![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer wordt België Unitair? | |||
Binnen een jaar |
![]() ![]() ![]() |
6 | 22,22% |
Binnen 5 jaar |
![]() ![]() ![]() |
10 | 37,04% |
Binnen 10 jaar |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,81% |
Binnen 20 jaar |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wilt u een zetel? Dan stel ik voor dat u ervoor werkt. Men hoort twee keer niets van de bub.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt dat men de N-VA negeerde... toch was Bourgeois honderden keren te zien, en de BUB nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Die verzonnen media boycot is natuurlijk jullie manna voor een falend partijbeleid. Die boycot bestaat niet. Om jullie te boycotten moet je eerst iets kennen. Men kent jullie niet. Punt.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder denk ik dat de meeste Leuvense studenten die af en toe wel eens naar een debat gaan, ons kennen. Wij doen vele acties, maar om met zó weinig geld in het oog springende acties te voeren, dat is verdomd moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
En zeg ne keer, Patriotje, wat vind jij van Meneer Carl Devos?
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]()
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voetbalclubje uit 4de provinciale of cafeclubje komt toch ook niet tv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 11 april 2005 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het 'Hof'. In het leger. In de ambtenarij. In de politiek. Bij Justitie. Als je ziet dat Brussel totaal verfranst werd zou een mens zweren dat de Belgische staat geslaagd is waar Willem mislukte. Maar dat is omdat l' Etat Belge ons wél begreep, natuurlijk.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Merkwaardig dat zelfs in het meest Belgicistische hart van dit land, waar zeer veel verstokte aanhangers van deze monarchie wonen, veel Franstaligen ook die de flamands verafschuwen, zeer merkwaardig dat je dan nog maar 1,1 procent haalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb 5 jaar gestemd,dan wordt Vlaanderen onafhankelijk met Brussel als hoofdstad.De rest van den belziek wordt dan unitair.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Een Rodenbach is ook ok! ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het duurt niet meer zolang.
Waarom zou zelfs de CD&V geen enkele moeite doen om Verhofstadt, die toch elke legitimiteit heeft verloren, van zijn premierszetel te stoten? Toch niet uit schrik voor de laatste onderhandelingen, die niet langer kunnen uitgesteld worden dan tot 2006?
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN