![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jongen kan zich geen meisje voelen. Een jongen kan stereotiep meisjesgedrag hebben, maar aangezien die jongen een JONGENSLICHAAM IS, kan die onmogelijk weten wat het zou zijn een MEISJESLICHAAM te zijn, niet meer dan dat hij kan weten wat het is om een HOND of een GOUDVIS of ELVIS te zijn. Je kan onmogelijk weten wat het is om iets anders te zijn dan wat je lichaam is. Wat men wel heeft is dat men zodanig de proxy van stereotiep meisjes gedrag, attitudes en zo IDENTIFICEREN met meisjes en omgekeerd, dat men vergeet dat het om een proxy gaat. En ja, dan maakt men de fout om de proxy als de eigenheid te nemen, en in die gevallen waar de proxy verkeerd is, te zeggen dat het de eigenheid zelf is die verkeerd is. Wat waanzinnig is. Per definitie is de eigenheid de eigenheid. Dat men goesting heeft om "een ander" te zijn is een projectiefantasietje dat elk kind meemaakt als het speelt, maar als men het onderscheid niet meer maakt tussen die verbeelding en de werkelijkheid is men "erover" natuurlijk. Er zijn kinderen die Napoleon spelen, maar die die echt denken dat ze Napoleon zijn, hebben een psychiatrisch probleem. Een theorietje bedenken waarom zij ECHT Napoleon zijn in het verkeerde lichaam gaat niet helpen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 september 2023 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand gelukkig wordt door een genderoperatie is dat geen waan. Het is best mogelijk dat die mens daar daadwerkelijk gelukkig van wordt. En dan gaat jou objectiviteit daar niks aan te veranderen. Citaat:
En dan mag jij nog pagina's lang vollullen over rollenpatronen, socio-culturele omgevingen of wat dan ook; dat verandert niks aan de zaak. Er bestaan mensen die gelukkiger zijn na een geslachtsoperatie. Dat is al wat telt. En of je die mensen dan nadien 'meisje' of 'jongen' kan noemen doet niks ter zake. Hun geluk is wat telt. Daar mag je nog een hele vrachtwagen rollenpatronen tegen aan gooien. Citaat:
Dat is de werkelijkheid. Denk je nu echt dat jou overloos geleuter daar iets aan gaat veranderen? Citaat:
Met uw uitleg over Elvis zullen die eens goed lachen. Die mensen liggen echt niet wakker van die theorie die jij hier rondstrooit hoor. Denk jij dat die wakker liggen van het feit dat jij ze naar de operatie nog steeds een meisje of jongen vindt? Je doet maar. Wat maakt hen dat uit. Zij zijn gelukkig in hun aangepaste lichaam. Dat is wat telt. En wat u daarvan vindt maakt totaal geen kl*ten uit. Citaat:
Citaat:
Waar moei jij je eigenlijk mee? Citaat:
Maar vertellen dat er mensen zijn die gelukkiger zijn na een genderoperatie is geen enkel probleem. Je vertelt dan gewoon de waarheid. Citaat:
Degene die ik ken is ondertussen met succes aan't studeren voor huisarts. Als jij denkt dat een gestoorde mens huisarts kan worden laat ik dat graag aan u over. En dan nog; zelfs al zou dat een gestoorde mens zijn: waarom sta jij die mens zijn geluk in de weg? Waarom mag die mens niet met zijn lichaam doen wat hij wil? Omdat jij er met allerlei theorietjes tussenkomt? Denk jij echt dat jou mening zo belangrijk is?
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het bestaan van transgenders. Over leeftijd spreek ik me niet uit. Dat kan vanaf een bepaalde leeftijd. Ik schat iets van 8 a 10 jaar maar pin me daar niet op vast. Het kan evengoed 12 jaar of 7 jaar zijn. Ik ben geen pedagoog. Trouwens; wanneer is de wet ingegaan die bepaald dat als je het over kinderen hebt je daar verplicht een leeftijd bij moet vermelden? Wat dat is in deze draad ineens ook een punt blijkbaar. Het gewoon over 'kinderen' hebben kan ineens niet meer. Waar zijn we in godsnaam mee bezig seg?
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gender operaties bestaan niet. Uw geslachtsorganen verminken wel. En ja, als iemand gelukkig wordt door zijn waanzin te laten vermommen, zoals ik stelde, waarom niet. Ene die zich laat opereren om op Elvis te gelijken zal ook ne gelukkige mens zijn. Dat kan als behandeling voor een waanzin he. Ik heb dat al gezegd. Maar het is dan ook niks anders dan het behandelen van een waanzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men had die mensen misschien gewoon ook kunnen genezen door ze op tijd terug naar de realiteit te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag er of er mensen zijn die hun lichaam laten aanpassen naar de kenmerken van het andere geslacht en ze gaan u bevestigend antwoorden. Als jij dan nog steeds graag blijft volhouden dat dat niet bestaat is dan voor uw rekening.
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt er geen minuut last van. Dus vraag ik me af waarom je er zo op tegen bent. Waarom wil je persé die mensen hun geluk in de weg staan? Omdat hun gedrag niet past in jou theorietjes?
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zoiets nooit tegengesproken. Maar om kinderen gaan te onderwijzen dat men personnage-fluide is en dat het Napoleon-zijn zich kan manifesteren rond de 10 jaar, en kinderen die kiezen om Napoleon te zijn als project kunnen hebben om zich nadien te opereren, is toch de werkelijkheid geweld aan doen en het gevaar op een EXPLOSIE VAN PSYCHIATRISCHE GEVALLEN doen lopen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die nagaat of het wel degelijk een probleem of enkel maar een 'modegrill' is. Jij denkt natuurlijk -complottheorie gewijs- dat die psychiater niets anders doet dan die mensen omlullen. Dat is wederom uw geloof. Als jij dus denkt dat zo'n mensen op een andere manier te 'genezen' zijn wil ik graag horen hoe je dat gaat doen. Geldt dat dan overigens ook niet voor homo's? Zijn die volgens jou ook te genezen? Zo van die homo's die zich in een relatie 'de vrouw' vinden, kan jij die ook genezen? Ik dacht dat jij ingenieur was, maar nu blijk je plots ook al kwaliteiten als psychiater te hebben.
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus foefelen aan uw geslachtsorganen is geen gender transformatie. En nee, je wordt daardoor het andere geslacht niet. Het zijn maar enkele aspecten die aangepast worden, voor de rest wordt uw origineel geslachtsysteem verhakkeld. Kinderen van 14 jaar die meegaan met die smoezen zullen nadien nooit kinderen kunnen krijgen en zo, waar ze misschien aan hun 30 jaar dik spijt van zouden hebben. Maar ma foi, hen werd wijsgemaakt dat ze konden kiezen, nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die het hebben laten doen vinden dat niet. Raad eens wie ik geloof?
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan het zijn dat de waanzin al zodanig hard is geinstalleerd van de jongste jaren af, waar gans de omgeving een TYPISCH rollenpatroon verwachtte, dat tegen dat die jongen bij de psychiater zit het al te laat is he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"een meiske in een jongenslichaam". "Napoleon in een jongenslichaam". Men KAN NIET LEVEN IN EEN ANDER LICHAAM want men IS zijn lichaam. Het is juist een religieuze opvatting dat "ik" en "mijn lichaam" aparte dingen zijn. De "ziel". Een meiskesziel in een jongenslichaam. Nee, er is niet zoiets. Je bent je lichaam. Dat je eraan wil prutsen is uw goed recht, uw baard afdoen, een ring door uw neus steken, tatoeages, uw piet afhakken, doe maar. Maar het is en blijft "jij", dat lichaam. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 september 2023 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is geen ene chirurg die zo maar een kind gaat opereren. En of ze er op hun dertig spijt van kunnen hebben? Kans is volgens mij klein maar het kan. De kans dat ze er spijt van krijgen als ze het niet hebben laten doen is volgens mij nog veel groter.
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als “seksuele opvoeding” neerkomt op verdoken of zelfs open publiciteit voor “anders zijn” zoals homofilie, biseksualiteit, transgenderisme en wie weet nog een hoop andere varianten, dan kan ik begrip opbrengen voor dat protest.
![]() |
#476 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je "misschien" doet uitschijnen dat dat niet zo is. Dus ga je maar uit van wat veronderstellingen. Ik kan bv even goed veronderstellen dat die psychiater het elke keer over de laatste match van Anderlecht gaat hebben. Tjsa, al we er al vanuit moeten gaan dat onze veronderstellingen waarheid zijn gaan we er wel komen natuurlijk. Citaat:
Waar haal jij dat "de waanzin al zodanig hard is geinstalleerd"? Wordt er in de kleuterklas tegenwoordig al tegen Jefke gezegd dat hij toch wel eens dringend werk moet maken van zijn operatie? Shit zeg. Kom jij eigenlijk ooit wel buiten of speelt heel de wereld zich voor u af op een computerscherm?
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De weg naar de waanzin moet lang zijn, en moet aanvankelijk onschuldig beginnen, met een scheve opmerking van een onnozele tante of zo, aan een klein kindje. Als dat klein kindje dat zich niet helemaal stereotiep gedraagt, geregeld moet horen dat het een raar geval is, dat het "eigenlijk" een meiske is en zo, dan zal men aanvankelijk niks merken, maar het hellende vlak is ingesteld. En als men op school nog eens aan die kleine gaat zeggen dat die misschien ECHT in een "verkeerd lichaam" zit, in plaats van gewoon te zeggen dat het niet wil zeggen dat ge een meiske zijt als ge stereotype meiskesaspecten hebt of zo, dan gaat dat het aantal mensen die waanvoorstellingen krijgen, laten exploseren he. Wat uiteraard de bedoeling is van de lucratieve lulhakkersinstellingen. Dat er al zo een mensen in de waanzin werden gestort in het verleden is geen reden om dat volop op school te promoten en verder te veroorzaken he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn eruit. Was dat nu zo moeilijk? Al de rest mag je vergeten. Hoe we zo'n operatie noemen, of het geslacht nu wel of niet verandert na zo'n operatie, of er een ziel bestaat of niet,... vergeet het allemaal. Dat speelt allemaal geen rol. Ga jij daar 's avonds in uw zetel over nadenken zoveel je wil. Het verandert verder niks aan heel de situatie. Die mensen willen iets met hun lichaam doen, laat ze doen. Zo simpel als goeiendag zeggen. Hebben we daar bijna 20 pagina's voor moeten leuteren? Hehe, blij dat we er vanaf zijn.
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.mayoclinic.org/diseases-...t/drc-20475262 Dat is: 1) nagaan dat het niet gewoon een apart rollenpatroon is maar wel degelijk een diepe psychiatrische aandoening. 2) comfort voor de patient voorstellen met een behandeling van "geslachtsverhakseling". De psychiater gaat helemaal niet kijken naar eventuele oorzaken. Men weet totaal niks over de origines van gender dysphoria (die dus wel een psychiatrische aandoening zijn). https://en.wikipedia.org/wiki/Gender_dysphoria Vroeger werd die ziekte trouwens "gender identity disorder" genoemd, maar aangezien er nu een ideologische basis is om dat als normaliteit willen door te drukken, heeft men de naam veranderd. Straks gaan de zotten die vinden dat ze Napoleon zijn ook nog eisen dat zoiets tot de normaliteit wordt gezien. Er is een verschil tussen die gestoorde mensen helpen, waar niks op tegen is, en die waanzin als norm voorstellen, zeker aan kinderen die misschien hierdoor in die ziekte zullen vervallen, niewaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkeerde theorietjes aan kinderen wijsmaken, die waanzin rationaliseren, is niet alleen gewoon "fout" (want on-factueel) maar is bovendien gevaarlijk. Lees overal waar je ziet "een meisje in een lichaam van een jongen" "Napoleon in het lichaam van een jongen" en transponeer gans het gender zottekesgedoe naar het klassieke-zotten gedoe en het past 1 op 1. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 september 2023 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |