![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar moslims, die hebben we nu DAADWERKELIJK aan het werk gezien bij ons, gedurende enkele decennia. De meer spectaculaire oorlogsdaden zoals bomaanslagen en zo, maar vooral, het dagelijkse verzieken van school, samenleving en zo voort. Ga gewoon naar de gevangenis, en bekijk het percentage moslims die misdadigers zijn daar. Wetende dat we een gerecht hebben dat bovendien heel angstvallig is om vreemdelingen te veroordelen. Ga naar een school en zie wat er gebeurt in klassen met moslim kinderen. Wie zijn de rellenschoppers, wie zijn de lastigaards, wie zijn de onbeleefderikken ? Wie zijn de geweldenaars ? In bijna alles wat problematisch is in onze maatschappij zijn moslims oververtegenwoordigd. Dat is gewoon de waarneming sinds 40 jaar. Men gaat daar dan sociale en andere vertelselkes rond vertellen, maar het komt er toch altijd maar op neer dat moslims oververtegenwoordigd zijn. Natuurlijk zijn er ook veel moslims die NIET direct waarneembaar voor problemen zorgen. Maar ze zijn wel ergens toch "sympathisant" voor hun lastige broeders en zusters. Het valt zelfs een "brave moslim" moeilijk om een mede moslim te veroordelen als die zich hier lastig gedraagt tegenover mensen van hier. Kortom, zelfs bij de "brave" moslims vindt men een fanbase voor die spitsroede van probleemgevallen. Maw, het is de jarenlange ervaring met de moslim aanwezigheid die maakt dat men uiteindelijk gaan vinden dat de dingen beter zijn als die er niet zijn, he. Het is geen fantastisch theorietje zoals de Joden die babies opeten en zo. Het is gewoon de dagelijkse werkelijkheid die iedereen ziet. AANVANKELIJK vonden wij moslims geen probleem. Het is door ermee moeten te leven dag in dag uit, en hun groter wordende aantallen, die maakt dat men beseft dat daar dingen niet mee kloppen, en dat er daar serieuze problemen mee zijn. Dat is iets helemaal anders dan een samenzweringstheorietje geloven he. Dat is gewoon er dagelijks mee in contact zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 december 2023 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#522 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat Duitsland bezet was omdat het WO II verloren had, dat komt bij U niet op. Maar ge denkt toch niet dat mochten de Duitsers dat blijven doen na WO II, ze niet terug heel ferm op hun bakkes zouden krijgen ? Welnu, dat is wat er met de Palestijnen gebeurt he, die krijgen telkens weer ferm op hun bakkes. De mop is, ge zou denken dat ze bijleren. Awel, blijkbaar niet ! Laatst gewijzigd door patrickve : 2 december 2023 om 17:30. |
|
|
|
|
|
|
#523 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Wat je niet ziet zijn vrouwen zonder sluier, als je ze net vanonder een gebouw hebt gehaald zou je toch denken dat zoiets niet zo belangrijk is op dat moment. 4000 dode vrouwen maar bitter weinig foto's, je ziet enkel mannen op vechtklare leeftijd en kinderen. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 2 december 2023 om 18:50. |
||
|
|
|
|
|
#524 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Buiten dat wordt witte criminaliteit (fraude en zo) niet vervolgd. Geen capaciteit, te moeilijk, enzv.. |
||
|
|
|
|
|
#525 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vrees dat je diep, zeer diep in die anti-witman tunnel zit. Moslims zijn de grootste racisten, dat moet jij zelfs toegeven, ze willen of mogen niet huwen met ongelovigen en worden ongehoord kwaad als ze een kleurling of neger ontmoeten die zegt dat hij ongelovig is. Maar nee hoor, de blanke zijn de grote racisten, deze met de strengste anti racisme wetten ter wereld. Kruip uit je tunnel. |
|
|
|
|
|
|
#526 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik al gezegd heb, ik had geen a priori tegen moslims, lang geleden toen ik jong en naief was. Ik heb ze leren kennen, ik woon ertussen, ik ben er mee in contact, ik zie ook waar ze voor juichen, ik zie hoe ze handelen. Dat alles maakt dat je op den duur beseft: het is beter zonder, dan met. Zoals met muggen. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 december 2023 om 13:32. |
|
|
|
|
|
|
#527 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#528 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#529 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met als resultaat van die mop, dat het Duitse volk NIET moest opdraaien voor de klooierijen van hun regime, en kijk, ze vielen niet meer binnen, zelfs niet na herbewapenen en zelfs niet na eind Koude Oorlog, toen ze als ze dat wensten, nog eens een Westfrontje konden openen. Dus ge merkt, dat zo van ik laat jou dit doen als jij voor mij dat doet, overeenkomen, wel degelijk een mogelijke piste is. Zo die alles of niets teneur van je, die sterk lijkt op Finale Solutie, die leidt enkel tot escalatie, uitbreiden van conflict, tot eigen volk een thuisfront opent en ze hun prioriteiten ineens naar daar verleggen. Er is geen probleem met arabieren, met turken met marokkanen met nederlanders enz, er is probleem door een selectieproces, van regimes, dat maakt dat er een abnormaal groot aandeel schapen zwart is. Het is dan geen kwestie van die te deporteren, van die af te majken of meer van dat minder fraais, maar om dat selectieproces te stoppen, en de selecteur generaals af te maken. De zwarte schapen verdwijnen dan wel vanzelf, als ze niks meer te graaen hebben.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#530 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bvb er is een tijd geweest dat er in stad amper vreemdelingen te zien waren, en in dorp zelfs geen 1. Ja werkelijk, geen 1. Waarom kwamen die hier? Hoe overleefden die hier? Zelfs in de mate van hele buurten vullen? https://nl.wikipedia.org/wiki/Turkse...in_Belgi%C3%AB Overheid. Oogskes selectief dicht knijpen. "Asiel geven", "aanmoedigen", enz (lees andermans afgepakt geld geven) Daarmee gom je die te lezen als uit. En krijg je lieden, massa lieden, die zonder te moeten helpen vanalles kunnen kopen met andermans afgepakt geld afgehaald uit de automaat, en zelfs die moeite hoeft niet meer, effe scan aan de kassa en vala betaald met andermans afgepakt geld. Die "ze" uit je "wij en zij", is een selectie op basis van een criterium dat laakbaar is, niet op basis van een volk. Maar je maakt dat onderscheid niet, en de "daders", de selecteerders, hun daad, die selectie, dat laat je zelfs compleet terzijde. Een vogel heeft gescheten op mijn broek aan de waslijn dedzju toch alle vogels afmaken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#531 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Normaal gezien gaat ge iemand ineen slaan, behalve als ge uitzonderlijk een speciale reden hebt om dat NIET te doen, he. |
|
|
|
|
|
|
#532 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
na WO2
|
|
|
|
#533 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gebeurd natuurlijk echt, ik heb nooit anders beweerd, enkel over de aantallen kun je discussiëren. Het probleem is dat het niet op camera is, om echt van die dramatische actiefoto's te nemen moet je al heel veel geluk hebben, dat zijn zeldzaamheden.[/quote] Israel laat alleen inbedded journalism toe !! Tientallen journalisten zijn al vermoord door de bombardementen. Daarom zien we weinig wat er allemaal gebeurd. Gaza is het meest intensief gebombardeerde stuk land van deze eeuw! Er zijn meer kinderen vermoord in Gaza dan in de oorlog tussen Rusland en de Oekraine. Bron https://www.youtube.com/watch?v=IXI4u2EetNM
|
|
|
|
#534 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#535 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij zit tamelijk recentelijk in zijn befaamde tunnel waarin zijn redeneringen voor hemzelf hermetisch lijken. We moeten niet de illusie krijgen hem daar ooit weer uit te helpen. |
|
|
|
|
|
|
#536 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee? Daarom dat de Sovet Unie de facto Oost Duitsland met een marionettenregering had.
|
|
|
#537 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Duitsers zijn geen haatvolk die hun eigen welzijn willen opofferen als ze maar een Fransman of een Pool kunnen kelen he. |
|
|
|
|
|
|
#538 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het spreekt toch vanzelf dat als ge potentiele agressoren kunt doden, dat voordeliger is dan hun agressie te moeten ondergaan. Maar, weeral, enkel maar als ge een zondanig sterke geweldenaar zijt dat het U niet veel moeite kost en geen risico, om dat te bekomen. |
|
|
|
|
|
|
#539 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik beschouw de aanwezigheid van moslims als nadelig voor mij en de mijnen. Op school is dat evident zichtbaar. |
|
|
|
|
|
|
#540 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|