Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2023, 16:53   #101
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Paranoia dus...

Schandalige gelijktrekking... alsof een Belg, Vlaming of niet maakt niet uit ook maar iets te maken heeft of hoeft te hebben met extreem-rechts uitschot. Dat laatste moet men monitoren, dat mag een land verwachten van zijn veiligheidsdiensten. Namelijk dat men dergelijke devianten voldoende in het oog weet te houden zodat ze geen slachtoffers kunnen maken.

Ik kan het alleen maar hopen, dat men iedereen die een AK weet te bemachtigen neutraliseert en in jail stopt. En diegenen die pijpbommen willen maken idem zo. Best de sleutel weggooien van hun cel.
Ik heb er geen moeilijkheden mee dat ze extremisten van welke kant ook vangen. Het lijkt er alleen op dat ze aan ene kant ze vangen voor ze iets doen en aan de andere kant na ze iets doen.
Kijk gewoon wat een troepenmacht op pad was om de Jurgen te vangen nog voor hij iets gedaan heeft en wat een troepenmacht er ontplooid werd om die terrorist van een paar weken geleden te vangen, zelfs nadat hij de aanslag gepleegd had.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 16:58   #102
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Mensen die kunnen lezen, weten dat die zin niet op politics.be uitgevonden werd, geen copycat dus...
Djeezes... quasi dagelijks actief op het forum, en nog niet weten wie hier serieel grossiert met de 'is dat zo ?' dooddoener.

Weet je echt niet wie je hier zit te papegaaien ?

Blijkbaar niet...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 17:01   #103
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

Paranoia dus...
Paranoïa is pas een ziekte als je niet in de gaten gehouden wordt.
Mijn persoonlijke ervaring is wel zodanig, dat een tapijtkopper prima aan AK variantes kan komen, maar niet tapijtkoppende allochtonen evenals Vlamingen verdomd moeten oppassen met wat ze opzoeken of kopen.
Voor men het doorheeft staat er een horde pakkemannen aan de deur, al dan niet met vinger aan de trekker.
Citaat:
Schandalige gelijktrekking... alsof een Belg, Vlaming of niet maakt niet uit ook maar iets te maken heeft of hoeft te hebben met extreem-rechts uitschot.
Ook extreem linkse criminelen mogen eruit gefilterd worden hoor.
Citaat:
Dat laatste moet men monitoren, dat mag een land verwachten van zijn veiligheidsdiensten. Namelijk dat men dergelijke devianten voldoende in het oog weet te houden zodat ze geen slachtoffers kunnen maken.
Maar een veelvuldig uitgewezen zandbakkiestaanse crimineel kan niet op voorhand ingerekend en buitengestampt worden.
Citaat:
Ik kan het alleen maar hopen, dat men iedereen die een AK weet te bemachtigen neutraliseert en in jail stopt.
Da's blijkbaar te moeilijk. Zoals die geventileerde in Anderlecht een paar weken geleden, of die 2 dode Zweden.
Citaat:
En diegenen die pijpbommen willen maken idem zo. Best de sleutel weggooien van hun cel.
Willen maken, kunnen maken, en gemaakt hebben, enorm verschil.
Ik kan ze maken, iedereen met een internet toegang en 3 samenwerkende hersencellen kan dat.
Ik heb het materiaal sowieso in huis, maar voor andere toepassingen

Maar als ik het hier zo lees, maakt dat toch geen verschil meer uit.
Oud 11 november 2023, 17:07   #104
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is goed om weten dat- volgens u althans, Noord-Afrikaanse moslims hier nog geen mensen vermoord hebben.
Hou me op de hoogte wanneer een noord afrikaanse moslim een kleine van twee jaar voor zijn LOL gaat neerschieten hee samen met haar kinderoppas, en een kerel die toevallig op een bankje daar zat.
Oud 11 november 2023, 17:12   #105
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ik heb er geen moeilijkheden mee dat ze extremisten van welke kant ook vangen. Het lijkt er alleen op dat ze aan ene kant ze vangen voor ze iets doen en aan de andere kant na ze iets doen.
Kijk gewoon wat een troepenmacht op pad was om de Jurgen te vangen nog voor hij iets gedaan heeft en wat een troepenmacht er ontplooid werd om die terrorist van een paar weken geleden te vangen, zelfs nadat hij de aanslag gepleegd had.
Gelukkig voor de maatschappij is die dood, en dus onschadelijk.
Oud 11 november 2023, 17:12   #106
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ik citeer mezelf eerder uit deze draad hieronder nog eens. Onderstaande is heus niet de enige keer. Iedereen die de actualiteit zelfs maar een beetje volgt, weet ervan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Niet huilen. Iedereen gelijk voor de wet. Dit jaar nog: Het openbaar ministerie in Nederland onderzoekt de mogelijke betrokkenheid van twee jongens (16 en 19 jaar uit Eindhoven en Deventer) bij het voorbereiden van een terroristisch misdrijf in België. Hun aanhouding houdt verband met een zaak in België waar op 4 mei zeven verdachten werden opgepakt die mogelijk een terreuraanslag aan het plannen waren. De Morgen

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 11 november 2023 om 17:13.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 17:21   #107
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou me op de hoogte wanneer een noord afrikaanse moslim een kleine van twee jaar voor zijn LOL gaat neerschieten hee samen met haar kinderoppas, en een kerel die toevallig op een bankje daar zat.
Dat is daar toch ook gepolariseerd zoals overal. Algerijn over Marokkaan. "Deze beesten roken hasj, beter gelijk afmaken."

Maar in Marokko wordt je voor bezit niet gearresteerd. Onlangs nog een Algerijn in koude bloede geëxecuteerd. Marokkaanse soldaten zaten te lachen.

Ja, Frankrijk nu. Algerije is wel een goede uitvalsbasis.

Je ziet dat toch in Brussel met al hun import conflicten. En daaruit volgende betogingen. Palestina - Israël. Marokko - Algerije. Het lijkt wel internationale voetbal.

Nu, weer je stokpaardje. Extreem rechts. Zolang de focus daar zit moeten we niet aan al het andere denken. ^^

Ja. Alle conflicten komen voort uit extreem rechts. Man, man, man...
Oud 11 november 2023, 17:22   #108
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik citeer mezelf eerder uit deze draad hieronder nog eens. Onderstaande is heus niet de enige keer. Iedereen die de actualiteit zelfs maar een beetje volgt, weet ervan.
Wat jij schrijft is een evidentie.

Alleen past dat niet in de leefwereld van sommige fans van extreem-rechts. Die leven in hun fictie dat de overheid linkse terroristen laat doen, en enkel jaagt op extreem-rechtse terroristen.

Op wat ze die idiotie baseren, blijft daarbij totaal onduidelijk.
Oud 11 november 2023, 17:33   #109
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Zei hij schuimbekkend...
Toch echt wel ziekelijk dat gebruik van scheldwoorden.
Heb medelijden. Laat de sukkelaar toch even uitrazen. De laatste maanden heeft hij het zwaar te verduren gehad met zijn kiesdrempelpartijtje. En het is nog zeker niet voorbij. De frustraties moeten zeer diep zitten, zoals hij hier reageert.
Oud 11 november 2023, 17:42   #110
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou me op de hoogte wanneer "extreemrechtse blokkers" massale bomaanslagen gaan plegen met tientallen doden als gevolg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 17:43   #111
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hou me op de hoogte wanneer "extreemrechtse blokkers" massale bomaanslagen gaan plegen met tientallen doden als gevolg.
Zal niet gaan, die worden preventief ingerekend.
Oud 11 november 2023, 17:45   #112
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat jij schrijft is een evidentie.

Alleen past dat niet in de leefwereld van sommige fans van extreem-rechts. Die leven in hun fictie dat de overheid linkse terroristen laat doen, en enkel jaagt op extreem-rechtse terroristen.

Op wat ze die idiotie baseren, blijft daarbij totaal onduidelijk.
Wel een aantal mensen op belangrijke plaatsen hebben gezegd dat het grootste terroristische gevaar tegenwoordig van extreem rechts komt, onder meer minister van defensie Dedonder, de nieuwe minister van justitie Van Tigchelt en de nieuwe baas van de staatsveiligheid Fransisca Bostyn stelden dat. Dus zo'n idiotie is dat niet. De eerste onschuldige links-extremist of moslimfundamentalist moet nog neergeschoten worden maar Yannick Verdyck die me helemaal niet zo radicaal leek werd al door de politie vermoord. En als het om aanvallen op politici gaat zien we ook dat het geweld meestal van links komt.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 11 november 2023 om 17:49.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 17:46   #113
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In tegenstelling tot zij die hebben toegeslagen op 22/3/2016.

Citaat:
Oud 11 november 2023, 17:55   #114
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En maar goed ook.

Geen zin om in een maatschappij terecht te komen zoals in de VS waar rechts extremisten jaarlijks een paar honderd massa shootings uitvoeren.
Oud 11 november 2023, 17:56   #115
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wel een aantal mensen op belangrijke plaatsen hebben gezegd dat het grootste terroristische gevaar tegenwoordig van extreem rechts komt, onder meer minister van defensie Dedonder, de nieuwe minister van justitie Van Tigchelt en de nieuwe baas van de staatsveiligheid Fransisca Bostyn stelden dat. Dus zo'n idiotie is dat niet. De eerste onschuldige links-extremist of moslimfundamentalist moet nog neergeschoten worden maar Yannick Verdyck die me helemaal niet zo radicaal leek werd al door de politie vermoord. En als het om aanvallen op politici gaat zien we ook dat het geweld meestal van links komt.
No problem, 'de Jurgen', of die geflipte prepper, we zijn ervan af en dus veilig voor hun fratsen.
Oud 11 november 2023, 18:01   #116
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
No problem, 'de Jurgen', of die geflipte prepper, we zijn ervan af en dus veilig voor hun fratsen.
de fratsen van het islam-geboefte storen u blijkbaar veel minder.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 11 november 2023 om 18:02.
Oud 11 november 2023, 18:04   #117
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'De Jurgen' had wel heel wat missies voor ons geliefde vaderland op zijn palmares staan en die 'geflipte prepper' had nog nooit en was ook nooit van plan om iemand iets te misdoen.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 18:12   #118
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En maar goed ook.

Geen zin om in een maatschappij terecht te komen zoals in de VS waar rechts extremisten jaarlijks een paar honderd massa shootings uitvoeren.
Het mag dan ook niet evalueren naar een maatschappij waarbij het een soort opbod wordt om de meest stoere te zijn als je in den bak aankomt. Sensatie maatschappij...
Oud 11 november 2023, 18:16   #119
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, op die manier, de andere mensen die o.a. in stukken vaneen geblazen zijn met bommen of afgeschoten/doodgestoken zijn die tellen efkens niet mee.

Ik begrijp uw houding, want de cijfers zijn, Van Themse 3, Noord-Afrikaanse moslimterreur 100'den.
Oud 11 november 2023, 18:19   #120
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Welke twee kruimels hebben ze daar nu weer kunnen vangen?
Zijn die twee sukkelaars iets van een criminele omvang waardoor we hen zouden moeten kunnen benoemen als rechts-extremistische terreur?
Amai mijn kloten.

En welk "groot" nieuws hebben we nog mogen horen van het grote gevaar, dat geëxecuteerd werd kort na die kreet "ta gueule" ?
Was dat dossier eigenlijk ook iets meer dan een kruimeldossier?

Is het voor zo'n dingen dat er een "federaal parket" nodig is?
Ik herhaal: amai mijn kloten.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be