Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2023, 12:36   #301
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Voor welopgevoeden als wij, zijn dat uiteraard mensen. Voor hem zijn het insecten die uitgeroeid (bij voorkeur vergast) dienen te worden.
En dat "mensen als uit te roeien insekten beschouwen" is precies het denkbeeldige hokje waar hij ze wil insteken, terwijl er in werkelijkheid maar 1 persoon in dat hokje zit: hemzelf
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 12:52   #302
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En dat "mensen als uit te roeien insekten beschouwen" is precies het denkbeeldige hokje waar hij ze wil insteken, terwijl er in werkelijkheid maar 1 persoon in dat hokje zit: hemzelf
In welk hokje past iemand die 90% van de wereldbevolking wil uitroeien ? Of het midden-oosten verglazen ? Of heel Afrika ontvolken ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 13:12   #303
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In welk hokje past iemand die 90% van de wereldbevolking wil uitroeien ? Of het midden-oosten verglazen ? Of heel Afrika ontvolken ?
Bij de verstandige mensen die logisch kunnen denken ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 13:24   #304
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bij de goei
Oud 8 juni 2023, 13:25   #305
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
bij de goei
Sluitende respons.
Oud 8 juni 2023, 13:31   #306
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bij de rationelen. En de ecologen. De zuiveren van hart

Kijk, het verschil is dat ik geen mensen haat of zo. Er zijn geen INTRINSIEKE redenen om die mensen weg te doen omdat ze "slecht" zouden zijn of zo. Ik noem mensen geen insekten, ik ontmenselijk ze niet. Ik stel gewoon maar vast dat de wereld volgens mij voor mij en mijn naasten beter ttz aangenamer zou zijn bij de afwezigheid van vele anderen. Niet omdat die anderen "slecht" zijn, maar omdat die anderen in de weg staan voor dingen die leuk zouden zijn, zonder dat dat gecompenseerd wordt voor wat die anderen mij/ons opbrengen.

Dat de wereld minder problemen zou hebben als er enkele tientallen miljoenen mensen zouden rondlopen in plaats van 8 miljard lijkt mij voor de hand liggend, en DUS is het gewoon een evidentie dat 90-99% moet verwijderd worden, nee ?

Daarnaast stel ik objectief vast dat het leven voor mij aangenamer zou zijn concreet gezien bij de afwezigheid van moslims. Dat volstaat, nee ?

Het gros van alle ecologische problemen verdwijnt ook als 90-99% van de mensheid weggedaan wordt.

Ik zie echt niet wat er te winnen is bij het willen behouden van die 90-99%.
Oud 8 juni 2023, 13:50   #307
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kijk, het verschil is dat ik geen mensen haat of zo. Er zijn geen INTRINSIEKE redenen om die mensen weg te doen omdat ze "slecht" zouden zijn of zo. Ik noem mensen geen insekten, ik ontmenselijk ze niet. Ik stel gewoon maar vast dat de wereld volgens mij voor mij en mijn naasten beter ttz aangenamer zou zijn bij de afwezigheid van vele anderen. Niet omdat die anderen "slecht" zijn, maar omdat die anderen in de weg staan voor dingen die leuk zouden zijn, zonder dat dat gecompenseerd wordt voor wat die anderen mij/ons opbrengen.

Dat de wereld minder problemen zou hebben als er enkele tientallen miljoenen mensen zouden rondlopen in plaats van 8 miljard lijkt mij voor de hand liggend, en DUS is het gewoon een evidentie dat 90-99% moet verwijderd worden, nee ?

Daarnaast stel ik objectief vast dat het leven voor mij aangenamer zou zijn concreet gezien bij de afwezigheid van moslims. Dat volstaat, nee ?

Het gros van alle ecologische problemen verdwijnt ook als 90-99% van de mensheid weggedaan wordt.

Van zoveel altruisme moet ik bijna een traan wegpinken.
Oud 8 juni 2023, 13:52   #308
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Stel je voor dat de moslims op dezelfde manier redeneren en vinden dat ze het beter zouden hebben zonder de Patrick's in deze wereld.
En dan ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 14:10   #309
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Stel je voor dat de moslims op dezelfde manier redeneren en vinden dat ze het beter zouden hebben zonder de Patrick's in deze wereld.
En dan ?
Dat doen ze ook he Rudy,... nu niet bepaald over de Patrick, maar alle Israeli's bvb en met hindoe's gaat het ook niet zo goed.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 14:29   #310
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dan ?
Dat is een extra reden om eerst te schieten he

Uiteraard denken anderen ook zo. Je denkt toch niet dat andere volkeren zichzelf limieten gaan opleggen omdat ze ochottekes ochaarme met ONS zouden inzitten he.
Oud 8 juni 2023, 14:30   #311
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van zoveel altruisme moet ik bijna een traan wegpinken.
Dat is het ironische eraan. "universeel altruisten" zijn eigenlijk nogal wreedaardig voor eigen volk.
Oud 8 juni 2023, 14:38   #312
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dan ?
Onrechtstreeks heeft hij daar al eerder antwoord op gegeven : je moet gewoon de eerste zijn, de rapste.

Patrick zijn theorie is dat het een utiliteitsvraagstuk is. Dat je moet beginnen met de meest storende elementen in de maatschappij.

Wat voor mij zonneklaar is : we starten dus best met extreem-rechts te elimineren. (dan stijgt het Bruto Nationaal Geluk met minstens 18,7% in Vlaanderen alleen al ) Terwijl hij om voor mij verder onbegrijpelijke redenen liever eerst de makak en de bougnoul wil elimineren.

Maar in het licht van jouw vraagstelling kan ik wel begrijpen dat Patrick liever eerst die moslim elimineert, dan dat die moslim de rol omdraait.

Vaneigens.
Oud 8 juni 2023, 14:43   #313
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is het ironische eraan. "universeel altruisten" zijn eigenlijk nogal wreedaardig voor eigen volk.
Bestaat dat eigenlijk wel, universeel altruisten ? Ik ben het zeer zeker niet, gezien ik extreem-rechts zeker niet als hetzelfde volk beschouw waar ik toe hoor.
Oud 8 juni 2023, 14:50   #314
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bestaat dat eigenlijk wel, universeel altruisten ? Ik ben het zeer zeker niet, gezien ik extreem-rechts zeker niet als hetzelfde volk beschouw waar ik toe hoor.
Het is nochtans uw eigen volk, en dat is precies waarom ge ze niet kunt verdragen. Wat voor jou het laagste der lagigheden is, is "racisme", wat precies betekent dat je een "universeel altruist" moet zijn he, en vooral niet "eigen volk" verkiezen boven "vreemd volk". Het deel van uw eigen volk dat dat openlijk zegt is precies wat gij niet kunt uitstaan. Het is een beetje alsof ge uw eigen geweten niet verdraagt, niewaar. De oikofobie kruipt er langs alle kanten uit. Ge krijgt er griezels van, om niet oekofoob over te komen (om "racist" te zijn, het lelijkste der lelijkheden dus). "racist zijn" = "weigeren van oekofoob te zijn he". Zeggen dat anderen minstens evenveel waard zijn als uw eigen volk. Zeggen dat zij die niet van uw volk zijn evenveel rechten moeten krijgen van uw eigen volk, dan de leden van uw eigen volk, op hun eigen territorium. Kortom, het eigen volk een eigen territorium en eigenheid ontzeggen want gedwongen om aan de universaliteit van de invasie toe te geven zonder de minste vorm van verzet of kritiek - meer nog, er actief moeten aan deelnemen.

In de grond hebt ge gelijk: ge kunt geen universeel altruist zijn: oftewel hebt ge empathie voor eigen volk, oftewel misprijst ge het en is alles vreemd beter dan eigen volk. Dat is trouwens ook wat ik zeg: ge kunt geen universeel altruist proberen te zijn zonder wreedaardig te zijn voor de uwen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2023 om 14:52.
Oud 8 juni 2023, 14:54   #315
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat voor mij zonneklaar is : we starten dus best met extreem-rechts te elimineren. (dan stijgt het Bruto Nationaal Geluk met minstens 18,7% in Vlaanderen alleen al )
Het elimineren van zij die zeggen dat eigen volk moet tellen, goe bezig met eigen volk een voordeel te doen

Het enige waar "exrtreem rechts" voor in de weg probeert te staan, is het verder bezoedelen met islam, makak en bougnoul van ons volk. Als je DAT dus storend vindt, wil dat zeggen dat jij als belangrijkste doel in jouw geluk gehinderd wordt door zij die het Kalifaat willen tegenhouden, dan is dat Kalifaat dus jouw dierbaarste wens.

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 juni 2023 om 14:59.
Oud 8 juni 2023, 19:17   #316
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is nochtans uw eigen volk, en dat is precies waarom ge ze niet kunt verdragen. Wat voor jou het laagste der lagigheden is, is "racisme", wat precies betekent dat je een "universeel altruist" moet zijn he, en vooral niet "eigen volk" verkiezen boven "vreemd volk". Het deel van uw eigen volk dat dat openlijk zegt is precies wat gij niet kunt uitstaan. Het is een beetje alsof ge uw eigen geweten niet verdraagt, niewaar. De oikofobie kruipt er langs alle kanten uit. Ge krijgt er griezels van, om niet oekofoob over te komen (om "racist" te zijn, het lelijkste der lelijkheden dus). "racist zijn" = "weigeren van oekofoob te zijn he". Zeggen dat anderen minstens evenveel waard zijn als uw eigen volk. Zeggen dat zij die niet van uw volk zijn evenveel rechten moeten krijgen van uw eigen volk, dan de leden van uw eigen volk, op hun eigen territorium. Kortom, het eigen volk een eigen territorium en eigenheid ontzeggen want gedwongen om aan de universaliteit van de invasie toe te geven zonder de minste vorm van verzet of kritiek - meer nog, er actief moeten aan deelnemen.

In de grond hebt ge gelijk: ge kunt geen universeel altruist zijn: oftewel hebt ge empathie voor eigen volk, oftewel misprijst ge het en is alles vreemd beter dan eigen volk. Dat is trouwens ook wat ik zeg: ge kunt geen universeel altruist proberen te zijn zonder wreedaardig te zijn voor de uwen.
Patrick, dat heb ik toch al meerdere keren met zin voor detail toegelicht ?

Ik heb meer empathie met een troglodiet, dan met een extreem-rechts iemand.

Uiteraard is het een feit dat op genetisch vlak zowel ikzelf als alle normale mensen 'gelijk' zijn aan extreem-rechtse hominidae, maar daar stopt het toch echt. Ik betwist helemaal niet dat we op taxonomisch vlak gelijk zijn met extreem-rechts, maar we zitten hier niet in de biologie les hee.

Zij kunnen dus onmogelijk 'mijn volk' zijn aangezien ik tot in de kern van mijn bestaan walg van die trogslobber. Het lijkt er wel op alsof je vraagt om empathie te hebben voor Dutroux, Fourniret, Horion, Janssens, omdat die genetisch dan wel equivalent zijn, blank zijn, geboren zijn in hetzelfde Gouw, en 'dus' volgens jou eigen volk zouden zijn ?

Naaaah... zo werkt het niet hee.

Dit is niet mijn volk, het is ook NIET mijn politieke tegenstander (nog zo een ongelooflijk hypocriete tsjeverij, die hen probeert via een omwegje te 'normaliseren' en ze als menselijke wezens neer te zetten... ) maar wel mijn vijand.

En wat doe je met de vijand ?

Vernietigen.
Oud 8 juni 2023, 19:30   #317
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Patrick, dat heb ik toch al meerdere keren met zin voor detail toegelicht ?

Ik heb meer empathie met een troglodiet, dan met een extreem-rechts iemand.

Uiteraard is het een feit dat op genetisch vlak zowel ikzelf als alle normale mensen 'gelijk' zijn aan extreem-rechtse hominidae, maar daar stopt het toch echt. Ik betwist helemaal niet dat we op taxonomisch vlak gelijk zijn met extreem-rechts, maar we zitten hier niet in de biologie les hee.

Zij kunnen dus onmogelijk 'mijn volk' zijn aangezien ik tot in de kern van mijn bestaan walg van die trogslobber. Het lijkt er wel op alsof je vraagt om empathie te hebben voor Dutroux, Fourniret, Horion, Janssens, omdat die genetisch dan wel equivalent zijn, blank zijn, geboren zijn in hetzelfde Gouw, en 'dus' volgens jou eigen volk zouden zijn ?

Naaaah... zo werkt het niet hee.

Dit is niet mijn volk, het is ook NIET mijn politieke tegenstander (nog zo een ongelooflijk hypocriete tsjeverij, die hen probeert via een omwegje te 'normaliseren' en ze als menselijke wezens neer te zetten... ) maar wel mijn vijand.

En wat doe je met de vijand ?

Vernietigen.
Ik ga daarmee helemaal niet akkoord. En ik zal nooit VB stemmen. Het zijn gewoon mensen met een andere mening.

Laatst gewijzigd door Everytime : 8 juni 2023 om 19:38.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 21:22   #318
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Voor welopgevoeden als wij, zijn dat uiteraard mensen. Voor hem zijn het insecten die uitgeroeid (bij voorkeur vergast) dienen te worden.
Inderdaad !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 21:28   #319
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben het zeer zeker niet, gezien ik extreem-rechts zeker niet als hetzelfde volk beschouw waar ik toe hoor.
Logisch aangezien die politieke tegenstanders niet willen vergassen en jij wel.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 22:10   #320
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het elimineren van zij die zeggen dat eigen volk moet tellen, goe bezig met eigen volk een voordeel te doen

Het enige waar "exrtreem rechts" voor in de weg probeert te staan, is het verder bezoedelen met islam, makak en bougnoul van ons volk. Als je DAT dus storend vindt, wil dat zeggen dat jij als belangrijkste doel in jouw geluk gehinderd wordt door zij die het Kalifaat willen tegenhouden, dan is dat Kalifaat dus jouw dierbaarste wens.
wat in Berlijn mogelijk is, kan binnenkort ook hier bij ons :

https://twitter.com/Symph0ny3/status...67309244547072

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be