Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2023, 09:32   #61
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Of ze planten je vingerafdruk op de plaats delict van een moord omdat je een extreem rechtse, blanke racist, antivaxxer of klimaat-ontkenner bent?
Onweerlegbaar bewijs....
Zie er al zo ene met kwade bedoelingen .....een koffer met een hele serie afgeknipte vingers .
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 10:56   #62
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Niet nodig om onnozel te doen eh?

In Londen is bij de kroning alle herkennings actief geweest. Gans Londen. Was zelfs op het nieuws.
In China gans de tijd.

Waarmee denk je dat ze het gebruiken?
Een 8mm caméra ?
Het is pas onnozel als je niet eens weet hoe je een flitsboete krijgt.
Gij opperde dat ze misschien de foto van de pas of rijbewijs gebruikte om de flitsfoto mee te vergelijken om de overtreder te vinden.

Natuurlijk wordt er ook en steeds meer gebruik gemaakt van gezichtsherkennende software zoals in dictatuur china maar dat heeft niks te maken met op welke manier gij een flitsboete in je brievenbus krijgt.
Daarvoor wordt geen gezichtsherkenning maar nummerplaatherkenning van het geregistreerde voertuig gebruikt.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 11:02   #63
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Hoe doen al die vreemde aangespoelde luizen da om hier te rijden, kan mij niet voorstellen dat ze hier rijlessen volgen aan 1000€.
Zou dat geen discriminatie zijn naar ons eigen jongeren.
Die mogen hun rijbewijs uit jakkamakka ruilen voor een belgisch rijbewijs zonder rijexamen te moeten doen en de anderstaligen zonder rijbewijs die mogen een tolk meenemen naar hun examen om hun rijbewijs te halen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 11:42   #64
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het is pas onnozel als je niet eens weet hoe je een flitsboete krijgt.
Gij opperde dat ze misschien de foto van de pas of rijbewijs gebruikte om de flitsfoto mee te vergelijken om de overtreder te vinden.

Natuurlijk wordt er ook en steeds meer gebruik gemaakt van gezichtsherkennende software zoals in dictatuur china maar dat heeft niks te maken met op welke manier gij een flitsboete in je brievenbus krijgt.
Daarvoor wordt geen gezichtsherkenning maar nummerplaatherkenning van het geregistreerde voertuig gebruikt.
Je hebt graag het laatste woord natuurlijk.

Anpr camera heeft herkennings software en daarom herkennen ze nr platen.
Net zo gemakkelijk gezichtherkenning mee te doen.

En gezichtherkenning wordt al in redelijk wat landen dagelijks gebruikt en ook hier is dat geïnstalleerd op die nr plaat herkennings camera's.

En om die gezichtjes allemaal te herkennen moeten ze de databank van de gezichtjes aanzetten en hebben ze foto's van gezichten nodig.
En die komen van pasfoto's en rijbewijzen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 13:43   #65
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je hebt graag het laatste woord natuurlijk.

Anpr camera heeft herkennings software en daarom herkennen ze nr platen.
Net zo gemakkelijk gezichtherkenning mee te doen.

En gezichtherkenning wordt al in redelijk wat landen dagelijks gebruikt en ook hier is dat geïnstalleerd op die nr plaat herkennings camera's.

En om die gezichtjes allemaal te herkennen moeten ze de databank van de gezichtjes aanzetten en hebben ze foto's van gezichten nodig.
En die komen van pasfoto's en rijbewijzen.
Jawadde....als je iets over software zou weten dan zou je weten dat er een verschil is tussen software voor nummerplaten en software voor gezichtsherkenning...niet zo gemakkelijk dus want het is andere software..

Waar is het bewijs dat gezichtherkenningssoftware ook al geïnstalleerd is op die nr plaat herkennings camera's?
Hoe weet gij dat?
Dat ze dat heel graag zouden willen is evident, voor nog meer controle, hé maar of dat daadwerkelijk ook al gebeurd is, is twijfelachtig.
Niet vergeten dat de roverheid in dit apenland qua technologie nog ver achterop hinkt en nog in het stenen tijdperk ronddwaalt....ga maar eens kijken waarmee staats/ambtenaren en politie moeten werken...veelal nog met papier....
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 14:28   #66
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Jawadde....als je iets over software zou weten dan zou je weten dat er een verschil is tussen software voor nummerplaten en software voor gezichtsherkenning...niet zo gemakkelijk dus want het is andere software..

Waar is het bewijs dat gezichtherkenningssoftware ook al geïnstalleerd is op die nr plaat herkennings camera's?
Hoe weet gij dat?
Dat ze dat heel graag zouden willen is evident, voor nog meer controle, hé maar of dat daadwerkelijk ook al gebeurd is, is twijfelachtig.
Niet vergeten dat de roverheid in dit apenland qua technologie nog ver achterop hinkt en nog in het stenen tijdperk ronddwaalt....ga maar eens kijken waarmee staats/ambtenaren en politie moeten werken...veelal nog met papier....
https://www.google.com/url?sa=t&sour...bA0II_RubFTJ46

En security camera's.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 16 mei 2023 om 14:29.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2023, 14:51   #67
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.709
Standaard

Waarom moet je je papieren rijbewijs afgeven als je het laat vernieuwen

Een duidelijke vraagstelling uit de tekst:

Citaat:
Waarom wordt je papieren versie niet gewoon ongeldig gemaakt, zoals bij een internationaal paspoort? Daar wordt gewoon een stuk afgeknipt.
Worden die doorverkocht misschien? (<<-- ver gezocht)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 08:28   #68
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Jawadde....als je iets over software zou weten dan zou je weten dat er een verschil is tussen software voor nummerplaten en software voor gezichtsherkenning...niet zo gemakkelijk dus want het is andere software..

Waar is het bewijs dat gezichtherkenningssoftware ook al geïnstalleerd is op die nr plaat herkennings camera's?
Hoe weet gij dat?
Dat ze dat heel graag zouden willen is evident, voor nog meer controle, hé maar of dat daadwerkelijk ook al gebeurd is, is twijfelachtig.
Niet vergeten dat de roverheid in dit apenland qua technologie nog ver achterop hinkt en nog in het stenen tijdperk ronddwaalt....ga maar eens kijken waarmee staats/ambtenaren en politie moeten werken...veelal nog met papier....
Het zou mij niet verbazen dat gezichtsherkenning en nummerplaatherkenning in eenzelfde toestel zijn (of kunnen worden) geïnstalleerd. Lijkt mij zelfs voor de hand liggend, dan heb je minder toestellen nodig.
Maar inderdaad, flitsen gebeurt op basis van nummerplaatherkenning.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 17 mei 2023 om 08:28.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 08:31   #69
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waarom moet je je papieren rijbewijs afgeven als je het laat vernieuwen

Een duidelijke vraagstelling uit de tekst:



Worden die doorverkocht misschien? (<<-- ver gezocht)
Citaat: Stel dat je je papieren versie zou houden, dan heb je eigenlijk 2 rijbewijzen in handen. "Als je dan een overtreding doet waarbij je je elektronische versie moet afgeven, heb je nog altijd een "reserve" geldig tot 2033."

Zie ook VRT NWS

Er is dus wel degelijk een plausibele verklaring.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 08:47   #70
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik hou mijn papieren ook.
Zal wel een bewijs van verlies geven voor een ander.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 09:15   #71
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.255
Standaard

Wat als ik mijn papieren versie zogezegd verloor?

"Hierover liegen is uiteraard niet de bedoeling", benadrukt Thomas De Spiegelaere. "Dat is een strafbaar feit." De gemeente zal je dan naar een officieel attest van verlies of diefstal van de politie vragen. Als de gemeente of politie ontdekt dat je toch nog je papieren versie hebt, dan hangen daar sancties aan vast.


https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05...en-wanneer-ik/
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2023 om 09:15.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 10:47   #72
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Citaat: Stel dat je je papieren versie zou houden, dan heb je eigenlijk 2 rijbewijzen in handen. "Als je dan een overtreding doet waarbij je je elektronische versie moet afgeven, heb je nog altijd een "reserve" geldig tot 2033."

Zie ook VRT NWS

Er is dus wel degelijk een plausibele verklaring.
Ja ok, maar stel dat je je rijbewijs moet afgeven en je houdt het 2e bij. Je krijgt pakweg een week later opnieuw controle en je kan je rijbewijs tonen, dan controleren de flikken dat toch in hun computer en zullen ze toch zien dat je eigenlijk niet mocht rijden? Of doen ze die controle niet standaard misschien?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 10:50   #73
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Wat als ik mijn papieren versie zogezegd verloor?

"Hierover liegen is uiteraard niet de bedoeling", benadrukt Thomas De Spiegelaere. "Dat is een strafbaar feit." De gemeente zal je dan naar een officieel attest van verlies of diefstal van de politie vragen. Als de gemeente of politie ontdekt dat je toch nog je papieren versie hebt, dan hangen daar sancties aan vast.


https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05...en-wanneer-ik/
Interessant. Maar interesseert me niet toch niet.

Overheid doet contractbreuk, woordbreuk door een levenslang geldige overeenkomst eenzijdig te verbreken.
Eerst mijn vergoeding hiervoor. Daarna kunnen ze terug komen klappen.

1 miljoen euro lijkt me billijk.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 12:17   #74
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het zou mij niet verbazen dat gezichtsherkenning en nummerplaatherkenning in eenzelfde toestel zijn (of kunnen worden) geïnstalleerd. Lijkt mij zelfs voor de hand liggend, dan heb je minder toestellen nodig.
Maar inderdaad, flitsen gebeurt op basis van nummerplaatherkenning.
Het is evident dat ze geen aparte flitspalen gaan zetten voor gezichtsherkenning maar de software in eenzelfde flits toestel zullen duwen, vooral omdat niemand dan weet welk toestel wat flitst: nummerplaatherkenning, gezichtsherkenning of beide.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 13:00   #75
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Interessant. Maar interesseert me niet toch niet.

Overheid doet contractbreuk, woordbreuk door een levenslang geldige overeenkomst eenzijdig te verbreken.
Eerst mijn vergoeding hiervoor. Daarna kunnen ze terug komen klappen.

1 miljoen euro lijkt me billijk.
Precies.
De verplichting om een internationaal rijbewijs te hebben in de vorm van een bankkaart is enkel een richtlijn van europa dat door onze politiekers in nationale wetgeving werd omgezet.
Dat hoefde helemaal niet, het papieren, belgische rijbewijs kon perfect en geldig behouden blijven, ook voor heel europa als eu-lid, maar de politiek besliste soeverein en door het parlement wel voor de vervanging naar het electronische rijbewijs met vervaldatum omdat eu dat wil.

Dus inderdaad, de belgische overheid pleegt eenzijdige contractbreuk door de onbeperkte geldigheid van rijvaardigheid door het rij-bewijs te vernietigen en te vervangen voor oa geldgewin door een rijbewijs in de vorm van een bankkaart met vervaldatum voor....het bewijs van bekwaamheid om een voertuig te besturen waarvoor met succes verplichte examens werden afgelegd.

Maw: de overheid verklaart hiermee dat elk rijexamen nutteloos en ongeldig is want je rijvaardigheid en bekwaamheid, om een voertuig te mogen besturen, kan VERVALLEN ook al ben je geslaagd en bekwaam bevonden door rij-examens met het bewijs ervan door het rijbewijs.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 17 mei 2023 om 13:01.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 18:15   #76
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ja ok, maar stel dat je je rijbewijs moet afgeven en je houdt het 2e bij. Je krijgt pakweg een week later opnieuw controle en je kan je rijbewijs tonen, dan controleren de flikken dat toch in hun computer en zullen ze toch zien dat je eigenlijk niet mocht rijden? Of doen ze die controle niet standaard misschien?
De politie doet dat standaard, toch al lang geleden toen veel mensen naast hun nationaal (Belgisch) rijbewijs ook een Europees (Duits) rijbewijs hadden. Zoals ik ervaren heb bij een controle. Ik mocht toen beide rijbewijzen houden.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2023 om 18:21.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 18:22   #77
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Interessant. Maar interesseert me niet toch niet.

Overheid doet contractbreuk, woordbreuk door een levenslang geldige overeenkomst eenzijdig te verbreken.
Eerst mijn vergoeding hiervoor. Daarna kunnen ze terug komen klappen.
Verandering van wetgeving is geen contractbreuk, neem ik aan.

Citaat:
1 miljoen euro lijkt me billijk.
Ze gaan jou niet opsluiten als compensatie. Enkel een stamp onder je kont.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2023 om 18:24.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 18:33   #78
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Maw: de overheid verklaart hiermee dat elk rijexamen nutteloos en ongeldig is want je rijvaardigheid en bekwaamheid, om een voertuig te mogen besturen, kan VERVALLEN ook al ben je geslaagd en bekwaam bevonden door rij-examens met het bewijs ervan door het rijbewijs.
Natuurlijk kan dat rijbewijs vervallen, dat weet toch iedereen.

Bovendien ben je daar zelf verantwoordelijk voor.
Citaat:
https://www.vlaanderen.be/rijbewijs-...an-uw-voertuig

Om een geldig rijbewijs te krijgen en te behouden, moet u rijgeschikt zijn. Dat wil zeggen dat u mentaal en fysiek voldoende fit bent om uw voertuig veilig te besturen.

Hebt u een aandoening, letsel of ziekte of neemt u medicijnen waardoor u uw voertuig niet meer veilig kunt besturen? Dan kunnen er voorwaarden en beperkingen aan uw rijbewijs worden gekoppeld.
Citaat:
https://www.wegcode.be/nl/regelgevin...v386pu#art-8.3

8.3. Elke bestuurder moet in staat zijn te sturen, en de vereiste lichaamsgeschiktheid en de nodige kennis en rijvaardigheid bezitten.

Hij moet steeds in staat zijn alle nodige rijbewegingen uit te voeren en voortdurend zijn voertuig of zijn dieren goed in de hand hebben.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2023 om 18:46.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 18:47   #79
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Verandering van wetgeving is geen contractbreuk, neem ik aan.


Ze gaan jou niet opsluiten als compensatie. Enkel een stamp onder je kont.
Jawel.

Ik heb een levenslange geldig rijbewijs en men wil dit ontbinden.

Ontbinden kan enkel indien ik een wanprestatie heb geleverd. Bv roekeloze inbreuken.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2023, 18:50   #80
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Jawel.

Ik heb een levenslange geldig rijbewijs en men wil dit ontbinden.

Ontbinden kan enkel indien ik een wanprestatie heb geleverd. Bv roekeloze inbreuken.
Uw rijbewijs is nooit levenslang -administratief- geldig, gij droomt.

Wetten veranderen wel eens, dit is eentje:
De administratieve geldigheidsduur van het rijbewijs.
Citaat:
https://www.wegcode.be/nl/regelgevin...yws#r2jbuja7hu

Artikel 20bis.
§ 1. De administratieve geldigheidsduur van het rijbewijs bedraagt hoogstens tien jaar.

In afwijking van het eerste lid, heeft het rijbewijs, bedoeld in artikel 21, § 4 en § 5, een administratieve geldigheidsduur van een jaar.

§ 2. De verlenging van het rijbewijs op het moment dat de administratieve geldigheidsduur verstrijkt, is afhankelijk van de voorwaarde dat nog steeds voldaan is aan de bepalingen van dit besluit en gebeurt overeenkomstig de procedure beschreven in artikel 49, eerste lid.

In afwijking van artikel 17, § 2, wordt het Europees rijbewijs waarvan de administratieve geldigheidsduur verstrijkt, hernieuwd overeenkomstig de procedure beschreven in artikel 49, eerste lid, op voorwaarde dat voldaan is aan de bepalingen van dit besluit.
Als de algemene snelheidsbeperking buiten de bebouwde kom 70 kmu wordt - ipv de oude 90 kmu - is dat ook een wetsverandering.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 mei 2023 om 19:10.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be