![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo geven ze inderdaad nieuw talent een kans. Nu dat talent nog vinden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
van deze dubbelspion van de N-VA . Na dit geniale voorstel vlak voor de verkiezing, verloor Groen de helft van haar zetels. Hij verdient de "Orde van de Vlaamse Leeuw" voor zijn niet aflatende verdiensten om de Groene Belgicisten klein te houden. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 25 mei 2023 om 12:21. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu is het uitkijken wie zijn zwaar miskend politiek talent kan vervangen.
uiteraard geen witte man, nee het moet een vrouw zijn of toch iemand die zich als dusdanig indentificeert. Liefst met een kleurtje en eventueel een handicap of psychische stoornis. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik snap niet hoe iemand daarop kan stemmen. Lijkt wel een extreem-linkse student die nooit volwassen is geworden. Verder ga ik geen woorden vuil maken in wat ik over hem en zijn voorkomen denk.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij kan samen met Bert Anciaux een groen communistische jugend verein beginnen.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu nog wat spijbeldagen organiseren tijdens de blok en de examens en zij boort de Groene Belgicisten waarschijnlijk helemaal onder de grond. Go Anuna ,go go |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Parlementslid
|
Die Jenna Boeve zou ook nog niet misstaan als kopstuk. Een grote visibiliteit is daarmee gegarandeerd en qua inhoudelijk debatteren kan hij ook zijn mannetje staan.
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#33 |
|
Minister
|
Nadat zijn extreem linkse (nadat ze de wollen sokken wisselden voor gecamoufleerde groen kostuum... Truck zoals de Chinezen het mao pak wisselden ) deze partij het algehele politiek veld heeft toxische gemaakt samen met de Franstalige evenknie met onophoudend fake nieuws en leugens allerhande en vooral zeer onbeschofte agressieve praat in het parlement en pers.
De Russische trollen (ook CCCP geschoeid) hun internet spam om onze kerncentrales te vernietigen heeft verheerlijkt en ten uitvoer bracht. Wat voor de burger mega energie kosten verwezenlijkte en onze bedrijven concurrentie kracht verpulverd. Neemt hij nu "de biezen" ..... hoe vals kan men zijn?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 25 mei 2023 om 18:04. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik kan heel goed begrijpen dat iemand van de PS Calvo intelligent vindt.
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Behalve voor uwe Vriendt uit Oostende dan ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Parlementslid
|
Tuurlijk is die superintelligent. Ook bij zowat alle Vlaamse partijen zal men dit nieuws als zeer droevig ervaren omdat dat nu eenmaal een erg groot verlies is voor de nationale Belgische politiek. Het doet mij terugdenken aan het moment dat John Crombez voorzitter af was bij de spa. Dat was voor de meerderheid van de Vlaamse partijen ook zo'n drama. Eigenlijk zou men en masse protestbrieven naar GROEN! moeten schrijven om te garanderen dat die daar nog jaren iets voor het zeggen heeft.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 25 mei 2023 om 20:21. |
|
|
|