![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De kritiek tegen d'Yserwaecke is dat het een neo-nazi groepsfeestje is, niet dat ze om dat te maskeren beweren dat ze 'eigenlijk' vlaamsgezind zijn. |
|
|
|
|
|
|
#1582 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
door al de 2500 aanwezigen ???
|
|
|
#1583 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zipper is mij voor en hij heeft gelijk. Wat het VB betreft: hun 'gezond boerenverstand' heeft niets met de bijbel te maken. Trouwens die significante groep, kan u dat eens beter duiden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 augustus 2023 om 12:28. |
|
|
|
|
|
|
#1584 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch vind ik dat de oude moraal goed is voor IEDEREEN. |
|
|
|
|
|
|
#1585 |
|
Europees Commissaris
|
Ik onthoud hier één ding: de linkse doemdenkende criticasters zijn weer zwaar op hun bek gegaan.
|
|
|
#1586 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Kijk naar het station Brussel-Zuid: eerst proper maken en dan doorwerken. Maar zie je ze, al die PS-initiatieven van allerlei slag ? En als er rellen zijn 's nachts, na het voetbal of na ik weet niet wat? Zie je ze, die straathoekwerkers, om de boel te bedaren? Niks geen kloten zie je. Ze zijn hun pree niet waard, die foorapen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#1587 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leven volgens christelijke waarden betekent helemaal niet de bijbel achterna hollen. Ja, het is een conservatieve houding met betrekking tot het gezin, waar ik ook niet van moet weten, maar dat is het dan ook. Ik begrijp dat u er een halve sharia van tracht te maken, maar het pakt niet hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#1588 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is een partij die inderdaad de "oude" theocratische waarden een klein beetje wil heringevoerd zien (en ik ben daartegen persoonlijk). Daar is weinig kans toe dat dat nog "pakt". Daarentegen, om tegen die imaginaire "opstoot van christianisme" te willen 'vechten' gaan de meeste cordon partijen dan vanalles bedenken om moslims niet voor het hoofd te stoten, kwestie van aan te tonen dat ze "vooral niet christelijk geinspireerd zijn", maar daardoor zijn ze natuurlijk wel sterk islam geinspireerd.
|
|
|
|
|
|
#1589 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Pandareus;10225512]Je weet wel beter...
Het evangelie van Philip van 1992 is geen theologisch geïnspireerd traktaat maar gewoon een oproep om alle 'vreemdelingen' van niet-europese afkomst uit te wijzen. Het is in essentie gewoon een deportatie plan. ... QUOTE] Vreemdelingen die binnen geraakt zijn zonder te voldoen aan de wettelijke voorwaarden, of langer verblijven dan de wet hen toestaat, worden niet gedeporteerd, maar gerepatrieerd. In uitvoering van de wet, gestemd in het parlement. Sorry maar daarvoor kwaken met een term als deporteren, dat is intellectueel zeer onwaardig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1590 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel. De sharia diende vooral om de expansie van de islam mogelijk te maken en de heidenen die veroverd dienden te worden kunnen te elimineren als ze niet 'monocultureel' moslim werden he.
|
|
|
|
|
|
#1591 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Werd Camus niet veroordeeld wegens moslimhaat? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 augustus 2023 om 12:51. |
|
|
|
|
|
|
#1592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, "linksen" willen dat ook. Zij voeren strenge wetten in voor wie met hun ideologie van "anti racisme" niet akkoord gaat bijvoorbeeld. Zij willen OOK dat iedereen in de pas loopt met hun regels. |
|
|
|
|
|
|
#1593 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 28 augustus 2023 om 12:53. |
|
|
|
|
|
|
#1594 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan is "fascisme" toch wel een heel "tijdelijk" concept he. Wat vandaag als fascistisch gezien wordt, was de normaliteit 50 jaar geleden. Dan is dat een hol begrip he. Je kan niet hebben dat de partij die de "norm" was 50 jaar geleden, vandaag moet gezien worden als zijnde een bastion van afschuwelijke concepten niewaar. Omdat de mode wat veranderd is.
|
|
|
|
|
|
#1595 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U moet goed kijken naar de post waarop ik reageerde.
Max Van Dietschland is blijkbaar van mening dat De schoofzak niet vlaamsgezind kan zijn vanwege volgende uitspraak: Men kan perfect Vlaamsgezind zijn en Dries Van Langenhove toch een fooraap vinden. |
|
|
|
|
|
#1596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als zoiets lukt zijn het nadien helden, als dat mislukt zijn het nadien verraders. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 augustus 2023 om 12:56. |
|
|
|
|
|
|
#1597 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben benieuwd.
|
|
|
|
|
#1598 |
|
Minister-President
|
Zijn de loopgraven terug open en liggen de mostaardgas granaten al klaar, jongens toch een herdenking die zo onder vuur ligt van de linkse crapuletjes. Hoe bang zijn ze wel niet van hun eigen volk maar met open armen de meest vreselijke moslims binnenhalen, knoop dat eens aan elkaar, gewoonweg onbegrijpelijk.
|
|
|
|
|
|
#1599 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1600 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Philip schreef in zijn evangelie dat men alle toegekende naturaliseringen vanaf 1974 'opnieuw moet bekijken'. Dat is mensen terug vogelvrij maken. En dat ALLE niet-europese vreemdelingen moeten gedeporteerd worden.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 augustus 2023 om 14:53. |
|
|
|
|