![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen Albert I ons stemrecht gaf na WOI als dank voor onze strijd aan den IJzer viel hij op zijn Russisch toevallig van de rots in Marche-les-Dames, Namen,......Pffff Zoals valselijk beweren dat het hier een democratie is .... het is zelfs geen particratie want een deel zetelt en handelt als dictatuur in de federale omdat wij die leven op Vlaamse bodem bv >>> NIET kunnen en mogen kiezen voor of tegen de Franstalige partij PS bij verkiezingen. En neen de PS is niet Vooruit en ook nooit sp geweest!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 juni 2023 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk nog net in de Belgische partijen.
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach ze zijn later een beetje tot inzicht gekomen toen, poehoe, pas in 1898 was dat formeel (en voor enkele zaken nog later). Zelf ben ik een Noord Brabander met een Katholieke achtergrond, formeel waren Nederlandse Katholieken gelijk sinds 1795, feitelijk eindigde die emancipatie pas in de jaren 1960. Punt is 1898 is mooi, maar voor de voormalig onderdrukten is het een startpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |