![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kotmadam gevraagd in Zevekote (postcode 8470)
Gezocht: bodybuilder in Spiere (8587) |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dringend gevraagd: gepensioneerde professionele zwemmer in Waterland- oudeman . Postcode 9988.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Financieel adviseur in Weelde.
Atleet/schrijnwerker in Turnhout. Antiquair/atleet/schrijnwerker in Oud-Turnhout Fruitkweker in Peer. Stratenmaker zonder hoogtevrees in Hoogstraten. Stoker in As. Minderhoutse positivo in Meerhout. Visboer met spraakgebrek in Zwalm. Varkensboer in Ham. Pastoor/boswachter in Kapelle op-den-Bos. Non met waterbouwkundige achtergrond in Begijnendijk. Dyslexie-patiënt in Mol, Olmen, Olen en Lommel. Chronische pijnpatiënt in Kermt. Antroponymist in Namen. Alpinist in Bergen. Roterende alpinist in Keerbergen. Kraanman/alpinist in Heist-op-den-Berg. Racist/alpinist in Blankenberge. Kleine miljonair in Kortrijk. Geduldige waterbouwkundige in Wachtebeke. Gitarist in Tremelo. Tuinman met allergie voor planten in Zandhoven. Psychiater in Malle. Psychiater met kompas in Oostmalle. Psychiater met kapot kompas uit Oostmalle in Westmalle. Optimist in Meer. Grondwerker in Graven. Pyromaan in Tervuren. Patrick Van in Gompel. Klokkenluider in Bocholt. Garnalenboer in Pelt. Vervoeger in Baal en Balen. Botsauto-Chinees in Kelmis. Als ik moet stoppen moet ge't zeggen eh?
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik lach mij hier blauw! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dringend een oogarts gezocht in Lens (postcode 7870)
Drillsergeant gezocht in Bevel (!) (postcode 2560) Gewichtsheffer in Heffen (postcode 2801) |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ministers op de Leugenberg (2180)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Skileraar gezocht in Val-meer (3770)
Ijsboer gezocht in Kortijs (3890) |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gigolo gezocht in Lubbeek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik werd vandaag gecontacteerd door een recruiter
had een goede job in de aanbieding mijn vorige job ![]() sorry geen interesse ![]()
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezocht: overvaller met goede gevechtstechnieken, voor functie in Knokke-Heist
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medewerker voor een lokaal centrum tegen racisme in Blankenberge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schizofrenie-therapeut voor Gentbrugge
Laatst gewijzigd door kelt : 16 september 2023 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Dempertjen had gelijk wat de verstandelijkheid der leden betreft. Met werkende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve niet te reageren op Depuydt, dan kan ik z'n schrijfsel niet lezen.
Waarvoor dank. __________________ |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkelijk in elk draadje komt die breedsmoelkikkermadam zich moeien zonder ook maar 1 nuttige bijdrage te leveren. Ik kan evenwel niet beloven dat ik nooit meer zal reageren. Sorry. |
|
![]() |
![]() |