Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2023, 06:01   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Exclamation Oekraïne stuurt zijn vrouwen en kinderen naar de frontlijn

Hoewel het Oekraïense leger zelden of nooit cijfers publiceert over de eigen verliezen aan het front (Rusland doet dat wel) zijn de verliezen schrikbarend hoog.

Into the Abyss

En dan heb ik het niet eens over het verlies van voornamelijk westers militair materieel (tanks en pantsers "die als lucifers branden op de grond"); de totale vernietiging van dorpen, gemeenten en steden én de infrastructuur die gelijk met de grond zijn gebombardeerd door zowel Russen als door de Oekraïense artillerie, raketten en missiles (om de Russen te verjagen).

Kortom: de hele frontlijn van zo'n 1500 kilometer is een kilometers brede strook die eruit ziet als een maanlandschap. En... als Oekraïne niet oplet (lees: de strijd staakt) dan wordt het land langzaam maar zeker door de Russen teruggeschoten en gebombardeerd naar het Stenen Tijdperk.

Ter illustratie: Zo kon je gisteren al merken hoe de Russische luchtmacht vier FAB 500 bommen afwierpen boven de hevig bevochten gebied om en rond Robotyne. Dat zijn extreem zware bommen met een dynamietlading van wel 300 kg die alles vernietigen in een straal van 100 meter!

Sporadisch werd er door de Russen clusterbommen ingezet, maar sinds de Amerikanen dit internationaal verboden wapentuig massaal zijn beginnen leveren aan Oekraïne hebben de Russen alle schroom laten varen. Afgelopen nacht werd door de Russen een waar inferno ontketend door een tapijt aan clusterbommen af te gooien op de betwiste gevechtszones aan het zuidelijke front.

Clusterbommen zijn bommen waarin telkens honderden bolvormige bommetjes zijn en over een heel terrein uitzaaien, bedoeld om soldaten te immobiliseren. Lees: armen en benen afrukken zodat ze niet meer kunnen vechten. Gruwelijk gewoon.

Je kunt je ook afvragen waarom de rekruten nog een opleiding krijgen. Het gebeurt maar zelden dat Russen en Oekraïners man tegen man gevechten ervaren. Deze oorlog wordt immers beslecht met drones, granaten, bommen en artillerie, dus ja waarom nog mensen opleiden als ze nooit een soldaat van de tegenpartij tegenkomen??

Vrouwen en kinderen eerst

Hoewel niemand met zekerheid kan zeggen wat de dodentol is aan Oekraïense zijde, loopt de dodentol sinds 4 juni (het begin van "de doorbraak") snel op. Dat merk je aan bijkomende maatregelen.

Enkel de Russen geven daar cijfers over maar die worden niet geloofd in het Westen, verblind als ze zijn door de waanzin om te denken dat ze deze oorlog tegen Rusland kunnen winnen.

Volgens de Russen zijn er aan het zuidelijk front op drie maanden tijd al 66.000 Oekraïense soldaten gesneuveld en een veelvoud aan gewonden. De soldaten en veteranen van het begin van dit offensief zijn intussen allemaal dood of buiten gevecht gesteld en aldus heeft het Oekraïense leger zijn reservisten bijna opgebruikt. Om al die verliezen te compenseren zijn dus drastische maatregelen nodig.

Enkele weken geleden heeft het Oekraïense ministerie van Defensie een verbod uitgevaardigd voor alle 16+ jarige jongens (kinderen nog) om het land te verlaten en zich op te maken voor rekrutering en militaire opleiding in de legerkampen.

De voorbije maanden doken er regelmatig beelden op hoe in Kiev en elders jonge mannen en jongens opgepakt worden door gemaskerde soldaten en in busjes worden meegevoerd, wat tot veel ergernis leidt onder de burgerbevolking.

Gisteren heeft het Defensieministerie besloten om jonge vrouwen te rekruteren. Alle vrouwen in Oekraïne die een medische of farmaceutische opleiding hebben gevolgd, zullen zich vanaf volgende maand verplicht moeten inschrijven bij het leger, zo maakte de parlementaire vertegenwoordiger van president Vladimir Zelenski, Fjodor Venislavski, vrijdag bekend.

Hij voegde eraan toe dat alle gekwalificeerde vrouwen niet meer naar het buitenland zouden kunnen reizen zodra ze zich registreren. Hij voegde er bovendien aan toe dat vrouwen met een militaire of militaire graad zich vanaf volgende maand ook moeten registreren voor dienst.

In het mobilisatieamendement uit 2022 van het Oekraïense parlement werd ook gesteld dat vrouwen met beroepen als advocaten, programmeurs, muzikanten, maatschappelijk werkers, accountants, journalisten, videografen, wetenschappers, dierenartsen en managers zich vrijwillig kunnen aanmelden.

Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2023 om 06:16.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 06:11   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat vrouwen met een reeks beroepen zich straks dienen paraat te houden voor militaire dienst is helemaal geen "devious plan",en zelfs geen samenzwering of geheim...
Het staat al een paar weken in regelmatige berichten op Ukrinform dat zowel de Regering als de Verkovna Rada werken aan wetgeving dienaangaande...

Ettelijke dames met een para-medische of logistieke achtergrond hebben niet gewacht tot hun nagellak gedroogd was of rekening gehouden met hun "work-life-balance" ,of wilden geen kuisvrouw worden in Belgie,maar zijn al toegetreden en in aktie.....tientallen hebben daar ook al de volle prijs voor betaald....

Want ja,kan het verwonderen,is Ukraine bezig de mobilisering te vergroten......

Daar hadden we geen speculatieve pers voor nodig,het staat gewoon openbaar te lezen zowel op Ukrinform als op de andere UKR presentaties...

disclosure: de oorlog sleept aan,er is volk nodig en er zijn zware verliezen...Ik zal er maar zelf mijn speculatie opzetten,het moet aan UKR zijde al over de 100k zijn met misschien al de helft "cargo 200"

Evidentie,gewoon te zien bij de POW's en de doden is dat de Russen zelf feitelijk nu al doorheen hun "beste" mannenvolk zitten,ze harken gewoon steeds marginalere en oudere mannen bij elkaar via "crypto-mobilisatie" en het dwingen van arbeidsmigranten en recente Russen (typisch uit de centraal-Aziatische Republieken) in uniform...Dat is geen speculatie,dat zijn gewoon de feiten....
Straks zijn de Russen aan hun vrouwen toe voor mobilisatie...

De Oekrainers zijn eigenlijk amper begonnen......

Kwantitatieve vergelijkingen geven de Russische Federatie een immens voordeel,maar kwalittatief is het al een ramp....(sedert het tweede kwartaal dit jaar gaan de zaken ACHTERUIT voor de Russen.....).De "supermacht" probeert de Ukies te vangen in een WO1 scenario.......het lukt al twee maanden maar iedereen twijfelt al of ze dat nog twee maanden gaan dicht houden.....

Laatst gewijzigd door kelt : 9 september 2023 om 06:18.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 06:23   #3
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De Oekrainers zijn eigenlijk amper begonnen......
Dat kan je ook van de Russen zeggen.

Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren als Westerse F16's boven het luchtruim gaan verschijnen. Een ook wanneer de door de Amerikanen geleverde munitie met verarmd uranium wordt ingezet. Vergelding wacht om de hoek.
Oud 9 september 2023, 06:29   #4
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Kortom: de hele frontlijn van zo'n 1500 kilometer is een kilometers brede strook die eruit ziet als een maanlandschap. En... als Oekraïne niet oplet (lees: de strijd staakt) dan wordt het land langzaam maar zeker door de Russen teruggeschoten en gebombardeerd naar het Stenen Tijdperk.
Dat is het idee he

Het is ongelofelijk hoe iedereen met mijn "ideaal plan" zit te lachen, en ondertussen WAARSCHUWT dat het zou uitkomen

Laatst gewijzigd door patrickve : 9 september 2023 om 06:30.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:01   #5
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is het idee he

Het is ongelofelijk hoe iedereen met mijn "ideaal plan" zit te lachen, en ondertussen WAARSCHUWT dat het zou uitkomen
Ik heb zo het gevoel dat jij al achttien maanden lang een zalige tijd beleeft.

Dat is wat anders dan een PS4 of PS5 computerspelletje. Ik kan je goed het PS5 spel "The Last of Us Part 2" aanbevelen. Erg relevant in deze tijd
Oud 9 september 2023, 07:04   #6
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

is oud nieuws pianotje, je leest teveel de sputnik

https://euvsdisinfo.eu/report/the-na...women-en-masse

DISINFO: THE NAZI KYIV REGIME CREATES “HITLER-JUGEND” AND CONSCRIPTS WOMEN EN MASSE
SUMMARY
Neo-Nazi organisations are preparing child soldiers for the Ukrainian armed forces. Zelenskyy had to urgently create his own “Hitler-Jugend” from teenagers between 14 and 16 years old.

With each new stage of mobilisation the Ukrainian armed forces receive less trained soldiers, increasingly incapable of successfully fighting and dying for US interests and the Nazi Kyiv regime. Ukrainian women are now conscripted en masse into the army. In the Kharkiv area, foreign languages are heard more often in radio interceptions – “volunteers” from Poland dominate.

Influential western media now have to recognize Russian successes and acknowledge the imminent loss of the Ukrainian armed forces.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:19   #7
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
is oud nieuws pianotje, je leest teveel de sputnik

https://euvsdisinfo.eu/report/the-na...women-en-masse

DISINFO: THE NAZI KYIV REGIME CREATES “HITLER-JUGEND” AND CONSCRIPTS WOMEN EN MASSE
SUMMARY
Neo-Nazi organisations are preparing child soldiers for the Ukrainian armed forces. Zelenskyy had to urgently create his own “Hitler-Jugend” from teenagers between 14 and 16 years old.

With each new stage of mobilisation the Ukrainian armed forces receive less trained soldiers, increasingly incapable of successfully fighting and dying for US interests and the Nazi Kyiv regime. Ukrainian women are now conscripted en masse into the army. In the Kharkiv area, foreign languages are heard more often in radio interceptions – “volunteers” from Poland dominate.

Influential western media now have to recognize Russian successes and acknowledge the imminent loss of the Ukrainian armed forces.
Jij haalt een oud artikel aan "DATE OF PUBLICATION: 11/01/2023". Ik heb het over berichten van gisteren 8 september 2023.

Ook je bron deugt niet. EUvsDisinfo is gewoon een zoveelste westers propagandakanaal dat eigen artikelen publiceert en ze laat overkomen alsof ze van de Russen komen.

Wel, in elk geval komen die nepartikels niet van het Russische Ministerie van Defensie. Dus, ja vanwaar dan wel?

EUvsDisinfo is het zoveelste product met het doel het westers publiek te misinformeren en desinformeren. Kortom: een boosaardige roddeltent.

Je zal met iets meer betrouwbaarders moeten afkomen want dit raakt kant noch wal.

Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2023 om 07:23.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:24   #8
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb zo het gevoel dat jij al achttien maanden lang een zalige tijd beleeft.
Laat ons zeggen dat ik al 18 maanden tevreden ben over hoe de dingen gaan. Ik geniet niet speciaal daarvan, ik was geschrokken zoals de meesten van de Russische bedreiging waarvan ik dacht dat die niet meer bestond, maar uiteindelijk gaat het prima als respons daarop.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:28   #9
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb hier al meermaals geschreven dat, als vrouwen vinden dat ze gelijke rechten moeten hebben, ze ook gelijke plichten moeten krijgen.

Als we zo verder denken, is een vrouwenleven geen sikkepit meer waard dan het leven van een man. Dus ja, ook vrouwen kunnen / moeten dienen als kanonnenvoer.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 9 september 2023 om 07:37.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:35   #10
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Kwantitatieve vergelijkingen geven de Russische Federatie een immens voordeel,maar kwalittatief is het al een ramp....(sedert het tweede kwartaal dit jaar gaan de zaken ACHTERUIT voor de Russen.....).De "supermacht" probeert de Ukies te vangen in een WO1 scenario.......het lukt al twee maanden maar iedereen twijfelt al of ze dat nog twee maanden gaan dicht houden.....
Rusland is niet zoveel groter qua bevolking, 3 keer ongeveer en ze proberen de rijkere gebieden te ontzien bij de recrutering. Vandaar dat ze zo hard inzetten op slachtvee uit het buitenland.

De Russen hebben wel een zeer grote voorraad wapens en bommen, daar kunnen ze nog een tijdje mee voort al is er een groot tekort aan moderne bommen en drones. Het grote voordeel dat de Russen dan wel hebben is hun uitgestrekte land, ze kunnen zonder probleem produceren terwijl Oekraïne overal gebombardeerd wordt. Die oorlogsindustrie zit nog maar in z’n beginfase, het slagveld geeft aan wat nodig is en dan moet dit nog gefabriceerd worden.

De doorbraak bij Robotine is voor de Russen een waar festijn. Oekraïne moet daar een massa troepen doorheen een smalle strook sturen waardoor de Russen een turkeyshoot hebben, met elke bom raak je wel iets. Het kan de doorbraak betekenen maar momenteel is het een grote vleesmolen die ze moeten blijven voeden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:37   #11
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb hier al meermaals geschreven dat, als vrouwen vinden dat ze gelijke rechten moeten hebben, ze ook gelijke plichten moeten krijgen.

Als we zo verder denken, is een vrouwenleven geen sikkepit meer waard dan het leven van een man. Dus jan, ook vrouwen kunnen / moeten dienen als kanonnenvoer.
Het idee is dat de vrouwen zorgen voor het kanonnenvoer van morgen, elk z’n taak.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:39   #12
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het idee is dat de vrouwen zorgen voor het kanonnenvoer van morgen, elk z’n taak.
Waarom hebben ze het leger dan verkloot door er vrouwen toe te laten? Of is dat alleen voor vredestijd?

Daarbij, als vrouwen een kind of drie gebaard hebben, zijn ze, als ik uw denkwijze even verderzet, verder nutteloos.
Oud 9 september 2023, 07:50   #13
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waarom hebben ze het leger dan verkloot door er vrouwen toe te laten? Of is dat alleen voor vredestijd?

Daarbij, als vrouwen een kind of drie gebaard hebben, zijn ze, als ik uw denkwijze even verderzet, verder nutteloos.
En hoe zit het met al die andere 70+ genders ? Ik hoop dat ze die niet vergeten !
En laat ons hopen dat ze het allernieuwste COVID vaccin nog krijgen voor ze naar het front of ze komen misschien niet levend aan
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 07:53   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
En hoe zit het met al die andere 70+ genders ? Ik hoop dat ze die niet vergeten !
En laat ons hopen dat ze het allernieuwste COVID vaccin nog krijgen voor ze naar het front of ze komen misschien niet levend aan
Daar gaat het nu niet om.
Het gaat om het feit dat er beweerd wordt dat de taak van vrouwen elders ligt, zijn moeten zorgen voor de nakomelingen.

Mijn stelling is dan, dat als een vrouw twee of drie keer geworpen heeft, haar taak in deze volbracht is, en ze alsnog kan dienen als kanonnenvlees.
Oud 9 september 2023, 08:08   #15
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het westen mag gerust meer betrokken worden en de oorlog naar Rusland brengen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 08:31   #16
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

zeg piano'tje je hebt zo een bron voor dat statement, want momenteel valt uw bewering gewoon als een dode kat op de grond...
als hier binnen het uur geen deftige bron staat kunnen we uw statement klasseren

Laatst gewijzigd door brother paul : 9 september 2023 om 08:31.
Oud 9 september 2023, 08:31   #17
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan je ook van de Russen zeggen.

Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren als Westerse F16's boven het luchtruim gaan verschijnen. Een ook wanneer de door de Amerikanen geleverde munitie met verarmd uranium wordt ingezet. Vergelding wacht om de hoek.
Die hebben 44 jaar als duiven in vredestijd rondgevlogen, piloten kregen decoraties met aantal vlieguren als prestatie, een kwart stortte neer tijdens die vredestijd, versleten en verouderd, daarna gestockeerd, daarna en laatst bestemd als oefendoelwitten voor moderner tuig, en anno 2023 sturen de BE en andere Westblok nazi opperbefhelen de brokken kleiduiven een oorlog van Oekraine tegen Rusland in, als zoveelste verklaarde gamechangers, gevlogen door Oekrainse piloten die ipv naar de Russen liever zouden vliegen naar hun boerderij om papa en mama te gaan helpen bij de oogst.

De F-16's kwamen bij hun intro hier in BE de Grote Jan Ceulemansen en Jean Marie Pfaffs van het luchtvoetbal uithangen, werden als Mega Mindy's gepropagandeerd, compleet met massademonstraties bij civiele/prive evenementen als huwelijk van een piloot (zelf nog gezien indertijd), en er op de zotste manieren in slaagden hun F-16 tot scrap te herleiden.
Ja werkelijk, je moet dat eens opzoeken, ik wist dat het erg was, maar totvoorkort niet dat het ZO erg was - hun aantal dronken vlieguren moet groter geweest zijn dan hun aantal nuchter. Die moesten waarschijnlijk positief testen om te mogen instappen en net voor het opstijgen dat nog eens bevestigen met een zelftest.

En nu gaan de Westblok nazi's die introduceren in oorlogstijd ginds ver in Oekraine om de game daar te changen. Op basis van bovenstaande kun je dat enkel als bullsjit declareren. Het is haha, hun echte motief is natuurlijk om tegenover hun dwangbetalend en steeds meer morrend volk een uitleg te hebben om hun geld te spenderen in vervangend tuig.

Herinner de landbouwsubsidies indertijd, die zorgden voor overproducties zoals melk / boterbergen. Ze VERNIETIGDEN die. Ja lol, vernietigen, lozen/dumpen/riool, net als recenter en ook gerelateerd tot Oekraine de rotgesproeide perenoogst.
Omdat dat te overduidelijk tegenstrijdde met hun milieudoctrine waren ze genoopt iets anders te verzinnen, en dat werd ontwikkelingshulp. De melk werd in sukkellanden gratis te drink gegeven, totdat ze via productiequota en andere uitleggen voor landbouwsponsoring overschotten konden wegdwingen.

Wel, hun F-16's naar Oekrains regime sturen is net hetzelfde - het op propere wijze gedumpt krijgen van ongewenste stocks, waar ze vanaf willen raken.
Herinner de F-14's van het VS regime, capabele dingen maar ze wilden er wegens hun hoge kost van af - ze spendeerden andermans dollars liever aan andere zaken, ze hadden die dure dingen gemakkelijk goedkoper versjacherd kunnen hebben aan bvb Iran, waar ze ze eerder aan hadden verkocht. Maar nee, Iraans regime was hen vyandig geworden en om te VOORKOMEN (dat is het omgekeerde) dat die via via aan F-14's of onderdelen ervan zouden raken, lieten ze ze op eigen (allez, andermans afgepakte dollars) kosten expres totaal kapot maken.
Die F-16's nu is ongeveer datzelfde scenario, ze laten die expres door de Russen kapotmaken. Voor zover die daarvoor uit hun kot gaan moeten komen, want gezien bovenstaande is het best mogelijk dat Oekrainse piloten met het vereiste vodka gehalte die eerder tegen een hangardeur kapot taxien dan in de lucht als kleiduif eindigen. Ook dat is geen zot scenario, werkelijk gebeurd in het Westblok, schietstoel gebruiken vanop de grond. Herinner ook die zelfs recentere frats, een mekanieker die prutst aan het kanon, erin slaagt om dat dus ook af te laten gaan, en patat de ervoor geparkeerde andere F-16 aan gort geschoten. Het was ook een dronken mekanieker die ook eens in de lucht aan een F-16 wilde kunnen prutsen. Ie kroop in de cabine, moteur aan, opstijgen tegen de richting in en dan 8 km verder op een boerderij crashen en er de pijp uitgaan. Dat gaat lol worden daar in Oekraine.

Oekraine stuurt zijn vrouwen en kinderen en zelfs zijn F-16's naar de frontlijn.
Vrouwen, dat is gezien de Gelijkheid Van Kansen nog normaal. En kinderen, die gaan mee met mama, ook nog ergens normaal. Echter F-16's naar de frontlijn sturen, daar moet je werkelijk compleet mesjogge voor zijn. Zodanig dat het ongeloofwaardig wordt, Zelenskye helpt hier zijn Westblok kompanen natuurlijk gewoon om hun brol in de ogen van hun betalend volk op propere wijze te gedumpt te krijgen. Meer is daar niet aan.
En eenmaal de gewenste/beoogde som andermans afgepakt geld gespendeerd, gaan Zelenskye en Westblok kornuiten het Oekrains volk even hard laten vallen als Afghanistan en Irak en zoveel andere plekken waar ze zich ooit militair gingen moeien.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2023, 08:32   #18
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

bane iedereen krijgt F35, die oorlog komt ideaal om al de oude legerstocks eens op te kuisen..
Oud 9 september 2023, 08:38   #19
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ah pianot'je is dit de bron van uw artikel
https://twitter.com/stillgray/status...41051394580611

het antwoord is dit

https://visitukraine.today/blog/548/...litary-service

Laatst gewijzigd door brother paul : 9 september 2023 om 08:38.
Oud 9 september 2023, 08:57   #20
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het westen mag gerust meer betrokken worden en de oorlog naar Rusland brengen.
De oorlog naar Rusland brengen?
Omgekeerd bedoel je, de oorlog daar in Rusland naar hier brengen?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be