![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk gewoon wat een troepenmacht op pad was om de Jurgen te vangen nog voor hij iets gedaan heeft en wat een troepenmacht er ontplooid werd om die terrorist van een paar weken geleden te vangen, zelfs nadat hij de aanslag gepleegd had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet je echt niet wie je hier zit te papegaaien ? Blijkbaar niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paranoïa is pas een ziekte als je niet in de gaten gehouden wordt.
Mijn persoonlijke ervaring is wel zodanig, dat een tapijtkopper prima aan AK variantes kan komen, maar niet tapijtkoppende allochtonen evenals Vlamingen verdomd moeten oppassen met wat ze opzoeken of kopen. Voor men het doorheeft staat er een horde pakkemannen aan de deur, al dan niet met vinger aan de trekker. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan ze maken, iedereen met een internet toegang en 3 samenwerkende hersencellen kan dat. Ik heb het materiaal sowieso in huis, maar voor andere toepassingen Maar als ik het hier zo lees, maakt dat toch geen verschil meer uit.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou me op de hoogte wanneer een noord afrikaanse moslim een kleine van twee jaar voor zijn LOL gaat neerschieten hee samen met haar kinderoppas, en een kerel die toevallig op een bankje daar zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 11 november 2023 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in Marokko wordt je voor bezit niet gearresteerd. Onlangs nog een Algerijn in koude bloede geëxecuteerd. Marokkaanse soldaten zaten te lachen. Ja, Frankrijk nu. ![]() Je ziet dat toch in Brussel met al hun import conflicten. En daaruit volgende betogingen. Palestina - Israël. Marokko - Algerije. Het lijkt wel internationale voetbal. Nu, weer je stokpaardje. Extreem rechts. Zolang de focus daar zit moeten we niet aan al het andere denken. ^^ Ja. Alle conflicten komen voort uit extreem rechts. Man, man, man...
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen past dat niet in de leefwereld van sommige fans van extreem-rechts. Die leven in hun fictie dat de overheid linkse terroristen laat doen, en enkel jaagt op extreem-rechtse terroristen. Op wat ze die idiotie baseren, blijft daarbij totaal onduidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou me op de hoogte wanneer "extreemrechtse blokkers" massale bomaanslagen gaan plegen met tientallen doden als gevolg.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal niet gaan, die worden preventief ingerekend.
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 11 november 2023 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot zij die hebben toegeslagen op 22/3/2016.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar goed ook.
Geen zin om in een maatschappij terecht te komen zoals in de VS waar rechts extremisten jaarlijks een paar honderd massa shootings uitvoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de fratsen van het islam-geboefte storen u blijkbaar veel minder.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 november 2023 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'De Jurgen' had wel heel wat missies voor ons geliefde vaderland op zijn palmares staan en die 'geflipte prepper' had nog nooit en was ook nooit van plan om iemand iets te misdoen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mag dan ook niet evalueren naar een maatschappij waarbij het een soort opbod wordt om de meest stoere te zijn als je in den bak aankomt. Sensatie maatschappij...
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uw houding, want de cijfers zijn, Van Themse 3, Noord-Afrikaanse moslimterreur 100'den.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke twee kruimels hebben ze daar nu weer kunnen vangen?
Zijn die twee sukkelaars iets van een criminele omvang waardoor we hen zouden moeten kunnen benoemen als rechts-extremistische terreur? Amai mijn kloten. En welk "groot" nieuws hebben we nog mogen horen van het grote gevaar, dat geëxecuteerd werd kort na die kreet "ta gueule" ? Was dat dossier eigenlijk ook iets meer dan een kruimeldossier? Is het voor zo'n dingen dat er een "federaal parket" nodig is? Ik herhaal: amai mijn kloten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |