![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#43121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij zit te denken dat wij voor Israel zijn, en tegen Rusland vanuit historisch gegroeid perspectief, maar dat is niet waar We zijn tegen Israel die Syrie grond afpakt, en voor vrede en tegen RUslan die grond afpakt en voor vrede |
|
|
|
|
|
|
#43122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tip: je kunt het Poetin niet begrijpen zonder het Jeltsin regime te bestuderen. In het Westen wordt dat niet veel gezegd omdat hen dan het rood op de kaken komt: ze hebben het ultra-corrupte, destructieve en tirannieke Jeltsin regime in het zadel geholpen en gehouden. Bvb. de verkiezingen van 1996 toen de communisten wonnen maar er extreme verkiezingsfraude plaatsvond. Laatst gewijzigd door tomm : 20 juli 2023 om 12:23. |
|
|
|
|
|
|
#43123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mocht u op specifieke vragen een specifiek antwoord willen: u weet waar u terecht kunt. Inmiddels probeer ik méér over Putin en 'zijn' Rusland te leren. Ik aanvaard daarbij in een geest van dankbaarheid en erkentelijkheid ondermeer - maar niet uitsluitend - de hulp van de Russische journaliste Maria "Masha" Borzunova. U zult me er ongetwijfeld wel van op de hoogte weten te brengen wat er zo allemaal verkéérd is aan/met die hulp.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#43124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De massale incompetentie van het russisch leger is zo erg dat ze erin gelukt zijn om met hun beschieting van burger doelwitten in Odessa ook het Chinees consulaat te raken.
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 juli 2023 om 12:43. |
|
|
|
|
|
#43125 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dit gezegd zijnde begrijp ik nog steeds niet de relevantie van het aanhalen van die Chinese quote. Want meende u ermee te bewijzen behalve dat waarnaar ik verwees? Wat trekt u aan bij het satanisme als ik vragen mag? Laatst gewijzigd door Bach : 20 juli 2023 om 13:03. |
|
|
|
|
|
|
#43126 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ben niet zo'n fan van de twee hopeloos vooringenomen heren van The Duran. Maar in deze video laten ze het eerste half uur Jeffrey Sachs aan het woord. En die man zijn inzichten zijn goud waard:
https://www.youtube.com/watch?v=0VMUkLlO4w4 Hij vertelt over zijn ervaringen als adviseur in Oost-Europa. Het gemak waarmee hij een fonds loskreeg van de Amerikaanse overheid om de Poolse economie en de koers van de zloty te stabiliseren na 1989. En hoe hij enkele jaren later, in samenspraak met Jeltsin en Gaidar, hetzelfde wou doen met de roebel. Maar in eigen land stuitte op een muur van onwil. Dat was het gevolg van de groeiende invloed van de neocons. Dat soort onwil heeft Rusland terug weggedreven van het Westen. Hij vergelijkt dat met het revanchisme van het verdrag van Versailles in 1919, dat één van de aanleidingen was van WOII. Hij ziet de recente NATO top van Vilnius als een triest dieptepunt maar logisch gevolg van dertig jaar neocon hoogmoed en idiotie ("they're not very clever"): de NATO kan Zelensky niets meer bieden dat de verdere vernietiging van Oekraïne in de weg staat: geen wapenleveringen, geen onderhandelingen met Rusland en geen NATO lidmaatschap. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 20 juli 2023 om 13:20. |
|
|
|
|
|
#43127 |
|
|
Ik zie niet goed wat het sluiten van de draad daar een oplossing voor zou kunnen zijn. Ik dacht dat daarvoor de strafpunten dienden, om de discussie wat geciviliseerd te houden. De discussie zelf dient niet gesloten te worden. Dat is iets wat propagandisten zouden willen. Mensen intimideren en de mond snoeren. Maar zelfs twitter Musk lijkt te weten dat censuur geen goed idee is.
Laatst gewijzigd door Bach : 20 juli 2023 om 13:20. |
|
|
|
|
|
#43128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en kan definitief schorsen, je kan uiteraard opnieuw inloggen met een tweede naam, t'is dus niet dat er echt een eeuwige censuur bestaat op dit messageboard |
|
|
|
|
|
|
#43129 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
kan je u dat inbeelden:
Tomm is een ontvoerde jood, die gehersenspoeld werd door de Russen tot het huidige product dat we hier op forum politics het voorrecht hebben mee te redeneren... Uiteraard net zoals een moslim in zijn 'wit zwart religie cultuur' voor alles een eenvoudig antwoord heeft, is Tomm ook gezegend met voor alles een in zijn geest passend antwoord op alle vragen van het leven... https://www.kyivpost.com/post/19657 |
|
|
|
|
|
#43131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) Ik wilde wijzen op het wijdverspreide ongeloof waarop de 'alarmisten' tot aan de ochtend van 24 februari 2022 werden onthaald. Zélf was ik trouwens veeleer geneigd waarde te hechten aan de 'plechtige beloftes' van President Putin en z'n minister Lavrov. Ook voor mij was het dus een 'rough awakening'. 3) Grotendeels hetzelfde als wat mij 'aantrekt' bij het Jodendom, het Christendom, de Islam, ... bij alle andere 'ideologieën' eigenlijk: het is een 'denkkader' op zich. Als ik er méér tijd voor vrij kon maken, zou ik dat allemaal nog véél diepgaander/grondiger willen onderzoeken: waar kwam/komt zo'n 'denkkader' vandaan, hoe bepaalde/bepaalt dat het gedrag van zowel aanhangers als tegenstanders, hoe evolueerde/evolueert dat, welke 'winst'/'verlies' levert dat op, ... ? Edit: Dezer dagen ben ik - ondermeer onder druk van de 'speciale militaire operatie' - echter vooral bezig met onderzoek naar mijn eigen 'denkkader', want vanwege mijn negatieve appreciatie van President Putin's onderneming en nog een aantal andere op stapel staande projecten van allerlei gedreven wereldverbeteraars werd ik tegen heug en meug in het 'decadente satanisten'-kamp geduwd. Misschien was dat terecht, misschien niet. Het ziet er alleszins naar uit dat ik nog véél werk voor de boeg heb.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 20 juli 2023 om 14:36. |
|
|
|
|
|
|
#43132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is trouwens een beetje jammer om te stellen dat de NATO een Versailles verdrag houding zou aannemen, terwijl de vernietiging van Oekraine die nagestreefd wordt juist dient om vooral geen Versailles verdrag situatie te bekomen. In plaats van een vernederende nederlaag (Versailles), een bijzonder bloederige Pyrrhus overwinning bieden aan Rusland. Een "verbrande aarde" overwinning. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 juli 2023 om 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#43133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat poppemieke woont niet eens in Rusland en behoort tot de 1% "liberasten" en werkt voor Meduza, Russisch talig blad onderdeel van de propagandamachine van de CIA en MI6. Bovendien was ze 6 jaar toen Poetin aan de macht kwam, ongetwijfeld maakte ze toen deel uit van het establishment en heeft ze veel inside informatie. Ofwel stelt u intellectueel niets voor ofwel kent u echt de ballen van Rusland als U dat meisje als een "autoriteit ter zake" beschouwt. Een leuk snoetje heeft ze wel, dat is misschien de reden? Als u echt wil kan ik u klinkende namen geven, die noch tot de Russische noch tot de westerse propagandamachine horen. Laatst gewijzigd door tomm : 20 juli 2023 om 19:07. |
|
|
|
|
|
|
#43134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bekijk bvb. de werken van of interviews met Vladimir Pozner die zowel voor de Sovjet, Amerikaanse, Israelische en Russische media heeft gewerkt en dat al vele decennia.Die man schrijft en spreekt vrij want wordt door alle partijen gerespecteerd als veteraan die al talloze watertjes doorzwom. Hij is net even kritisch voor het Westen als voor Poetin.
Of nog Eduard Limonov. Sovjet-dissident die boeken schreef in de VS en later terugkeerde naar Rusland waar hij zich tegen zowel het Jeltsin-regime als het Poetin-regime keerde. Hij had echter ook een zeer lage dunk van het Westen. Iemand dus die niet tot een kamp behoort en met een gigantische kennis ter zake. Hij stierf recent, 2020. Maar als u licht verteerbare kost wil die het westerse propagandaverhaal nog eens in een light versie herkauwt, en vooral die uw stereotiep beeld van Rusland niet uitdaagt, kies dan liever voor Masha. Ik zou het vooral doen voor de prentjes. En als U dan toch propaganda wil lezen, dan propaganda van beide zijden als het tenminste de bedoeling is om te leren en U niet enkel uw visie bevestigd wil zien. Wat westerse propaganda betreft: kies dan liever voor een andere Masha, die voor de New York Times werkt en al jaren onvermoeibaar anti-Russische propaganda uitbraakt. Laatst gewijzigd door tomm : 20 juli 2023 om 19:15. |
|
|
|
|
|
#43135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
laten we het eenvoudig zo bekijken: van Ierland, VS, NL of landen die het beter doen dan Belgie wil ik leren hoe ze het doen... |
|
|
|
|
|
|
#43136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 20 juli 2023 om 19:22. |
|
|
|
|
|
#43137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
patrick kan met nucleaire precisie redeneren, ik doe dat met farmaceutische precisie, en Tomm is een joods kindje ontvoerd en geadopteerd in Rusland, heeft geleerd dat nonkel putin de president van de wereld is.
|
|
|
|
|
|
#43140 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|