![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .....
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fantasie hebben, kan prima stiekem hoor. Gewoon er nooit over spreken, schrijven of tekenen.
Zolang we geen gedachten kunnen lezen , zijn gedachten vrij. Nu, er zijn blijkbaar hoog intelligente mensen die wel gedachten kunnen lezen, maar die ben ik nog niet tegengekomen.
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze morgen was ik op den Abattoir in Anderlecht. Nog nooit iemand weten Slachthuis zeggen. Ik spreek automatisch frans, zodra ik hoor dat een marktkramer frans spreekt maar feitelijk een Vlaming is schakel ik over op nederlands. Big deal om u over dat soort zaken druk te maken. Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 september 2023 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De weg naar pedofilie te openen ja! En wat doen de mensen? Fantaseren over meer en elkaar nawijzen. ![]() Dat zou bij Daens ni waar zijn geweest.
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij U god bent, zijn gedachten persoonlijk en ongekend door anderen, tenzij ze geuit werden.
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Sven bv behandeld wordt, maar er aan blijft denken... Als ik veel aan bier denk, ik krijg deust. Als ik het laat knagen, ik geef toe. De geest moet hergeconditioneerd worden en dat is afleren eraan denken.
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Rue des Bouchers". De Vol-au-ventstraat bestaat niet
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu?
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen oordeel. Wel mogen we volgens mij zelfs het denken aan... niet goedkeuren. Ook het beeldmateriaal van ... werd beter met de middelen bestreden waarmee ze nu mee ppen kranen dweilen. Het is tijd te stoppen met lgbqt. Nu het nog kan.
![]() |
![]() |
#313 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met programma's zoals ChatGTP is de productie van zulk beeldmateriaal gewoon een kwestie van de juiste zoektermen. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 september 2023 om 01:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Suske en Wiske is nog van een andere orde dan effectieve kinderen gebruiken om aan materiaal te komen? Neen geen genocide, gewoon geen aandacht meer geven en die rechten terugdraaien.
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uitzonderlijk lang.
Citaat:
En nu? Maar ook het bezit van die puur digitale beelden is een gruwelijke misdaad. Citaat:
Mozes roepende in't midden van de woestijn, "Jamaar, ik heb recht op een duidelijk pad naar het beloofde land".... Waw, wat een doorslaggevend argument om een recht op te eisen.
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang zal dat mogen duren? Films die aanzetten tot politici vermoorden? Als er geen eendracht komt in lgbqt, zal niemand zijn eigen kleinkinderen nog herkennen. Het is een verborgen agenda met eugenetische doeleinden.
![]() |
![]() |
#318 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik zulke beelden denk, dan is dat geen misdaad, of wel? Wel hilarisch, vermoorde politici. Pim Fortuin gaat volledig akkoord met uw voorbeeld. En natuurlijk, vraag dat maar aan onze medeforummer, die gas wil gebruiken om niet alleen rechtse politici van de wereld te helpen, maar iedereen die dezelfde politieke strekking volgt. U wil ze in 1 keer spiesen op lantaarnpalen, terwijl ik alleen maar lantaarnpalen met hijsoog en koord op maat wil cadeau doen. Citaat:
En eugenetica is an sich geen slecht iets, het is een wetenschappelijke tak aan de boom der wijsheid. Dat er figuren zijn die die liever af zouden zagen, da's een ander verhaal, maar die geest is uit de fles, en terugstoppen, vergeet het maar.
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat ze dat wel kunnen stoppen dan? Dat is al probleem 1 en de kern van het hele probleem. Als het verborgen agenda genitale mutilatie en sterilisatie is... Oppassen met mensen die via ideologieën slangenolie aan de kinderen verkopen. Dat zijn de ongelovige honden waarvan we maar kunnen hopen dat....
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is lgbqt https://youtu.be/lfrMHLb2nX0?feature=shared