Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2023, 17:14   #1121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Salman Rusdie en Hayaan Hirsi Ali ondervinden elke dag aan de lijve hoe hard moslims kunnen lachen met hun Allah.

Theo Van Gogh kan niet meer navertellen hoe hard moslims lachen met hun Allah.

Citaat:
Op dinsdag 2 november 2004 fietste Van Gogh om half negen 's ochtends door de Linnaeusstraat te Amsterdam, op weg naar zijn werk. Toen hij voorbij het stadsdeelkantoor Oost/Watergraafsmeer reed, werd hij door Mohammed Bouyeri vanaf zijn fiets met een HS 2000-pistool onder vuur genomen. Van Gogh werd door enkele kogels getroffen. Ook twee omstanders werden geraakt. Van Gogh vluchtte naar de overkant van de weg. Ook onderweg schoot Bouyeri op Van Gogh. Die rende een of twee keer om een auto heen en zakte op het fietspad in elkaar. Hij riep nog om genade, om het niet te doen, om niet te schieten, en maakte afwerende bewegingen in de richting van de dader. Bouyeri schoot hierop van korte afstand, ongeveer een halve tot een hele meter, vijf kogels af op de liggende Van Gogh.[1][2][3] Van Gogh werd door in totaal acht kogels getroffen. Daarna sneed Bouyeri met een groot kapmes, een zogenaamde kukri-machete, de keel van Van Gogh door.[1] Vervolgens stak de toen 26-jarige dader het mes tot aan de ruggengraat in Van Goghs borst. Van Gogh overleed ter plekke. Met een kleiner fileermes stak Bouyeri een brief met een doodsbedreiging gericht aan Ayaan Hirsi Ali op het lichaam van Van Gogh.

Bouyeri gaf met enkele uitspraken direct inzicht in zijn motieven. Volgens twee getuigenverklaringen zou kort na zijn daad een omstander hebben gezegd: Dit kan toch niet, dit kan je toch niet maken, waarop Bouyeri antwoordde: Dat kan ik wel en dan weten jullie ook wat je te wachten staat.

Heb je het gesnopen, Trollemans?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 juli 2023 om 17:15.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2023, 22:41   #1122
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dus volgens u gaan alle moslims u fysiek aanvallen als ge hen een allah mop vertelt.
Genoteerd!
de mietjes moslims niet, ik heb dat al eens ondervonden, het was geen echte allah mop, maar ze hadden mij in Iran wel gestenigd.

ze waren nochtans met veel meer volk dan ik alleen, ne man of 5 -6 schat ik zo.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2023, 22:44   #1123
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
We moeten dan eens afspreken met die moslims die hartelijk lachen met Allah, ik ken nog enkele moppen met Mohamed en Allah in de hoofdrol, die gaan ze dan heel grappig vinden.
Op vrijdag in de Al Aqsa Moskee, ...

Xenophon's one men's Infidel Show.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2023, 09:37   #1124
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Op vrijdag in de Al Aqsa Moskee, ...

Xenophon's one men's Infidel Show.
Neenee, in gesloten gezelschap, met de Allah en Mohamed uitlachende moslimvrienden van dadelmelee.
Oud 27 juli 2023, 22:14   #1125
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken moslims die hartelijk kunnen lachen met moppen over allah.
Op welk kerkhof liggen die juist?
Oud 28 juli 2023, 11:44   #1126
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Oud 28 juli 2023, 19:20   #1127
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Wie wil dat weten?

Wij, EU moet stoppen met de verzuchtingen van de NGO en belangengroepen te volgen en vooral ons niets meer aantrekken van wat in Afrika, Azië, Rusland, enz. gebeurd. Het bezorgt die landen alleen maar grondstof om ons slecht te maken wegens bemoeizucht.

We moeten doen als de chinezen ... grondstoffen kopen en handeldrijven en voor der rest is het onze zaak niet. We, EU hebben al veel te lang onze kop uitgestoken om hun meestal aangeboren moordende mentaliteit te humaniseren. Wat totaal nutteloos bleek te zijn.

We moeten in eigen land dan ook stellen dat onze wetten, normen en waarden tellen. Ze dit moeten aanvaarden, dat ze anders niet welkom zijn. Punt uit.

Feit is dat de corruptie ginder bepalend is, nu EU steeds minder probeert handel te drijven zonder corrupte "hulp" EU niet meer welkom is.

Ze liever de Wagner groep en co hebben bv.

Wel stel ik vast waar ze ons, EU buiten bonjouren ze elkaar steeds meer en meer uitmoorden.

Misschien dat op termijn er ginder een lichtje opgaat dat het "geneut" van de EU over mensen rechten nog zo slecht niet ging in hun landen als nu bij die "vrij gevochten landen".......
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 juli 2023 om 19:26.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 08:10   #1128
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wie wil dat weten?

Wij, EU moet stoppen met de verzuchtingen van de NGO en belangengroepen te volgen en vooral ons niets meer aantrekken van wat in Afrika, Azië, Rusland, enz. gebeurd. Het bezorgt die landen alleen maar grondstof om ons slecht te maken wegens bemoeizucht.

We moeten doen als de chinezen ... grondstoffen kopen en handeldrijven en voor der rest is het onze zaak niet. We, EU hebben al veel te lang onze kop uitgestoken om hun meestal aangeboren moordende mentaliteit te humaniseren. Wat totaal nutteloos bleek te zijn.

We moeten in eigen land dan ook stellen dat onze wetten, normen en waarden tellen. Ze dit moeten aanvaarden, dat ze anders niet welkom zijn. Punt uit.

Feit is dat de corruptie ginder bepalend is, nu EU steeds minder probeert handel te drijven zonder corrupte "hulp" EU niet meer welkom is.

Wel stel ik vast waar ze ons, EU buiten bonjouren ze elkaar steeds meer en meer uitmoorden.

Misschien dat op termijn er ginder een lichtje opgaat dat het "geneut" van de EU over mensen rechten nog zo slecht niet ging in hun landen als nu bij die "vrij gevochten landen".......
Met Vivaldi komt dat allemaal in orde, nog voor de verkiezingen van2024.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 12:11   #1129
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Met Vivaldi komt dat allemaal in orde, nog voor de verkiezingen van2024.
ja, dat zien we aan de wanhopige advertentie van Den Dweil.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 12:57   #1130
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wie wil dat weten?

Misschien dat op termijn er ginder een lichtje opgaat dat het "geneut" van de EU wover mensen rechten nog zo slecht niet ging in hun landen als nu bij die "vrij gevochten landen".......
We moeten er vooral ook voor zorgen dat de Europese militaire paraatheid op punt staat en de Nato stevig in het zadel houden. Ik vertrouw de Russki’s voor geen haar. En verder moet er een kordaat einde worden gemaakt aan de migrantenstroom. Wij mogen die niet meer “ondergaan”. Migranten moeten aan de EU buitengrenzen radicaal afgeblokt worden. Wij Europeanen en wij alleen horen te bepalen wie hier al of niet binnenkomt. Meer Australische maatstaven.

Laatst gewijzigd door quercus : 29 juli 2023 om 12:59.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2023, 19:06   #1131
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
We moeten er vooral ook voor zorgen dat de Europese militaire paraatheid op punt staat en de Nato stevig in het zadel houden. Ik vertrouw de Russki’s voor geen haar. En verder moet er een kordaat einde worden gemaakt aan de migrantenstroom. Wij mogen die niet meer “ondergaan”. Migranten moeten aan de EU buitengrenzen radicaal afgeblokt worden. Wij Europeanen en wij alleen horen te bepalen wie hier al of niet binnenkomt. Meer Australische maatstaven.
De Russen riskeren het niet om een NAVO-land aan te vallen !
Meer Australische normen & wetten !!!
100 % akkoord !
Oud 29 juli 2023, 20:07   #1132
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Klopt, mag ik weer verwijzen naar Zwitserland?

Daar is buitenlandse hulp nog steeds gastarbeider en steeds seizoen gebonden, zomer of winter >>> 6 maand in Zwitserland 6 maand in hun thuisland. hun gastarbeiders worden wel zeer goed verzorgt waardoor ze steeds weer keren na 6 maand.

De bedrijven gaan zelf in het buiten land op zoek naar personeel. Wie aanvaard word, word aan gegeven aan de Zwitserse staat dat die persoon komen werken en dat het bedrijf borgstaat en zelfs voor het vervoer en woning instaat! Pas dan mag die persoon Zwitserland binnen!!!
Anders ben je toerist en moet je voor Uw aanwezigheid zelf instaan en alles zelf bekostigen!!!

Zwitserland heeft geen, zelfs nooit tekort aan mensen in hun bedrijven, integendeel er word bijna gevochten om in Zwitserland te mogen gaan werken voor 6 maand!! ..... Waardoor bv de inflatie in Zwitserland nog steeds maar 2% is wegens goed functioneren van hun economie.

( wat ze de andere 6 maand doen speelt geen rol, willen ze werken in eigen land ... ook goed)

Want het "gastarbeiders personeel" mag integraal hun hoge Zwitserse verdiensten/ loon naar huis mee nemen. Omdat het de bedoeling is dat ze zelf in hun thuisland Pensioen, ziekenkas enz. betalen = dus investeren in hun thuis land.

Zwitserland stelt dat op die wijze ze als land veel meer aan hulp bieden aan hulp behoevende landen dan alle andere landen die hen bekritiseren!!!!.

Dat de gelden gebruikt kunnen worden door de gastarbeiders zelf en het niet in de zakken van corrupte politici, NGS en belangengroepen enz Verdwijnt!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 juli 2023 om 20:22.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2023, 09:17   #1133
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zwitserland is een democratie die naam waard. Vandaar dat het land het lidmaatschap van de EU weigert.
Oud 1 september 2023, 19:49   #1134
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Staatsbon eclatant succes, terwijl de Vlareg aanmoddert (weer geen MER studie, verder uitstel stikstofdossier) doet Vivaldi het weer!

Vivaldi werkt!
Oud 1 september 2023, 20:07   #1135
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Staatsbon eclatant succes, terwijl de Vlareg aanmoddert (weer geen MER studie, verder uitstel stikstofdossier) doet Vivaldi het weer!

Vivaldi werkt!
Vivaldi werkt... België dieper in de schulden.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2023, 20:11   #1136
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Vivaldi werkt... België dieper in de schulden.
Er is trouwens ook een keerzijde aan de staatsbon-medaille

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/09...zijn-de-keerz/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2023, 20:26   #1137
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vivaldi werkt!
Dat is zo een beetje: "madam heeft een groot succes, ze heeft enorm veel leuke koopjes gedaan tijdens de koopjesperiode" en "meneer bakt er weer niets van, hij heeft weer een klant die moeilijk doet".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2023, 07:52   #1138
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vivaldi werkt!
Vivaldi werkt 's voormiddags & gaat 's namiddags vissen.
Oud 2 september 2023, 07:53   #1139
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vivaldi werkt!
Dikke 2. De beste regering van de laatste 10 jaar.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2023, 08:38   #1140
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dikke 2. De beste regering van de laatste 10 jaar.
dat ze een begrotingstekort heeft van 27 miljard Euro, vindt ge maar bijzaak ??

Geef eens een oplijsting van al de realisaties van Vivaldi.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be