![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#45341 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vroeg concreter vb-en. Tom gaf Douma en Bucha. Dat was mijn antwoord. En dan komt ge nu af met dezelfde vraag. Wel, zelfde antwoord voor u: maak het concreet, geef een vb. Welk complot van KGB en opvolger? En Aaron Tate… tja… het kriebelt om toch in discussie te gaan, maar het is wsk zinloos. Van zodra we in de diepte zouden duiken, dan loop je toch weer weg. Latrn we het erop houden dat ik die specifieke casus echt in de diepte het uitgezocht en de conclusie is zonneklaar. Bach, als je er toch oo wilt doorvragen, laten we dan de fact-check draad ervoor gebruiken, ok?
![]() |
![]() |
#45342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2023 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45343 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45344 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kom af met het rapport ERGO Ik heb niet meer onderzoek gedaan Hoe werkt die logica precies? I really wonder
![]() |
![]() |
#45345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Pas werd bekend dat...' en dan serveer je een conspiracy website geschreven door notoire grayzone trollen vol onzin. Native genocide in Brazilië, Israël die een 'derde tempel' wil bouwen, massale onzin over cia, de taliban die de opiumproductie met 99% terugschroefde, de weldaden van rusland in afrika, anti Taiwan en pro china BS, ethnic bioweapons tegen zwarten, de US en UK die samenwerken met nazi's in oekraine ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45346 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je die oorlog snel wilt eindigen moet één van de twee sneller en significant meer mensen doden aan de andere kant; Dus ofwel doet RU elke dag 10.000 ukr soldaten dood/gewond ofwel doet UKR elke dag 10.000 russen dood/gewond dan gaat dieoorlog snel voorbij zijn, want dan zit je na één maand zonder leger aaneen van de kanten Nu de oorlog aan een miezerig tempo van 600 doden/gewond per dag loopt, en de recrutering loopt aan 20.000 soldaten per maand en aan ukrainse zijde de helft minder 300doden/gewond per dag en 10.000 recruteren, is dat perfect in evenwicht te noemen. Je kan dus maar de oorlog doen pivoteren als er technieken bedacht worden die de aantallen duidelijk omhoog doet gaan wie zich bazeert op geobjectiveerde cijfers ziet natuurlijk een ander beeld en ja ik zou graag de russische cijfers geloven, maar als de aantallen groter zijn dan de beschikbare wapens aan de kan van UKR, weet je dat RU eens dringend zijn systeem van premie betalen voor papieren doelen bereiken moet herbekijken Laten we zeggen voor de trollen, its your lucky day, gisteren hebben de UKR een record doen sneuvelen in russich materiaal vernielen... de oorlog zit idd op een kantelmomentje, in die zin, je ziet de cijfers al een periode klimmen, er is idd een soort doorbraak, ondanks jullie wanhopige poging om dit te ontkennen spreken de cijfers dat tegen er zijn dus twee bronnen die bewijzen dat de oorlog pivoteert: zowel oryx als ukr data
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 9 september 2023 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45348 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat u uw eigen advies volgt en de persoonlijke aanvallen opbergt. Ik geraak niet graag in dat straatje. Nu is mijn kritische geest weer zoek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het zat om in je jarenlang steeds maar herhaalde valstrik te lopen, en je techniek van specifieke topics te laten ontsporen met oeverloze meta-discussies, whataboutisms en je geprefereerde truuk van proof by assertion . Ik reageer enkel nog op je bijdrages binnen het kader van het topic onderwerp, de rest negeer ik. Daar wel op reageren is even zinvol als rondlopen in een hamstermolen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 september 2023 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45350 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2023 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wilt ge uw assumpties over mijn onderzoek misschien parkeren? En als je wil, laten we de discussie over Douma dan in het investigative draadje verder zetten. Hier bvb.: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=62 Er zijn er nog. Maar ja, alleen als je oprecht bent en ECHT onderzoek wilt voeren
![]() |
![]() |
#45352 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() djeezes fucking christ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er staat toch geen duidelijke tijdskader in de enquete ? Dus RU crushen zal gebeuren, je moet een beetje wachten he, geduld hebben is een mooie gave in de oorlog
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45356 |
|
![]() Ge denkt dat Mate loog voor de VN? Wat precies was niet correct?
Als uw 'onderzoek' zoals u dat zelf noemt, niet geleid heeft tot de info gegeven in dit getuigenis, scheelt er iets in dat onderzoek mijns inziens. Wat is de conclusie van uw onderzoek? Dat Assad een gifgas aanval deed op Douma? Dat er geen sprake is van een valse vlag? Dat er geen aanwijzingen zijn in die richting? Dat het gedrag van het OPCW in deze zaak niet verdacht is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het wel zo dat de Russen aanvankelijk een zodanig lachwekkende kolderprestatie hadden neergezet dat het begrijpelijk is dat men niet direct door heeft dat ze hun act een beetje herpakt hebben, en dat we nog altijd met dat leger kloefkappers te maken hebben. Dat is trouwens een Russische traditie om eerst zodanig belachelijk bezig te zijn dat het misleidend is. Veel van wat je "propaganda" noemt is trouwens, zoals enorm veel in het westen, puur gebaseerd op emotie. Koel nadenken over kosten en baten is er niet bij, niet bij de politici, niet bij de bevolking en niet bij de media. Dat maakt dat men lulkoek vertelt he. Daarentegen, wanneer er dingen moeten GEDAAN worden, gaat men wat meer over de gevolgen nadenken, en dan komt men uit, of men dat nu wil of niet, op een strategie die een betere kosten-baten verhouding heeft. Het is daarom dat "mijn plan" min of meer ter uitvoering gebracht wordt, ook al hebben de beslissers daarvan de grote lijnen misschien niet eens door. Maar het is gewoon een logische optimale kosten-baten beslissing, die er komt, of men nu "het grote beeld" ziet of niet, omdat elke individuele beslissing geoptimaliseerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder ongerust worden als men dat niet meer doet. De dekolonisatie was al idioot genoeg he. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 september 2023 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45359 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn ook Russische sites die fake info zeggen te ontmaskeren. Dagelijks berichten. Soms verwijs ik daarnaar. Meestal laat ik het zo zelfs al heb ik info die de andere kant op wijst. Bv met wat er gebeurt in Robotyne nu. Dat is niet het niveau wat me interesseert. Dat doet me denken aan jongetjes die met soldaatjes speelden toen ze klein waren. Deed ik ook wel eens vroeger maar interessant genoeg waren ze meer aan het praten met elkaar dan elkaar de kop in te slaan in mijn spel. Maar als in u of Kelt bezig hoor...jongens toch. Het is geen spelletje he. Laatst gewijzigd door Bach : 9 september 2023 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45360 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, ok terug te komen op “kritisch zijn”, jij ziet er geen graten in dat Rusland zijn spreektijd in de council aan een “onafhankelijke” journalist geeft? Hoe kan die journalist zich ooit nog onafhankelijk noemen. Maar bon, nogmaals, als je echt onderzoek wilt doen en niet gewoon conclusies wil poneren, misschien in het juiste draadje?
![]() |