![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze-zij–kan-kunnen, nog altijd doen alsof dat zij iets hebben laten vallen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Gelukkig niet op de Staf zijn graf. Dan was het kot hier te klein. ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 augustus 2023 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We stoppen op weg naar langs een parking voor een pauze en we horen iets in de struiken opzij. Nieuwsgierig dat onze natuur is, gaan we heel stilletjes voorzichtig kijken. En we zien daar verscholen een jonge blonde die gehurkt zit te grote-boodschappen. Ik fluister naar mijn maat: "die gaat seffens vertrekken zonder haar achterste te kuisen". Mijn maat kijkt me aan met grote verwonderde ogen. Dan roep ik plots luid: "Ewel madammeke, wat zijn we hier aan het doen?"
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gasten die regelmatig een frisse pint drinken, die komen dat niet tegen. Maar ernstige mensen, die dag en nacht serieus werk verrichten, als die zich eens laten gaan (het leven is soms eens wat moeilijker), die brengen zichzelf zo in de problemen. We leggen teveel druk op onze politici. Ze moeten altijd overal perfect in orde zijn, altijd als eerste kunnen antwoorden op de moeilijkste kwesties ... Vroeger konden ze al eens een journalist of klagende burger afschepen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen niet. Een dringende pisbeurt op 't onverwachte kan makkelijker, omdat "het meer voor de hand ligt". Vrouwen zijn bevoordeeld omdat ze kinderen kunnen dragen en baren, wij kunnen alleen maar makkelijker pissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf nu ik thuis ben, ik heb er een paar binnen, maar verder pefect nuchter, ik zie echt het nut niet in van mij half in coma te zuipen. Waar ik het wel even voor wil opnemen, als ge medicamenten moet pakken of bvb diabetes hebt, dan kan het zijn dat ge echt wel in hoge nood verkeert, en dan brengt een al dan niet eenzame boom redding. Maar dan moet ge nog altijd vermijden van met uwe shlong, zizi , pielemuis of hoe ge hem ook moogt noemen in het zicht van jan en alleman te staan. De meeste vrouwen en kinderen zijn daar niet mee gediend van ineens uw eenogige slang of pielewuiterke te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu vrouwen kunnen zo'n stunts zich niet permitteren dus ja.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel maar voor vele millennia was het hoogste dat je kon bereiken een mammoet doden. Dan was je 1 of andere alpha.
Of je kon een ploeg voorttrekken. En dat was graver dan je speer in een grot duwen. Nu? Na de Industriële Revolutie. Ik weet het niet... ![]() Euh, je bent geen verspil zuchtige leeghoofd dan heb je al veel bereikt. En dan echt serieus, hé. Zonder zwans. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet eigenlijk niet goed of ik met de VB trollenbende moet meedoen met op Theo kakken.