![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans niet wat er na mijn verbetering staat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbele bodem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, maar ik zal het hier maar bij laten. Geen zin in spelletjes nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd er ergens een vraag gesteld misschien?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() Heeft die ook al een draad gekregen hier? Ik laat in elk geval geen traan om die arrogante eikel. (Ja, ik spreek uit persoonlijke ervaring)
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 15 oktober 2009 om 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() Lang geleden, toen ik nog op't middelbaar zat (deed fotografie) kregen wij de opdracht een bekende vlaming te fotograferen. Mijn vriendin op dat moment woonde in Maasmechelen, niet ver van meneer Steegmans. Het leek me dus plezant om hem als onderwerp te kiezen. Ik bel daar aan, zijn flikkervriendje doet open. Ik doe mijn verhaal, flikkervriendje gaat even terug naar binnen en komt terug om mij vervolgens heel onbeschoft weg te schoppen. (lang verhaal, kort)
Fuck hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie denkt er nog aan Dré?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij dood misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 november 2023 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, hopelijk geven ze nu al zijn programma's.
![]()
![]() |
![]() |