Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2023, 15:33   #61
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
https://www.reuters.com/article/us-u...A1I03V20140219

Ze hebben de "ringleader" van de 5 eerst ontslagen uit het leger en dan gearresteerd, om te kunnen zeggen dat hij veroordeeld was als burger ipv VS soldier of love.

En dat was niet het enige verhaalke.

Hij heeft toen in 2006, vroeg in de War On Terror van het VS regime, 20 km ten zuiden van Bagdad een 14 jarig Iraaks meiske verkeacht en dan doodgeschoten, evenals haar 6 jarig zusje en beide ouders, in zijn oorlog tegen terrorisme.

Hoe het is met hem?
Wel, ie heeft zich in 2014 opgehangen in zijn cel.
Een "ook zo" afleidingsmanoeuver omdat het je steekt dat ik niet vriendelijk ben tegenover de Russki-Orcs. Sorry hoor, maar in het Oekraiene conflict zijn het wel uw Russische vriendjes die wederrechtelijk het soevereine Oekraiene zijn binnengerold. En Oekraiene was reeds een internationaal erkend soeverein land sedert de implosie van de Sovjet-Unie in 1991. Maar dat paste blijkbaar niet in de Sovjet droom van Vlad Putler.
Oud 18 juni 2023, 16:10   #62
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een "ook zo" afleidingsmanoeuver omdat het je steekt dat ik niet vriendelijk ben tegenover de Russki-Orcs. Sorry hoor, maar in het Oekraiene conflict zijn het wel uw Russische vriendjes die wederrechtelijk het soevereine Oekraiene zijn binnengerold. En Oekraiene was reeds een internationaal erkend soeverein land sedert de implosie van de Sovjet-Unie in 1991. Maar dat paste blijkbaar niet in de Sovjet droom van Vlad Putler.
Hee je had het zelf over Kadyrov en vrouwen verkrachten, zwartmaken van de Russische kant, maar er zijn ook VS soldaten die dat deden, ik gaf je in mijn vorige post die je hier quote een voorbeeld en dan kom je me mededelen dat ik een afleidingsmaneuvre zou navigeren, terwijl ik gewoon JOUW kompas volgde.

En hee, het RU regime heeft het Sinterklaasoffensief door de Westblokregimes sinds 1991 braaf getolereerd, TOT het voor hun voordeur, in voormalig tweedesterkste WarschawPacter stond, tegenin alle toendertijd gemaakte beloftes door Westblok kopstukken.
Je kunt dan moelijk beweren dat Vladimir rap op zijn tenen getrapt was hee?
Laat staan dat ie een natte "Sovjet droom" had. Misschien dat hij die droom NU zou hebben, weet ik niet, kan, misschien is ie beginnen terugdenken aan hadden we Duitsland in haar eerste Putsch, of nog eerder, in haar bezetting van het door Versailles verordonneerde gedemilitariseerde Rijnland, gestopt, was het misschien niet tot een WO 2.
En dat kun je, gezien de gebleken verraderlijkheid van de Westblok regimekopstukken, hem dan moeilijk kwalijk nemen, want het is dan een Boontje komt om zijn loontje.
De klooierij is dat de VOLKEREN meegesleurd worden in de smeerlapperijen van de regimes.
Want, je zegt hier zoiets als "mijn Russische vriendjes", je pleegt die doorzichtige truuk van kottekesduwen. Als je niet tegen ben ben je voor, en dat is gelogen, en blijkt uit al mijn posts, mijn ideale scenario is dat alle Westblok en alle RU blok regimes, hun politiekers en hun scharen bezig zijnde economische deserteurs, ZELF hun wapens maken, ermee ten strijde trekken liefst ergens in Siberie ver van de Chinezen aldaar zodat die er geen last van hebben, en elkaar uitmoorden tot de laatste parasiet. De voorlaatste en de laatste zullen dan moeten afspreken om tegelijk te schieten, kwestie van netjes alles opgeruimd te krijgen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2023, 11:14   #63
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hee je had het zelf over Kadyrov en vrouwen verkrachten, zwartmaken van de Russische kant, maar er zijn ook VS soldaten die dat deden, ik gaf je in mijn vorige post die je hier quote een voorbeeld en dan kom je me mededelen dat ik een afleidingsmaneuvre zou navigeren, terwijl ik gewoon JOUW kompas volgde.

En hee, het RU regime heeft het Sinterklaasoffensief door de Westblokregimes sinds 1991 braaf getolereerd, TOT het voor hun voordeur, in voormalig tweedesterkste WarschawPacter stond, tegenin alle toendertijd gemaakte beloftes door Westblok kopstukken.
Je kunt dan moelijk beweren dat Vladimir rap op zijn tenen getrapt was hee?
Laat staan dat ie een natte "Sovjet droom" had. Misschien dat hij die droom NU zou hebben, weet ik niet, kan, misschien is ie beginnen terugdenken aan hadden we Duitsland in haar eerste Putsch, of nog eerder, in haar bezetting van het door Versailles verordonneerde gedemilitariseerde Rijnland, gestopt, was het misschien niet tot een WO 2.
En dat kun je, gezien de gebleken verraderlijkheid van de Westblok regimekopstukken, hem dan moeilijk kwalijk nemen, want het is dan een Boontje komt om zijn loontje.
De klooierij is dat de VOLKEREN meegesleurd worden in de smeerlapperijen van de regimes.
Want, je zegt hier zoiets als "mijn Russische vriendjes", je pleegt die doorzichtige truuk van kottekesduwen. Als je niet tegen ben ben je voor, en dat is gelogen, en blijkt uit al mijn posts, mijn ideale scenario is dat alle Westblok en alle RU blok regimes, hun politiekers en hun scharen bezig zijnde economische deserteurs, ZELF hun wapens maken, ermee ten strijde trekken liefst ergens in Siberie ver van de Chinezen aldaar zodat die er geen last van hebben, en elkaar uitmoorden tot de laatste parasiet. De voorlaatste en de laatste zullen dan moeten afspreken om tegelijk te schieten, kwestie van netjes alles opgeruimd te krijgen.
Als je een minimum aan eerlijkheid wilt nastreven dan kun je niet anders dan erkennen dat de Russische inval in Oekraïne volledig in strijd is met het volkerenrecht. Oekraïne is sedert de implosie van de USSR in 1991 een soevereine staat. De enige verklaring voor de inval door Putler is zijn nostalgisch en Hitleriaans streven naar het territoriaal herstellen van Rusland naar het formaat dat het had ten tijde van de USSR. De huidige Russische Federatie is reeds de grootste staat op de planeet. Maar voor Putler volstaat dat hoegenaamd niet.

Laatst gewijzigd door quercus : 19 juni 2023 om 11:15.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2023, 14:57   #64
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je een minimum aan eerlijkheid wilt nastreven dan kun je niet anders dan erkennen dat de Russische inval in Oekraïne volledig in strijd is met het volkerenrecht. Oekraïne is sedert de implosie van de USSR in 1991 een soevereine staat. De enige verklaring voor de inval door Putler is zijn nostalgisch en Hitleriaans streven naar het territoriaal herstellen van Rusland naar het formaat dat het had ten tijde van de USSR. De huidige Russische Federatie is reeds de grootste staat op de planeet. Maar voor Putler volstaat dat hoegenaamd niet.
Oekraïne heeft ook een implosie doorgemaakt in 2014, zo'n land willen bijeenhouden is van dezelfde orde als wat Rusland probeert te doen na hun implosie.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2023, 16:31   #65
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Oekraïne heeft ook een implosie doorgemaakt in 2014, zo'n land willen bijeenhouden is van dezelfde orde als wat Rusland probeert te doen na hun implosie.
De etnische verschillen binnen Oekraïne zijn bijlange niet zo groot als binnen de Russische Federatie. Het wat er is zijn taalverschillen (Oekraïns of Russisch) en wellicht ook op religieus vlakt: Orthodox Christen versus Katholiek en Joods.
Oud 19 juni 2023, 19:12   #66
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je herhaalt hier maar je eerdere beweringen he.
Dat maakt ze niet "meer" waar hoor.
Oud 19 juni 2023, 19:17   #67
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De etnische verschillen binnen Oekraïne zijn bijlange niet zo groot als binnen de Russische Federatie. Het wat er is zijn taalverschillen (Oekraïns of Russisch) en wellicht ook op religieus vlakt: Orthodox Christen versus Katholiek en Joods.
En pro Russisch en anti Russisch.

Direct na de implosie heeft de Krim en de Donbas zich afgescheurd, ze konden ook onderhandeld hebben en de vrede bewaard hebben om economisch te groeien als nooit tevoren. Maar dat kon niet omdat de VS het andere deel controleerde en alles had ingezet op oorlog.

Het was een historische fout om die delen bij Oekraïne te laten in 1992, nu zien we waarom.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2023, 20:05   #68
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Tip: lees :"Het land dat maar niet lukken wil"
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2023, 19:51   #69
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De crypto mobilisatie in Rusland gaat verder,evident komt er steeds maar nieuw vlees beschikbaar......

Ondertussen proberen de UKR's met allerlei media om Russen te informeren hoe en waarom ze zich moeten overgeven...

Uiteraard zit men aan Russische kant niet op zijn handen en sluit snel de mediakanalen af eens ze gedetecteerd worden.....Het in beslag nemen van smartphoontjes van mobi's echter lukt geen 100%

EEn YT-filmpje van de UKR-inlichtingendiensten gericht aan de huidige mobi's,of aan Russen die vermoeden dat hun nummer nu snel gaat opkomen...

https://www.youtube.com/watch?v=IzNeI9-_MpQ

Bellen naar de opgegeven nummers vanuit Rusland zelf is waarschijnlijk risicovol,maar vanuit de inzet-zone kan het onmogelijk nog gevaarlijker worden dan het al is vermoed ik......

En een aanzienlijk aantal Russen heeft blijkbaar op basis van dit soort informatie,de juiste beslissing genomen.....

In de "aktiefilmpjes", waarvan er genoeg te vinden zijn,zien we ook wel dat Oekrainse soldaten veel munitie en handgranaten verbruiken bij het "preventief uitsproeien" van Russische stellingen,maar ze roepen en tieren konstant genoeg dat "jullie kunnen leven,geef je NU over....."

Maar nog eens,temidden een pandemonium ,en met iedereen stijf van de zenuwen is het ongetwijfeld een delikate zaak,gevangenen nemen of zich KUNNEN overgeven........

Voor een tijdje ,verleden jaar,had zelfs de witte vlag iedere betekenis verloren gezien de Russen die als kenteken gebruikten voor hun "bevrijdingstroepen"

Laatst gewijzigd door kelt : 31 augustus 2023 om 19:54.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2023, 20:27   #70
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De crypto mobilisatie in Rusland gaat verder,evident komt er steeds maar nieuw vlees beschikbaar......
https://www.reuters.com/world/europe...nt-2023-08-30/
Eergisteren 6 Oekrainse superheld officieren dood op hun elektrische velos met javelins in de nek wacht nee in hun totaal vernietigde Mil-8 helicopters.
Citaat:
There was no indication what happened involving two widely-used Mi-8 helicopters on Tuesday.
De propaganda daar heeft nog geen uitleg gegeven, elders al wel: een RU Su-35 die hen wat hielp bij het landen, omdat ze vorige week al eens domweg tegen elkaar vlogen tijdens oefenen. Na dat geoefen, voor echt, en 't is weer van da. Dat belooft straks voor de F-16's, weer nieuw vlees voor de Russen.
Die gaan nog crashen door die witte vlaggen die de Russen omhoogsteken.
Oud 1 september 2023, 11:04   #71
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
https://www.reuters.com/world/europe...nt-2023-08-30/
Eergisteren 6 Oekrainse superheld officieren dood op hun elektrische velos met javelins in de nek wacht nee in hun totaal vernietigde Mil-8 helicopters.

De propaganda daar heeft nog geen uitleg gegeven, elders al wel: een RU Su-35 die hen wat hielp bij het landen, omdat ze vorige week al eens domweg tegen elkaar vlogen tijdens oefenen. Na dat geoefen, voor echt, en 't is weer van da. Dat belooft straks voor de F-16's, weer nieuw vlees voor de Russen.
Die gaan nog crashen door die witte vlaggen die de Russen omhoogsteken.
Allemaal goed nieuws, er gaan er ginder veel dood. Prima
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2023, 12:20   #72
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Allemaal goed nieuws, er gaan er ginder veel dood. Prima
+/- 200 bedrijven in Oekraine produceren samen drones.
Deze week waren 2 R. peperdure helikopters ingezet om een kartonnen drone "uit te schakelen".
Een nieuwe soort oorlogvoeren.
In Oekraine is er crowdfunding, vooral onder zakenmensen om te helpen de droneproduktie te betalen. De oorlog wordt "gedemocratiseerd" in Oekraine.
(In R. mogen jonge mannen het land niet meer verlaten: da's ook democratie ?)

Laatst gewijzigd door Boduo : 1 september 2023 om 12:20.
Oud 1 september 2023, 12:28   #73
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
(In R. mogen jonge mannen het land niet meer verlaten: da's ook democratie ?)

In Oekraïne ook niet he kwiet...
Oud 1 september 2023, 12:43   #74
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
In Oekraïne ook niet he kwiet...
Hela ! Hier 3 appartementen verder woont een JONG Oekrains gezin in een mooi appartement v.h. OCMW !!!
Oud 1 september 2023, 13:50   #75
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Hela ! Hier 3 appartementen verder woont een JONG Oekrains gezin in een mooi appartement v.h. OCMW !!!
Awel, mijn maat heeft al van voor de oorlog een Oekraïense vriendin. Die slaagt er niet in haar zoon naar hier te krijgen. Door zijn studentenstatuut wordt hij niet opgeroepen, maar hij mag nog steeds niet weg.

Maar leuk te horen dat er toch zijn die buiten geraakt zijn.
Oud 6 april 2024, 10:14   #76
kelt
Secretaris-Generaal VN

Unhappy

Ik heb proberen de Oekrainse wetgeving aangaande mobilisatie te verstaan en heb het opgegeven....Het is kompleet,idioot,waanzinnig.......

Naar ik begrijp kunnen Oekrainse mannen maar VANAF hun 27ste opgeroepen worden in het kader van een mobilisatie.......

Jonge Oekrainse mannen worden vrij talrijk opgeroepen voor dienstplicht maar niet in frontdienst..euhm..hoe dat te rijmen valt met het gevaar voor het vaderland kan men mij niet meer uitleggen.Zelfs "wachtfuselier Kelt" werd duidelijk medegedeeld dat zijn legerdienst dan wel redelijk comfy in een logistiek depot zou verlopen,maar in geval van oorlog zouden al die "jonge logistieke wachtfuseliers",met zeer grote waarschijnlijkheid,naar voor geroepen worden.....("vlees" )...

En hier hebben de Russen een immens voordeel met hun kompleet opofferbare "vleesstorm" eenheden om de UKR's moe te maken,en "beroeps" die dan de feitelijke "afwerking" doen,zoals we recent bij Avdiivka weer gedemonstreerd zagen...

Aldus zijn,wegens een wat verminderde interesse van jonge Oekrainse mannen om hun godvrd*mde morele plicht te doen als man....de UKR linies typisch bezet door 40 plussers die WEL wisten wat ze moesten doen...
En daar nu voor betalen met te langdurige periodes tussen hun R&R,of wat beter zou zijn,hen gewoon medailleren en naar huis zenden......ze hebben nog een leven te leiden hé....

De Oekrainse politiek,heel gelijkaardig aan de onze,bang is van zijn eigen schaduw....en al bijna een jaar,toen het bovenvermelde probleem aangekaart werd,alleen maar blablabla verkocht.....zich verliezend in steeds meer details,uitzonderingen etc....

De opperbevelhebben ,Kolonel-generaal Syrskye ,heeft tijd gekocht door eens ferm te kuisen in de achterhoede-eenheden.(wat zijn voorganger Zalushny nagelaten had helaas)....Velen daarvan zullen nu al aan het werken zijn aan hun fysiek onder leiding van Russische trainers.
Enkel zo kunnen afgematte en uitgedunde brigades weggehaald worden misschien wel definitief naar huis gezonden,velen daar dienden al 2 jaar en het waren niet eens "beroeps".....een grof schandaal.....

De President heeft dan maar beslist ,op basis van wat er ligt heeft hij de mobilisatieleeftijd verlaagd tot 25 jaar....Dat zijn potentieel 400k die kunnen opgeroepen worden....

Kijk,spreken over NATO troepen in Oekraine is leuk om het Kremlin op stang te jagen,dat moet zeker verder,maar de Oekrainse jonge mannen mogen wel hun oorlog zelf uitvechten hé,hun vaders,ooms en oudere broers en neven gaan het echt niet verder uithouden....

Laatst gewijzigd door kelt : 6 april 2024 om 10:21.
Oud 16 april 2024, 17:14   #77
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

16 april en de inkt zal nu wel droog zijn...

https://www.ukrinform.net/rubric-pol...-into-law.html

Eindelijk.....E I N D E L I J K...nu de linies in de Donbass op breken staan wegens,onderandere,
gewoonweg te weinig soldaten ,hebben de Politici van Oekraine (die al griezelig veel overeenkomsten
qua inefficiency beginnen te tonen als de onze ) een reeks wettelijke stukken afgeleverd die door
de President kunnen getekend worden en wet worden....

Vanaf heden kunnen alle mannelijke burgers tussen de 25 en 60 jaar gemobiliseerd worden.(dat betekent dus niet
DAT ze allemaal ZULLEN gemobiliseerd worden hé )

Totdat deze mobilisatiewet ingetrokken wordt moeten alle mannen tussen de 18 en de 60 jaar ten allen tijde een
militair registratie ID op zich hebben dat op eenvoudige vraag moet kunnen vertoond worden aan politie,
recruteringsofficieren en grenswachters....

En zodra deze wet gepubliceerd is,moeten alle betrokkenen zeker stellen bij de lokale recruteringsbureau's dat hun informatie daar juist en volledig is....

Oekraine is blijkbaar,zoals Rusland,een jaar of veertig achter met de persoonlijke gegevens...Het lijkt nog allemaal ,zoals hier tot voor de eeuwwisseling,in ongecentraliseerde niet-gekoppelde databases te berusten waarbij de burger zelf maar moet zien dat hij in orde is,en hetzelfde op vier verschillende plaatsen moet doen registreren....

In het artikel,ik ga het hier nu niet helemaal herschrijven,worden wel reeds voordelen,uitzonderingen,beloningssystemen
uitgelegd.......het is het bepalen van dit dat deze wetgeving zoveel vertraagd heeft vrees ik....

Maar goed...

Jonge mannen tot 25 jaar zitten nog in de "dienstplichtcategorie",die gaan zowiezo kennis maken met de strijdkrachten.
De iets ouderen worden principieel ALLEMAAL mobiliseerbaar BEHOUDENS duidelijk gedefinieerde categorien...(want het was soms een beetje een zielige kluchtfilm,berichten te lezen)

Dit(bepalen wie en wat er allemaal mobiliseerbaar zijn,en wie niet) is een stuk wetgeving wat de Russen al anderhalf jaar geleden op orde gesteld hebben....we zien de gevolgen...

EN hier in West-Europa gaan we er ECHT eens aan moeten beginnen......de feestperiode heeft 30 jaar geduurd.Ze is nu
voorbij......

Laatst gewijzigd door kelt : 16 april 2024 om 17:26.
Oud 23 april 2024, 17:43   #78
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

We lezen dat binnenkort Oekrainse mannen die hun "mannelijkheid" zijn gaan bewijzen in het buitenland een probleempje erbij zullen gaan krijgen...

Ze zullen in het buitenland geen hulp meer krijgen van de ambassade of de consulaten...

Ergens maar logisch ook...

Eigenlijk horen ze niet in het buitenland te zitten dan met een speciale permissie...

Bovendien dienden ze al lang hun gegevens te zijn gaan verifieren in het recruteringspunt van hun woonplaats (en dat is NIEt in kelts gemeente

Nu de mobilisatiewetten er door zijn zullen alle Oekrainse diplomatieke posten ook wat strenger optreden......

"Stop met zagen,ga naar huis en breng jezelf in orde......MAN..... )

Hopelijk helpen landen als Belgie een beetje mee met het uitoefenen van "druk"...

NATO troepen in Oekraine zijn een leuk gespreksonderwerp om Mr Putin in de gordijnen te jagen....maar zijn onnodig....

Laatst gewijzigd door kelt : 23 april 2024 om 17:43.
Oud 24 april 2024, 19:50   #79
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw laatste zin legt de vinger op de wonde. We zijn een woke samenleving geworden die weigert de werkelijkheid onder ogen te nemen.
Nee, de Vrije Westen regimes zijn Woke nazi's geworden. Zo van die Himmlers die eerst kijken of er kunstwerken te jatten zijn en roze balletten opgevoerd worden, en dan hoe het militair zit.
De samenleving begint die werkelijkheid door te krijgen.
Oud 24 april 2024, 19:51   #80
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
We lezen dat binnenkort Oekrainse mannen die hun "mannelijkheid" zijn gaan bewijzen in het buitenland een probleempje erbij zullen gaan krijgen...

Ze zullen in het buitenland geen hulp meer krijgen van de ambassade of de consulaten...
Hoera de ambassade en het consulaat gaan stoppen met mij lastig te vallen!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be