![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken moslims die hartelijk kunnen lachen met moppen over allah.
|
|
|
#1102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
laat ze opzetten
|
|
|
#1103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bekijk het als een vorm van alternatief Cordon Sanitair
|
|
|
|
#1104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1105 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die gast maakte een tijd geleden kennis met een meisje, hij was zo verliefd dat hij er moslim voor werd. Anders mocht hij van de ouders van het meisje trouwens niet in de buurt komen. Op zekere dag vertelde hij me dat ik geen afbeeldingen van Mohamed mocht maken. Ik verduidelijkte dat ik dat wel mocht, hij mocht dat niet als moslim. Zijn regeltjes van god tellen namelijk niet voor mij. Zijn verstand liep vast, hij begreep het niet. Het deed me denken aan iemand die hier wel eens komt en die fanatiek vegan is. Op zekere dag bestellen we chinees en hij neemt de vegetarische sojascheuten, zit zo wat ajuin en paprika bij. Hij smikkelen, het was lekker. Op mijn vraag of dat hij de bouillon goed vond waar het in gaargekookt was vond hij zo direct geen antwoord, hij begreep het niet.
|
|
|
|
|
#1106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel over de vaststelling dat de pijpekrullen in Israël even intolerant zijn dan fanatieke islamisten in de arabische landen. Ook voor hen primeren hun religieuze 'wetten' op de sekuliere wetgeving. Ook zij dwingen maatchappelijke voordelen af, achten zich 'boven' sekulieren en weten zelfs onder militaire dienst uit te geraken. Ze kunnen als mannelijke parasieten leven van uitkeringen terwijl ze enkel maar hun Torah moeten bestuderen. Ze dwingen af dat er op chabat géén openbaar vervoer mogelijk is, ze gijzelen de regering om steeds maar meer conservatieve bullshit-wetten aan te nemen en nemen het voortouw in de strijd die Netanyahu voert om de politiek van onder de controle van het gerecht te halen. Samengevat : ze zorgen voor een maatschappelijke regressie, die jammer genoeg in een totale splitsing van hun maatschappelijk netwerk dreigt te zorgen. De al maandenlang durende massabetogingen in de grote steden in Israel tonen dat mooi aan. Momenteel zijn zelfs de reservisten van de luchtmacht aan het staken omdat zij niet willen dat die conservatieven en pijpekrullen de democratie naar de zak helpen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 juli 2023 om 12:49. |
|
|
|
|
|
|
#1107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anderzijds ken ik ook katholieken (er zijn er nog maar weinig zo, ik weet het) waarvan ik weet dat ze het absoluut niet zouden appreciëren als ik met hun religie zou lachen.
Voor de rest heel leuke, behulpzame en vriendelijke mensen, maar praktiserend katholiek en gelovig. Ik ga tegen hen dus ook geen aangebrande moppen over de Paus en zo vertellen. Dat is geen kwestie van dwang maar van goede smaak en etiquette.
|
|
|
#1108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Logisch ook nietwaar? Iedereen lacht met Allah.
|
|
|
|
|
#1109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan zijn er nog de Deense cartoons van weleer, de Zweedse koran-verbrander etc... Als ik straks en plein public op de Brusselse Grote Markt een gore mop vertel over Jezus of de paus, gaan er hooguit enkele versteende kwezels meewarig met het hoofd schudden. Doe ik hetzelfde over de profeet of allah, kan ik volgende week dood zijn. Die vergelijking werd ooit nog gemaakt door Etienne Vermeersch in dat legendarisch debat met B.Anciaux, die zijn beklag kwam doen over "islamofobie".
|
|
|
|
#1110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Genoteerd!
|
|
|
|
#1111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker als ze in groep zijn. Probeer het anders eens in Anderlecht (Georges Moreaustraat, Veeartsenijstraat, Lemmensplein, Brogniezstraat.....), als ge mij niet gelooft.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 juli 2023 om 13:19. |
|
|
|
|
|
#1113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...86&postcount=2 https://twitter.com/alexanderdecroo/...36302062059522 Crootje wilde op de nationale feestdag uitpakken met zijn politieke successen. Wat grandioos mislukte, daarom liet hij een excuusbrief los in alle kranten en op de sociale media. Van dweil tot Calimero. ![]() Calimero geeft toe dat hij grandioos gebuisd is met zijn verruwd kibbelkabinet, maar belooft zijn 11 miljoen eendrachtige Belgen beterschap. De Vadder noemt het de strategie van de wanhoop. Tot spijt van wie het benijdt. ![]()
|
|
|
|
#1114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat een veel groter percentage moslims agressief wordt wanneer je hun godsdienst uitlacht in vergelijking met bijvoorbeeld katholieken, is dat iets dat je ontkent? Ontken je dat je een veel groter gevaar loopt wanneer je op een grote markt een Koran verbrandt in plaats van een Bijbel (nota bene in een land met veel sterkere katholieke wortels)? |
|
|
|
|
|
|
#1115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Theo Van Gogh, Salman Rusdie en Hayaan Hirsi Ali ook.
|
|
|
|
#1116 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voor uw vliegje.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 juli 2023 om 14:55. |
|
|
|
|
|
|
#1117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vergelijk het met bacterien. De pijpekrullen zijn zoals die bacterien in uw dikke darm. De moslims zijn zoals de staphylococcen in uw longen bij een longontsteking. Het zijn alletwee vreemde levensvormen, maar de enige beschadigt uw lichaam niet en de andere wel. Waartegen ga je antibiotica nemen ? |
|
|
|
|
|
|
#1120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We moeten dan eens afspreken met die moslims die hartelijk lachen met Allah, ik ken nog enkele moppen met Mohamed en Allah in de hoofdrol, die gaan ze dan heel grappig vinden.
|
|
|