven, zou ik dat minstens even graag doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |