![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wanneer jullie Diablo2 LOD- ondertussen "D2R" geworden , de nieuwe versie, gaan uitproberen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs RT met pauze (Baldur's Gate 1 & 2) vond ik lang niet zo plezant. Ben waarschijnlijk daarom nooit ver geraakt in BG1.
![]() |
![]() |
#1103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diablo is real-time fighting en dat is niks voor mij. De enge die ik ooit probeerde was Diablo 1 op PS.
![]() |
#1104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat werd al snel elk een zwaard en schild en er tegen aan. Later, in de D2 Lord of Destruction, duizenden spelers afgemaakt. Er waren er daar bij die begonnen wenen. Was zo'n eigenaardigheidje bij Diablo2 HardCore, als uw ventje dood was, dan was en bleef die dood, je kon dan een nieuw ventje starten, terug lvl1.
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand attendeerde mij er na een tijdje op dat ik het spel niet echt goed begrepen had daar ik op alles schoot wat bewoog in de game. ![]() Van teamwork was er dus geen sprake. ![]() Ik ben daarna maar gestopt met dat soort van games waar er veel andere spelers tegelijk kunnen aan deelnemen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 november 2023 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 |
Minister
|
![]() Spike Growth (o.a. voor rangers) + Hunger of Hadar (o.a. warlocks) was voor mij hier de winnende combinatie in dit geval. Bij nader inzien had ik spijt dat ik dit gevecht gewonnen had, want het was de ideale manier om van Halsin af te raken (blijkbaar is er geen manier om via dialoog te weigeren dat hij erbij komt).
![]() |
#1108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dragon Age Origins lukte wel voor mij, maar dat spel had dan ook een mechanisme waarmee je scripts voor elk teamlid kon instellen. Schitterend idee eigenlijk, zou dit graag vaker zien in games. Maar uiteindelijk kwam het er toch op neer dat ik elke 5 seconden op de pauzeknop drukte. Real Time Strategy vind ik al helemaal onmogelijk: allemaal veel te snel voor mij en ik vind het er ook onnatuurlijk uitzien. Bij dat soort games kijken ik altijd eerst of er een mod bestaat om de boel te vertragen.
![]() |
![]() |
#1109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Orin ontvoerde hem en heeft hem vermoord. Zij dacht dat ze me daarmee onder druk kon zetten, maar ik zei "danku Orin".
![]() |
![]() |
#1110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Karlach kan ik wel missen, Wyll ligt iets moeilijker nu ik eindelijk doorheb hoe je een warlock gebruikt. Maar er bestaat wel een mod waarmee je Minthara kan rekruteren zonder andere companions te verliezen.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 30 november 2023 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 november 2023 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik speel nu meestal met Druid (main), Laezel, Shadowheart en Gale.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 november 2023 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PVP optie was en is legit. Het spel waarschuwde hen als ik me vijandig opstelde, ze konden het spel zo verlaten en veilig zijn. Probleem was hun ego meestal, zij staan daar met een aantal lvl18 characters en ik sta daar op mijn eentje met een lvl9 Assasin. Als ik die afmaakte waren die razend kwaad. Vloekend bolden ze het af. Soms bleef er ene die dan vragen stelde over hoe ik dat deed. Ik gaf die gewoonlijk dan nieuwe gear en instructies over hoe ze moesten lvlen enzo. Hoe ze best een (eerste) PK (player Killer) maakten. Jaren in een PK-clan geweest, duizenden spelers hun ventjes afgemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de finale bossfights ga ik haar waarschijnlijk toch weer vervangen door Gale. (Huidige party is Minthara, Shadowheart en Jaheira. Full female squad.)
![]() |
![]() |
#1115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het een heel versatiele class: healing, casting en in wild shape ook goeie melee dps. Daarom dat ik het voor mijn main gekozen heb.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 november 2023 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo van die oude maatschappijen die niet in poëtische liefde geloven. Alleen maar het gearrangeerde huwelijk. Zoals Islam en Hindustan. Maatschappijen met kennis en ervaring. 90% van de gearrangeerde huwelijke slagen. 10% van de poëtische huwelijke slagen.
Geen teleurstellingen. Geen verwachtingen. Ja, dat kan allemaal wel zijn. ![]()
![]() |
#1117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die anekdote van "Ik ga de beste preek ter wereld afvuren". En alle volgelingen kwamen de volgende dag terug. Maar hij gaf dezelfde vuurbal terug. En die dag erop hetzelfde.
Het publiek begon te morren; wij willen iets nieuws. Je hebt nooit iets gedaan met de eerste preek. Ga wat onder de grond zitten tot je iets doet met de eerste preek.
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 30 november 2023 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe oud is onze maatschappij eigenlijk?
Het oude Westen van de Grieken bestaat van de 5de eeuw. Het Wilde Westen bestaat 2 eeuwen. Hey, dat is geen discipline hier. Héhé. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#1119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 november 2023 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maffia dan kan je wel snel behoren tot de middenklasse.
![]() Ze leren snel bij. Die kruiden gevers. https://www.youtube.com/watch?v=KW-e...annel=4KMovies "Spaghetti." ![]()