![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1481 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1482 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit zijn kleine stuiptrekkingen zonder enig belang. Het Kalifaat dat eraan komt brengt dat allemaal in orde. En de horden collaborateurs staan aan de goeie kant van het cordon aan te schuiven om hen op hun wenken te dienen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2023 om 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#1483 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1484 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De onzin die van dergelijke feestjes afdruipt... Citaat:
Extreem-rechts & leugenachtig gehuichel : een echte love story.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 augustus 2023 om 19:16. |
||
|
|
|
|
|
#1485 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik snap niet dat er zielen zijn die daarnaartoe willen gaan.
Als iets maar een air van extreemrechts heeft maak ik een wijde boog eromheen. |
|
|
|
|
|
#1486 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgend jaar zullen ze met dezelfde boodschap maar ook met hetzelfde antwoord terugkomen : "on s'en fout". Denkt u echt dat de Vlaamse regering zich zorgen maakt over een gebeurtenis die elk jaar minder dan 1% van de Vlaamse bevolking aantrekt? Als Van Langenhove zegt dat Talpe niet de minste voeling voor de burgers heeft, denkt hij totaal fout : 3000 mensen, dit is niet heel Vlaanderen. Dit is minder dan 1% van de Vlaamse bevolking. |
|
|
|
|
|
|
#1487 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die Alte kameraden.....
Wat sfeerbeelden.... afin, tis maar wat je sfeer noemt hé. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#1488 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1490 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1491 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leg eens concreet uit wat er zo extreemrechts is aan het Vlaams Belang. Ik vraag het hier al jaren, maar telkens bekijkt men mij zoals een koe die voor het eerst een trein ziet.
|
|
|
#1492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
katsjing ! |
|
|
|
|
|
|
#1493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar aangezien de Islam zelf een extreem rechtse doctrine is, heeft men in Europa dus als de definitie/het verwijt "extreem rechts" : "een fobie van exrtreem rechts hebben". Begrijpe wie kan he. Er zijn dus twee tegengestelde concepten van "extreem rechts" in Europa: enerzijds alles wat men daarmee associeert (onverdraagzaam, dictatoriaal, fascistische trekken, zwaar ingrijpend in het leven van mensen, geen respect voor vrouwen, dood aan alles wat afwijkt, lijfstraffen en amputaties, martelingen, ....), namelijk de islam, EN "zij die zich onverdraagzaam opstellen ten aanzien van die extreem-rechtse doctrine". Het is waar dat het VB deel uitmaakt van zij die zich op papier heel heel lichtjes onverdraagzaam/terughoudend opstellen ten aanzien van de extreem-rechtse invasie van de islam in onze streken. Daarom is het VB "extreem rechts". |
|
|
|
|
|
|
#1494 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- Een zelfde beeld als het over homorechten gaat. - Wat misdaadbestrijding betreft een naieve gedachte dat je het met bestraffing alleen redt. Drie keer hetzelfde als strenge moslims.
|
|
|
|
#1495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een beetje zoals nazi's die niet begrijpen dat Joden en kannibalen elkaar niet goed verstaan: Joden eten toch babies op, nee ? En kannibalen ook. Het waanbeeld dat Joden babies eten is hier de grond van het onbegrip van die nazi, he. Het idee dat jij denkt dat mensen die de extreem-rechtse moslim invasie willen tegenhouden, automatisch ook hun vrouwen willen sluieren, in hun harem opsluiten en van de zweep geven, is een beetje zoals die nazies die zichzelf overtuigden dat joden babies aten he. En dan verwonderd zijn dat ze sommige dingen niet begrijpen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2023 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#1496 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het VB is het eens met de huidige abortus wetgeving. Dat is dus niet zoals pro life en de strengste katholieken, die daar niet willen van horen bijvoorbeeld. Ik heb nooit gehoord dat het VB straffen wil voor homoseksuele daden. Maar je mag altijd eens naar het VB partijprogramma linken als ik het daar verkeerd heb. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2023 om 19:51. |
|
|
|
|
|
|
#1497 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik versta niet dat je de parallel niet ziet. Ze komen om diverse redenen tot dezelfde standpunten al willen ze zelf die gelijkenis niet erkennen. DE corleonesi en de bontades bevochten elkaar ook op leven en dood, terwijl ze beide hetzelfde wilden. Haal dat bord uit je ingenieurskop Pat
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 27 augustus 2023 om 19:53. |
|
|
|
|
|
|
#1498 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu ben ik het met U eens dat het VB een beetje lijkt in dat opzicht op de CVP van de jaren 60 of zo. Maar toen werd de CVP niet als een "extreem rechtse" partij beschouwd he. Ik heb nooit gehoord van een cordon rond de CVP bijvoorbeeld. Nee, het enige waarom het VB "extreem rechts" genoemd wordt is haar anti islam standpunt. Dat is trouwens tevens haar enige politieke nut. Al die rand-kwezelarij is bijkomstig. Ik vind die ook storend, maar dat is de essentie niet. Het VB is enkel en alleen maar gevilifieerd omwille van haar anti makakkenstandpunt. DAAROM wordt ze extreem rechts genoemd en niet omwille van wat kwezelarij. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2023 om 19:56. |
|
|
|
|
|
|
#1499 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1500 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom besteedt de linkse kerk, gesteund door schijn-centrummers van tsjeven en schijn-liberalen van vld, daar zoveel aandacht aan?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|