![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.volkskrant.nl/persoonlij...freen~b32fae34 Terrorisme is meer dan aanslagen, het gaat over mesgevechten, moord, drugs, misdaad en alles samen. 10% moslims zorgen voor 50% van de geweldsdelicten en 50% van de gevangenen, dat is terrorisme en het kost ons enorm veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De video van gevangene Mia Schem, een jonge bloedmooie Chileens-Israelische werd door Hamas gepubliceerd.
https://twitter.com/LaTerceraTV/stat...20139761295817 Zo probeert men het publiek te bespelen. Gaat dat werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar Norman Fenton beschouw ik als een zeer betrouwbare bron. Zijn nichtje is dienstplichtige bij het IDF en moet lijken ruimen: https://nitter.net/profnfenton/statu...02447397343249 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk zullen er nog criminelen zijn, zoals voor de moslim invasie. Maar een veel redelijker aantal en veel minder systematisch georganiseerd tegen ons. Dat sluit niet uit dat er na de moslims, een andere vijand opstaat he. Maar deze zijn we dan tenminste kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is dat in tegenstelling tot moslims, waar er voor ons GEEN ENKEL PROBLEEM IS OM VROLIJK VERDER TE LEVEN ZONDER, dat voor "mannen" anders is, bijvoorbeeld al omdat ik zelf een man ben. Ik ga uiteraard geen eliminatie van mijzelf voorstellen, want zonder mij heeft geen enkele wereld enige zin. Daar waar we moslims nergens voor nodig hebben en er geen enkel verlies voor ons is als die weg zijn, is dat met mannen het geval niet. Zelfs vrouwen zouden liever waarschijnlijk hebben dat mannen blijven. Dat is het verschil: mannen dienen tot iets, moslims niet. Er is met andere woorden geen enkele kost aan het verwijderen van moslims (op de prijs van de schoonmaak actie zelf). Er is een grote kost aan het verwijderen van mannen: alle fun die vrouwen hebben met mannen bijvoorbeeld, als je het vanuit het vrouwenstandpunt ziet. Maar ook het feit dat vrouwen zonen hebben en zo. Dat maakt dat mannen waarde hebben, en moslims niet. Door moslims weg te doen, verwijderen we de last, en veroorzaken we GEEN ENKELE kost. Door mannen weg te doen verwijderen we waarschijnlijk het gros van de gewelddadige criminaliteit, maar is er een enorme kost ook. Vanuit een puur feministische lesbische gezichtshoek, waar ik mij door mijn eigen biologie natuurlijk niet kan in inleven, is het echter juist wat je zegt en dat is dan ook voor ultrafeministen een soort van streefwereld. Het is dus niet uitgesloten dat in een wat verdere toekomst, er een mannen - vrouwen haat strijd komt. Maar voorlopig is het nut van mannen voor mannen (en voor vrouwen) veel groter dan het onbestaande nut van moslims. De kosten - baten analyse voor totale eliminatie stelt zich dus anders. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 oktober 2023 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het een en het ander verloren gaat in de vertaling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziek in het hoofd?
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Franse overheid heeft dat volgens mij toen verborgen gehouden omdat het een oorlogsverklaring van ISIS was, dan zouden ze moeten reageren. Nu hebben ze een dagje extra bommen gesmeten en dat was het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u bent wel correct, onze politici zijn criminelen, zakkenvullers en ivorentorenroeptoeters die gespuis verwelkomen. Maar bitter weinig politici die eigenhandig willekeurige voorbijgangers in elkaar slaan of afmaken. Vastgoedmaffia, da's verweven met politiek. Dat maakt het niet beter. Maar ook hier, niet veel dodelijk geweld in verhouding tot hun aantallen.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mij zou het alleszins niet verbazen mocht blijken dat ook de Bataclan-bandieten zich wel degelijk te buiten zijn gegaan aan 'extreme gruwel' maar zolang mij daar geen 'bewijzen' van ter beschikking worden gesteld, blijf ik - zij het met enige tegenzin - toch twijfelen. Niet dat mijn twijfel veel uitmaakt, overigens; alleen al de moordaanslag op zich volstaat ruimschoots om dat soort mensen zonder pardon te veroordelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 oktober 2023 om 09:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf niet zeggen dat moslims geen groot deel hebben in zwartwerk, belastingontduiking, illegaal vastgoed in het buitenland, bedrog sociale zekerheid, enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een video van een ‘gast’ in Gaza, ze zou worden vrijgelaten als de oorlog stopt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231017_92167039 |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moeder van de Israelisch-Duits-Amerikaanse Shani Louk
https://www.youtube.com/watch?v=g8FjC7ObHF8 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat moslim niks aan baten brengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als met "mannen". Mannen zorgen ook voor vrouwenplezier. Mannen hebben dus, zelfs in de ogen van vrouwen, enige waarde. Mannen elimineren is niet zonder serieuze kost. Moslims elimineren, niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 oktober 2023 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er al 22 dood naar het schijnt door de Israelische bombardementen zelf. Vermoedelijk is Netanyahu vooral zijn eigen politieke erfenis aan het redden. Er is ook een functie in terrorisme. Zo macaber en cynisch is het. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 oktober 2023 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |