![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah de bom zat in een wijnkratje...
komt ervan hé heledagen wijn zuipen... https://inews.co.uk/news/world/russi...56?ITO=newsnow |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PUTIN is wel grondig hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet alleen hier maar ook in Rusland hullen de trollen zich in stilzwijgen. Vreemd of zijn ze toch ongerust! Het moet dus zijn dat het niet makkelijk is een verhaaltje te verzinnen dat ook de CIA (volgens de onnavolgbare Tomm) er bij betrokken is. Afin! We zullen zien met wat ze af komen. De chaos en tegenspraak nadat de Russen de MH 17 (ook een burgertoestel maar dan gevuld met Nederlanders) hadden neergeschoten wil men nu duidelijk vermijden. Citaat:
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 augustus 2023 om 16:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze versie komt overeen met berichten over vaststellingen via flight radar over de altitud variaties die het vliegtuig maakte.
Shot channel: "Source: an explosive device on Prigozhin's plane was planted in the landing gear compartment — this is one of the main versions of the investigation. According to preliminary data, it was in the area of the landing gear that an explosion occurred in the sky — as a result, the wing was torn off, which hit the stabilizer, because of this, the business jet began to climb sharply, and then went into a tailspin. From the explosive depressurization, all those on board instantly lost consciousness, so the pilots could not report an emergency. In any case, it was not possible to save the plane without a wing and the stabilizer. It was because of the explosion in the sky that the tail section of the aircraft fell five kilometers from the fuselage" Laatst gewijzigd door Bach : 24 augustus 2023 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() das zeker dat!
Hij zat in een vliegtuig van Amerikaanse makelij en de middelen die gebruikt werden ombetreffend vliegtuig aerodynamisch plotsklaps twijfelachtige eigenschappen te doen vertonen bevatten ongetwijfeld wel Amerikaanse dinges.... Wlad kan eigenlijk NIKS doen zonder "de Amerikanen".... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 augustus 2023 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar hij weet van heeft?
Blijkbaar 2, z’n zoon vocht ook mee in Syrië. Prigozhin schreef en illustreerde ook kinderboeken. https://www.themoscowtimes.com/2023/...strator-a81358 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Voor propagandisten te ontmaskeren een interessante case. Een paar durfden er voorzichtig wat twijfel uiten over de "Putin did it" theorie. Niet te veel want dan ben je een "Putin trol". Het eerste wat sneuvelt in een oorlog is de waarheid. En met haar de eerlijkheid. Laatst gewijzigd door Bach : 24 augustus 2023 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Putin bevestigd eindelijk zijn dood, "hij was een goed zakenman". De DNA zal gecontroleerd zijn dus ik verwacht geen wederopstanding.
man man man |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat het enige is dat Putin zei. De vraag die dan direct bij me op duikt is: Wat zei hij nog dat wordt weggelaten? Maar dat ben ik. Ik voel me vrij eenzaam hier op dat gebied. Maar om dat na te gaan. Heeft dat zin?
Laatst gewijzigd door Bach : 24 augustus 2023 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moet ook weten dat bij een faling niet alleen hij, maar al zijn familie, vrienden en huisdieren er mee aan gaan.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de damdoorbraak duidelijk door Oekraïne werd veroorzaakt, NS2 door het Westen werd gesaboteerd en de valse chemische aanvallen in Syrië door de rebellen. Als je een beetje nadenkt is dat de logische en duidelijke verklaring en hier ook, Putin did it. Of toch minstens het Kremlin of de legerleiding maar daar ziet het er toch niet naar uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij en zijn Wagners waren en zijn smeerlappen.... Een collectie oorlogsmisdadigers is verwijderd van het bord,DAT is GOED nieuws. Er kan alleen maar gehoopt worden dat enkele razende Wagners nu op jacht gaan .... Laatst gewijzigd door kelt : 24 augustus 2023 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/live-w...aakt~a8ab6578/ https://www.aljazeera.com/news/liveb...d-in-jet-crash In his remarks, Putin said: “I knew Prigozhin for a very long time, since the early 90s. “He was a man of complicated fate, and he made serious mistakes in his life, but he achieved the right results. He was a talented person, a talented businessman, he worked not only in our country, and worked with results, but also abroad, in Africa in particular. “He was involved there with oil, gas, precious metals and stones. “As far as I know, he just returned yesterday from Africa. He met some officials here. But what is quite definite – the head of the Investigative Committee reported to me this morning – is they have already begun a preliminary investigation into this event. And it will be carried out in full, and taken right to the end.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Ik probeer een beetje na te denken en dat is me niet duidelijk. Putin wil de boel samen houden. Dit voorval doet dat niet. Integendeel. Maar goed. Te weinig info om zinvol te beginnen speculeren mijns inziens. Laatst gewijzigd door Bach : 24 augustus 2023 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hapering in de uitkeringen zal hoogstwaarschijnlijk niet zonder gevolg blijven. (Bron: algemene geschiedenis)
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu hoop je dat ze Putin neerleggen en Rusland overnemen, ik hoop dat ook hoor maar ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hij vond dat er geen andere mogelijkheid was, Prigozhin moest in ballingschap gaan maar bleef z'n imperium uitbouwen in Afrika, het was nu of nooit. Wat de gevolgen ook mogen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn er hier die toch heel snel wisten dat Poetin erachter zat. Misschien weten zij iets dat wij niet weten?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |