Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2023, 18:21   #101
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Idem dito bij onzijdig. Airconditioning start strakjes.
Geachte heren

Enkele inwoners van het Vlaams Gewest blijken zodanig bedorven te zijn, dat zij bij ochere 80° Varenheide over "hitte" klagen en luchtkoeling wensen. Het is zo belachelijk.

Het lijdt geen twijfel dat het Vlaams Gewest beter af is met Ware Vlamingen die hierover niet klagen. Koene, bijzonder groot geschapen en gespierde krijgers die niet roken, "drinken", sluikstorten, sproeien, gokken,...en de Nederlandse taal niet met Engelstalige blablabla besmeuren.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2023, 12:29   #102
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=GPvy...YearsOfSilence

Winter Komt
Oud 18 augustus 2023, 10:38   #103
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Lap zeg! Het is weer zover.

Vandaag wordt het hier 29° en de komende dagen niet veel minder.
Wat ik nog het allerergst vind: komende nacht een snikhete temperatuur van maar liefst 24°!

Mocht ik hier niks meer posten de komende dagen lig ik dood.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 10:48   #104
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Lap zeg! Het is weer zover.

Vandaag wordt het hier 29° en de komende dagen niet veel minder.
Wat ik nog het allerergst vind: komende nacht een snikhete temperatuur van maar liefst 24°!

Mocht ik hier niks meer posten de komende dagen lig ik dood.
Het is al de hele ochtend bewolkt en nauwelijks 20°. Morgen gaat het onweer worden…
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 11:08   #105
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is al de hele ochtend bewolkt en nauwelijks 20°. Morgen gaat het onweer worden…
Hier was het ook bewolkt maar de zon komt er nu door. Het is hier inmiddels 23°. Ik heb op mijn woonplaats gegoogled en het wordt hier echt 29° deze namiddag.

Hebt gij ook gekeken hoe warm/ heet het in uw woonplaats wordt vandaag?
Oud 18 augustus 2023, 11:13   #106
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier was het ook bewolkt maar de zon komt er nu door. Het is hier inmiddels 23°. Ik heb op mijn woonplaats gegoogled en het wordt hier echt 29° deze namiddag.

Antwerpen 28 graden, vannacht 20 graden
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 15:28   #107
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Buiten 29°. Met mijn airco zal ik op zo’n 23° uitkomen schat ik.
Dat raad ik toch iedereen aan. Zo’n 15 jaar geleden gekocht voor 600€ of zo. Eén van de nuttigste aankopen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Oud 18 augustus 2023, 17:06   #108
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het staat je vrij mij 3000 euro op mijn bankrekening te storten
Mijn rekeningnummer: BE 00 1234567899

Stort maar!

Wat een dure keuken ermee te maken heeft begrijp ik niet.
Ik ben héél blij met mijn keuken van een fractie van 30K!
Laat het chichi-volk maar in de waan dat exorbitant duur beter is.

Wat ik hiermee wil duidelijk maken: men kan niet in andermans portemonee kijken Ijsboerke!
Misschien maar beter. Mensen kopen meer ijsjes als ze het warm hebben.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2023, 17:23   #109
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is al de hele ochtend bewolkt en nauwelijks 20°. Morgen gaat het onweer worden
Gelukzak!

Hier totaal geen onweer voorspeld voor morgen
Oud 18 augustus 2023, 17:26   #110
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelukzak!

Hier totaal geen onweer voorspeld voor morgen
Ondertussen hebben ze het weerbericht al aangepast. Het zou deze nacht al onweren, wat het morgen is zullen ze morgen wel zeggen.
Oud 18 augustus 2023, 22:14   #111
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Buiten 29°. Met mijn airco zal ik op zo’n 23° uitkomen schat ik.
Dat raad ik toch iedereen aan. Zo’n 15 jaar geleden gekocht voor 600€ of zo. Eén van de nuttigste aankopen.
Het is 23h00 en buiten nog 24 graden.
In de slaapkamer 19 graden dankzij de split airco.
Kunnen nu goed slapen.
Oud 19 augustus 2023, 13:32   #112
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Standaard

Geachte heren

Dit overlegoord telt blijkbaar enkele leden die hardnekkig blijven klagen bij weer met ocharme 70° Varenheide (of hoger) en daardoor luchtkoeling noodzakelijk achten. Er bestaan in het Nederlands verschillende woorden om zo'n mensen aan te duiden: doetjes, kneusjes, watjes,...poesjes.

Wij stellen voor om deze mensen tijdens een onweer aan noeste arbeid in de open lucht bloot te stellen.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Oud 19 augustus 2023, 14:32   #113
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heren

Dit overlegoord telt blijkbaar enkele leden die hardnekkig blijven klagen bij weer met ocharme 70° Varenheide (of hoger) en daardoor luchtkoeling noodzakelijk achten. Er bestaan in het Nederlands verschillende woorden om zo'n mensen aan te duiden: doetjes, kneusjes, watjes,...poesjes.

Wij stellen voor om deze mensen tijdens een onweer aan noeste arbeid in de open lucht bloot te stellen.

Hoogachtend
Geachte mevrouw de wratachtige amfibie,

zorg maar dat uw paddenlijfje niet uitdroogt bij deze temperaturen.

Ik wens u verder veel plezier met uw noeste arbeid.

Zelf lig ik prins(essen) heerlijk in mijn relax-zetel met de ventilator op standje 3.

Met luie groeten,
NN
Oud 19 augustus 2023, 14:45   #114
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Geachte heren

Hoogachtend
Er bestaan in het Nederlands woorden voor personen die zoals gij niks anders doen dan anderen afbreken. Trol is er eentje. Wanneer gaat gij eens iets positiefs posten?

Met (min) achtige groeten.

Laatst gewijzigd door Onzijdig : 19 augustus 2023 om 14:45.
Oud 19 augustus 2023, 15:34   #115
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er bestaan in het Nederlands woorden voor personen die zoals gij niks anders doen dan anderen afbreken. Trol is er eentje. Wanneer gaat gij eens iets positiefs posten?

Ach....zo te zien is mevrouw de puit/ pad/ kikker een zeer gefrustreerd persoon.
Wat wilt ge, als ge in zo'n klein, minuscuul wrattenlichaampje moet leven?

Ik kan mij ook niet inbeelden dat mevrouw de amfibie vrienden heeft.
Daarom komt ze hier af en toe een beetje stoken, kwestie van toch iets aan contact met de (virtuele) buitenwereld te behouden.
Oud 19 augustus 2023, 17:32   #116
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Geachte Onzijdige

U blijkt niet in de eerste rij gestaan te hebben bij het uitdelen van schrander -en taaiheid. Het woord "trol" (ook: troel, troela) is niet Nederlandstalig. Het is een ontlening uit het Oudnoors "troll". Dit Oudnoors woord heeft tezamen met het echt Nederlandstalig woord "drol" een gemeenschappelijke Germaanse voorouder.

Uw laatste berichten stellen inderdaad een afbrekende, slappe, vadsige houding tentoon: geklaag over gewoon zomerweer. U blijkt tezamen met andere leden zodanig bedorven te zijn om bij dit gewoon zomerweer heel wat stroom te verspillen voor wat onnodige luchtkoeling. Het is vandaag nog geen 80° Varenheide. Wat dient men te zeggen in gebieden waar het warmer wordt dan 120°? Men lacht u aldaar uit en terecht.

De heer Koenaard Depuydt heeft een opbouwende boodschap voor u: Het wordt dringend tijd om harder, sterker en taaier te worden oftewel een echte man te worden. Een echte man wordt u niet door bv. de hele tijd naar borstwratten te gapen.

Met Oudnoorse groeten
Oud 19 augustus 2023, 18:09   #117
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Verdorie buien 28 graden, binnen 21. Voel me stukken beter. En dat allemaal door de covid longschade.
Oud 19 augustus 2023, 18:18   #118
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte Onzijdige

U blijkt niet in de eerste rij gestaan te hebben bij het uitdelen van schrander -en taaiheid. Het woord "trol" (ook: troel, troela) is niet Nederlandstalig. Het is een ontlening uit het Oudnoors "troll". Dit Oudnoors woord heeft tezamen met het echt Nederlandstalig woord "drol" een gemeenschappelijke Germaanse voorouder.

Uw laatste berichten stellen inderdaad een afbrekende, slappe, vadsige houding tentoon: geklaag over gewoon zomerweer. U blijkt tezamen met andere leden zodanig bedorven te zijn om bij dit gewoon zomerweer heel wat stroom te verspillen voor wat onnodige luchtkoeling. Het is vandaag nog geen 80° Varenheide. Wat dient men te zeggen in gebieden waar het warmer wordt dan 120°? Men lacht u aldaar uit en terecht.

De heer Koenaard Depuydt heeft een opbouwende boodschap voor u: Het wordt dringend tijd om harder, sterker en taaier te worden oftewel een echte man te worden. Een echte man wordt u niet door bv. de hele tijd naar borstwratten te gapen.

Met Oudnoorse groeten
NieuwNoorse groeten (niet) terug.
Oud 20 augustus 2023, 21:59   #119
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Verdorie buien 28 graden, binnen 21. Voel me stukken beter. En dat allemaal door de covid longschade.
Geachte heren

Longschade (door roken, schachtwerk, blootstelling aan steenvlas, nieuwe ontstekingen, enz.) schijnt dus dé oorzaak te zijn waarom mensen NU minder goed warmere omgevingen ("hitte") kunnen verdragen. Wij weten dus nu waar men hoeft aan te werken.

Met hete groeten
Oud 21 augustus 2023, 09:21   #120
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Dat kikkerdril gedoe blijft maar trollen. Hij staat op de negeerlijst.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be