![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#45261 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die structuur doet hun denkwerk en zij moeten gewoon die info lezen en toepassen, debiteren, overschrijven copypaste dus Tomm kan dan ook niet buiten die lijnen denken, vanaf hij buiten de lijnen denkt is hij dissident en riskeert hij zijn leven
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2023 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45263 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zeg mij eens die graanhavens die bestookt worden, dat is ook ukraine die dat zelf doet zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45265 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45266 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelijkt zo een beetje dat iemand daar de bijbel schrijft voor de russen, zodat ze op alles een antwoord hebben. Het leven kan eenvoudig zijn als je het denkwerk delegeert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45268 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je dan toch wilt vergelijken, vergelijk dan nazi-Duitsland met de VS en met Oekraïne, dan zit je meteen in de goeie richting.
Leg mij eens uit waarom de Amerikanen ( = NATO) 750 militaire basissen hebben verspreid over de hele wereld in 80 landen (tegenwoordig vooral in Azië ter voorbereiding van hun oorlog tegen China). Wat kan daar allemaal de bedoeling van zijn? Vrede brengen door alle opposanten te liquideren? Een Groot Amerikaanse Rijk misschien?
![]() |
#45269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45270 |
|
![]() Dat is het simplistische niveau van uw samenvatting, die neer komt op een doorzichtige poging de ander te ridiculiseren en daarvoor niet terug deinst de positie van de ander verkeerd voor te stellen. Bravo Voltian, om ons uw ware gelaat te tonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45271 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zuckerberg heeft trouwens vorige week een grootscheepse meta censuur actie doorgevoerd (weeral) en (ik herinner me het exacte aantal niet ) honderden accounts gesloten wegens "Chinese propaganda". Hoe minder volk hier is hier hoe meer het forum onder de radar van de censors kan blijven. Maar wees gerust. Úw opinie is geen probleem voor de censors. Zowel hier als op facebook. Laatst gewijzigd door Bach : 8 september 2023 om 07:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45272 | |
|
![]() Citaat:
Op Facebook, Instagram, Whatsapp, Wikipedia (allemaal van Meta) en daarnaast YouTube en Google (beide van dezelfde eigenaars), is de meeste oppositie opgekuist, mezelf incluis. Ik zit er nog wel op met een reeks fakeaccounts, maar dat verandert niks. Ik kan m'n berichten hooguit 24 tot 48 uur laten staan om aldus de algoritmes te omzeilen. YouTube heeft zich onlangs wat soepeler opgesteld nadat Elon Musk Twitter (nu X) heeft overgenomen en de teugels van de censuur heeft gevierd. Een klein forum zoals dit heeft dan ook geen of nauwelijks impact, maar het houdt me bezig zolang het duurt.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 8 september 2023 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45273 | |
|
![]() Citaat:
Meta closes nearly 9,000 Facebook and Instagram accounts linked to Chinese ‘Spamouflage’ foreign influence campaign Daar zitten ongetwijfeld ook account tussen die niets met China te maken hebben. Zie naar hoe men The Greyzone aanpakt. Tot en met de giften van private mensen pogen te verhinderen op Gofundme bv. Ook Strategic Culture (met zijn interessante analyses en info) werd mee gecensureerd in deze laatste ronde. Het gaat helemaal niet om leugens te verbieden. Het gaat vaker juist om de leugen te beschermen dat de censuur gepleegd wordt. Om te verhinderen dat bepaalde correcte informatie ten gehore komt van het publiek. Daarbij geeft deze openbare aankondiging van censuur ook een vals beeld. De censuur haar veel dieper dan dat en is veel wijdverspreider en heeft ook te maken met praktijken zoals shadow banning waardoor velen niet eens door hebben dat ze in feite gecensureerd worden. Het gaat ook over de manipulatie van ongewenste comments on posts. De gewenste comments komen bovenaan te staan en kunnen een andere indruk geven van de reactie van het publiek dan wat de grote meerderheid eigenlijk denkt en zegt. Eigenlijk kan je Facebook beter gebruiken als een verjaardagskalender. Meer verdient dat niet meer te zijn. Er is geen respect van Zuckerberg en consoorten voor het publiek. Zelfde evolutie in Google. Zoeken gaat moeijker dan vroeger. De functionaliteit om te zoeken in een database wordt verminderd en meer en meer wordt je in een straatje geduwd. De propaganda begint er meer en meer van af te druipen. Wie dat niet merkt is er slachtoffer van. Laatst gewijzigd door Bach : 8 september 2023 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45274 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn wel alternatieven voorhanden. X is wat beter geworden dan voorheen Twitter. Wat is weg gecensureerd op YouTube kan je terugvinden op Rumble. Dan heb je bv. Telegram en zelfs TikTok past weinig censuur toe. Overigens wat vind je van de Digital Services Act (DSA) die twee weken geleden werd geactiveerd? Ik citeer: De DSA gaat nu gelden voor negentien zogenoemde ‘zeer grote online platforms’, zoals X (voorheen Twitter), Google, Facebook en Instagram. Voor de kleinere online dienstverleners treedt de verordening in februari 2024 in werking. Omkleed met mooie woorden en goede bedoelingen, is het op het eerste gezicht moeilijk om tegen de DSA te zijn. “De grootste bedreiging is dat de DSA wettelijk verankert dat grote online platformen verplicht worden om zogenaamde ‘desinformatie’ tegen te gaan,” zegt Van Meijeren. “Dat zou nodig zijn ‘om burgers te beschermen tegen desinformatie’. Maar datzelfde argument wordt door alle autoritaire overheden gebruikt wanneer zij de vrijheid van meningsuiting beperken. Men zegt altijd dat het bedoeld is om burgers te beschermen tegen onjuiste berichten.” “Dat moet onderdeel zijn van het vrije debat. De grenzen van de vrijheid van meningsuiting liggen in het wetboek van strafrecht. En alles daarbuiten – meningen die niet strafbaar zijn – zou niet gecensureerd mogen worden.”
![]() |
![]() |
#45275 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=45215 Ach ja, doe maar Citaat:
Op dit forum is er een forumreglement. Je mag hier meedoen, als je je daar aan houdt. Diegene die het forum inricht (de eigenaar quoi) die bepaalt die regels. Als ge die regels breekt, dan zijn sancties mogelijk, zoals een ban. Zo'n ban is geen censuur. Facebook werkt ook zo. En Twitter. En Youtube. Zelfs 4chan, Reddit, Quorum, Substack,... Censuur is als de overheid ingrijpt om bepaalde expressies te verbieden. Een voorbeeld daarvan is het verbieden van bepaalde websites (Facebook, Wikipedia,...) of het verbieden van films en boeken te publiceren/verkopen, of het verbieden van bepaalde mening (bvb. zeg niet oorlog maar speciale militaire operaties; het gebruik van het woord oorlog is verboden en strafbaar). Er zijn tal van voorbeelden. Ik weet niet goed wat?*thePiano misdaan heeft om verbannen te zijn van Facebook, maar het zal geen censuur zijn, eerder een inbreuk tegen de regels van Facebook. Maar bon, het is natuurlijk veel leuker om te zeggen dat je slachtoffer bent van censuur dan te moeten toegeven dat je gebruikersregels hebt gebroken.
![]() |
![]() |
#45276 | ||
|
![]() Citaat:
U kan beter. U heeft het al getoond in andere discussies. Verbeter het forum begin met uzelf. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben hier één van de best gestoffeerde draadjes over rusland zijn imperialistische poging om Oekraine te vernietigen. Zou het niet beter zijn om het draadje niet systematisch kapot te trollen met lulkoek over censuur, facebook, deep-state bullshit en andere CIA obsessies ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 september 2023 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere dingen zijn publiciteitsverkopers, geen discussie plekken. De discussies dienen daar enkel om reclame verkocht te krijgen. Als ge daar per se wilt mee mee doen, moet ge maar zorgen dat uw discussies veel reclame doen verkopen, daar dienen die dingen voor. Ik begrijp niet dat mensen zich druk maken over wat op facebook en zo wel en niet kan gezegd worden. Het enige waar die dingen voor dienen is om reclame verkocht te krijgen, het is dus normaal dat alles in functie staat van die optimisering. De enige dingen die dus normaal zijn die toegelaten worden op die platformen, zijn die die reclame zo lucratief mogelijk maken want dat is de bedoeling van die bedrijven. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2023 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45279 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh my god Bach. De post waarop ik reageer begint LETTERLIJK met het volgende: "De CIA heeft vooral de Amerikaanse media in handen" En ik citeer dat als "de CIA heeft de media in handen" Ge hebt echt geen probleem om spijkers op het laagst mogelijk water te vinden he? ![]() Citaat:
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 8 september 2023 om 09:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45280 |
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Bach : 8 september 2023 om 09:42. |
![]() |
![]() |