![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want kijk, qua totalitair gedachtengoed is er geen verschil tussen nazisme en islam. Waarom zouden politici geen negatieve positie mogen innemen ten aanzien van islam, maar is het vanzelfsprekend om dat ten aanzien van het nazisme te doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde sectoren floreren achter deze democratie en niet achter de islam. Ik begrijp dankzij liberalen en consoorten waarom islam vrede is. De kop eraf is nog pure genade, werkelijk....
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 8 december 2023 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Essen ligt in onze West Brabantse achtertuin, buitenland, maar ook weer niet helemaal, goed aan te fietsen. In Antwerpen en Essen ben ik gewoon een Brabander of voor jullie Noord Brabander, indirect naar Nederlandse maatstaven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
D66 ooit onder het veel te ondergewaardeerde Paars, door succesvolle propaganda van Fortuyn, toegegeven enkel halverwege Paars II was het wel op, in die tijd was D66 wel mijn partij, nog gewoon Sociaal-Liberaal. Tegenwoordig is D66 eerder Progressief Liberaal, en veel te woke voor mij. CDA is in de kern te conservatief voor mij. Ik durf zelf te bekennen, dat ik PvdA in de Paarse jaren ook niet onaantrekkelijk vond, maar daar na zijn ze weer veel te veel naar links opgeschoven voor mij. Helaas voor mij is het midden te leeg geworden, maar zelf zit ik als Centrist in de Progressief Rechtse hoek, daar zit en zat dus geen enkele partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker lezen: https://www.nrc.nl/nieuws/2023/12/08..._term=20231208
België is ook verre van perfect maar de smeerlapperij die de Nederlanders zichzelf aandoen, wil ik niet importeren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 december 2023 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat die 200.000 christenen daar tegenover die 80.000.000 islamieten ferm hun bek houden. In Brussel alleen wonen al meer islamieten dan dat er christenen in heel Turkije wonen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 december 2023 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als niet-moslims onderdanig zijn en hun bakkes houden is er nooit een probleem met moslims.
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 december 2023 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hades? Hel?
(niet De Hel, da's een martelwereld waar beesten zoals die 7 oktober vrijheidsstrijders snel promotie kunnen maken)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 december 2023 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb hoop dat Nederlanders het ooit weer om zouden draaien. Daarom zwaai ik alsnog geen Belgische tricolorevlag.
Laatst gewijzigd door Weyland : 10 december 2023 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cato : 10 december 2023 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus volgens u is NSC dan een soort NVA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
NVA vind ik meer op de rechtervleugel van de VVD lijken en D66 en progressief liberalen meer op O-VLD. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: ik heb het nu over de 5% ‘kern’ VB’ers, niet over de 20% malcontenten.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 december 2023 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die 72 maagden zelf al zijn dat geitebokken zijn interresanter Dan wat de 7' of 8' cirkel voor ze in petto heeft. Zelfmoordterroristen krijgen met de Harpijnen te maken, en die die zich vergrepen hebben en hun lusten hebben botgevierd, mogen voor eeuwig door een woestijn lopen waar het vuur regent. Geef toe dan ontmaagd je liever 72 bokken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch de FVD noch de PVV is een racistische partij. Homo's, ook geen probleem. Vrouwenrechten, geen issue. Wat ze (deze Nederlandse partijen) gemeen hebben is dat ze een nexit wensen, invoering van de gulden, beperking van immigratie, een groter leger, tegen de NAVO, tegen de oorlog in Oekraine , willen stoppen met klimaatmaatregelen, enzv. De PVV is staatsgericht, wil hogere uitkeringen en daarnaast nog zeer sterk islamofoob terwijl FVD een club is voor meer vrijheden mbt vaccineren en stichten van nieuwe (nationalistische) scholen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 december 2023 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |