![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik herhaal het, een absolute waterdichte migratie-stop met onmiddellijke ingang dringt zich op, al begin.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 september 2023 om 19:56. |
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb een niet discriminerend en mensvriendelijk idee. (naar mijn normen)
Misdadigers na veroordeling worden geheropvoed in Noord Korea. na geslaagde heropvoeding mogen ze in Noord Korea blijven. Indien de heropvoeding niet geslaagd is, een nieuwe ronde.
|
|
|
#343 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Anderzijds steken de andere partijen hun kop in het zand voor de sociale problemen die migratie met zich meebrengt. Ze proberen harmonie te creëren door de realiteit te ontkennen. En dat werkt averechts. Ze maken door leugens en bedrog naar de bevolking toe het VB groot. In feite zou men die partij politieke kleinzielige links rechts spelletjes van beide kanten best aan de zetten en eens serieus aan de tafel gaan zitten. Laatst gewijzigd door Bach : 21 september 2023 om 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Immigratie vanuit de EU landen (27) kunnen we alvast niet tegenhouden. Er is immers vrijheid van personenverkeer door EU ingezetenen. Dat de andere (niet VB) partijen "immigratiepartijen" zijn is een idiote conclusie en een oenige redenering. Moesten al de andere partijen onverdeeld "immigratie"-partij zijn dan zou er geen staatssecretaris voor de beheersing, controle en desnoods bestrijding van illegale immigratie zijn. En die is er.
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Veel immigratiepartijen zijn tegen ILLEGALE immigratie ja (althans in woord), maar ze zijn allemaal voor reguliere migratie. Dat er een staatssecretaris voor deze zaken is lijkt me wel een minimum. De omvolking is in volle gang, die zou eerder een aparte minister verdienen om eea goed te begeleiden.. |
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die zouden rap Meloni volgen.
Die zou het ook allemaal even stoppen... Totdat ze een paar maanden geleden zelf zei dat Italië 800.000 immigranten nodig heeft. De demografische realiteit in Italië is nog prangender dan bij ons. Het is dat of uitsterven. Meloni heeft dat uiteindelijk goed begrepen. En ik denk ook niet dat het VB een Nederlandstalige minderheid in België zou willen. Alhoewel... |
|
|
|
|
|
#347 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In zijn toespraak voor de VN recent raakte Premier Decroo ook het immigratiepunt (het wrdt zelfs al niet meer vluchtelingenpunt genoemd...) aan...
https://www.brusselstimes.com/belgiu...-african-dream Het lijkt me een redelijke denkwijze om de "European dream " om te draaien naar een "African Dream"......(hold that thought!.......) Dat vereist inderdaad allerlei coordinatie... Alleen,die puntjes die ik begrijp en die eigenlijk al tig keer afgesproken zijn (grensbewaking,legale migratie,terugzending effectiever maken,opleiding verzorgen,samenwerking met emigratielanden...) kwamen VIJFENTWINTIG JAAR GELEDEN ook al aan bod.....Het MINST gewenste punt en een uiting van onmacht,namelijk de spreiding,heeft evident geen overeenkomst nodig?...dat zien we allemaal wel iedere dag. Een zware factor waar onze ganse EU-politiek niet aan durft is het ELIMINEREN van de ganse vluchtelingenindustrie,dat gaat van advokatuur tot allerlei aktiegroepen,deze laatsten zelfs in veel gevallen nog met directe en indirecte officiele steun notabene.... Zij zijn de laatste schakel in een ronduit Maffieus circuit dat mensen weglokt uit hun land en,een eindeloze ketting van doden achterlatend "en route" ,dan hier mensen in armoede laat wegkwijnen en ganse buurten waar vroeger niks mee aan de hand was,of die gewoon een beetje ruig waren, helpt veranderen in De Derde Wereld... Laatst gewijzigd door kelt : 22 september 2023 om 06:28. |
|
|
|
|
|
#351 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vraag gewoon hoe men dat zou gaan doen. Want zeggen "we gaan iets aan de migratie doen" kan iedereen. Ik wil graag wat meer info voor ik zo'n beloftes geloof. Als een politieker mij zegt: ik geef iedere inwoner van dit land na de verkiezingen €100.000 vind ik dat een goei plan maar zou ik vooraf wel graag even weten hoe hij dat gaat doen. Want beloftes maken is makkelijk. Citaat:
Er zitten teveel vreemdelingen in ons land en er blijven er binnenkomen. Dan is een migratiestop een voor de hand liggende oplossing om er toch al minstens voor te zorgen dat er niet meer binnenkomen. Maar ik heb het dan over de 'praktische bezwaren'. Want een migratiestop voer je niet zo maar door. Je gaat met grote tegenkantingen te maken krijgen. Europa bv. Dus zou ik graag weten hoe men een mooie belofte als migratiestop in de prakijk gaat doorvoeren. En dat heeft niks te maken met het feit dat het hier nu over het VB of een andere partij gaat. Partijen en tegenstellingen links/rechts interesseren mij niet. Ik ga voor voorstellen die ik goed vind. En of die nu van VB, VLD, of CDNV komen interesseert me niet. Soms vind ik een 'rechts' voorstel goed, soms een 'links'. Wat ik zeker nooit doe is voorstellen afschieten gewoonweg omdat ze van 'links' of 'rechts' komen. Ik begrijp niet dat vele mensen dat wel kunnen. Het gaat toch om het voorstel, niet om wie het aanbrengt? Ik geef het maar mee omdat ik aanvoel dat men nu denkt dat ik het VB in diskrediet wil brengen. Terwijl dat mijn bedoeling echt niet is.
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn punten waar rechts al jaar en dag gelijk heeft maar die door links compleet genegeerd worden enkel en alleen omdat ze van rechts komen. Of omgekeerd. Dat heeft niks meer te maken met het zoeken naar een oplossing van het probleem. En dat is wel wat we zouden moeten doen. Dus goeie voorstellen mogen van mij zowel van links als van rechts komen. Een goei voorstel is een goei voorstel. Zolang ze maar realistisch zijn want in deze discussie lees je nogal vaak dingen waarvan je denkt: "Goeie aanleiding voor een goei mop, maar meer ook niet." Ik las hier pas nog iets over heropvoeden in Noord Korea om maar iets te zeggen...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 22 september 2023 om 07:54. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar het loopt al mis met links bij het eerste. Als een crimineel van allochtone origine is, dan is voor hen de essentie dat zijn afkomst verzwegen of verdoezeld wordt. Namen van criminelen worden zo ingekort tot eerst enkel de voornaam met afgekorte achternaam, doch aangezien mensen op basis van de voornaam ook de afkomst van Ahmed kunnen afleiden werkt men nu met louter initialen. Daar waar men in Nederland statistieken bijhoudt mer afkomst, mag dit hier niet want dat is defacto racistisch. Allemaal om de bevolking dom en onwetend te houden en zo hun eigen persoonlijke overtuiging en agenda door te drukken. Allemaal onvoorstelbaar smerig en schijnheilig. Met pro migratie mensen kan je ook niet discussiëren want het is een gegeven als religie. Die mensen zijn heilig overtuigd van hun eigen gelijk, ongeacht welke sluitende argumenten je ook op tafel legt. Het debat heeft dan ook niets meer te maken met rede en ratio.
|
|
|
|
#354 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niettegenstaande tot slot nog even vermelden dat 70 % van de Belgen een strenger migratiebeleid wenst. De overigen 30% zullen dus ofwel zelf migranten ofwel randdebielen - dezelfden die liedjes zingen en kaarsjes branden na iedere aanslag. Ik raad u overigens aan eens de situatie in het politiek correcte Zweden te bestuderen, waar men van een naar Duits voorbeeld "Wir schaffen dass" migrantenpolitiek, het beleid ondertussen 180 graden heeft gekeerd doordat men men een vloedgolf van problemen geconfronteerd wordt met de nieuwkomers.
|
|
|
|
#355 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Eerst was het grote voorbeeld van VB'ers voor een stringent migratiebeleid Australie (2022: 635.000 immigraten). toen Meloni (wil 800.000 immigranten) en nu kwispelen ze weer voor Zweden. Gaat hem ook niet worden. Westerse bevolkingen en economieën, dus ook populisten, zijn verslaafd aan goedkope arbeidsmigranten. In grote hoeveelheden. Ook in Zweden weten ze niet hoe ze de vacatures moeten invullen en ook door loopt de omvolkingstrein gewoon door. Maak jezelf nu niets wijs. |
||
|
|
|
|
|
#356 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom willen alle Belgische partijen (op 1 na) en hun kiezers dan toch die immigratie??? Zijn dat dan debielen? Of willen ze goedkoop op restaurant? |
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus eender welke partij er aan de macht komt: het kalf is al verdronken?
|
|
|
|
#360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ja, wat mij betreft is het kalf spijtig genoeg verdronken (met dank aan al de traditionele partijen die het de afgelopen 50jaar zo ver hebben laten komen)
|
|