![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt toch normaal om als groep U af te vragen of je er eigenlijk zekere andere leden bij wil of niet ? Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2023 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vul in dat zinnetje ipv Marokkanen eens joden in, dan zien de meesten het probleem wel vermoed ik. Hoe dan ook, als Geert premier wil worden moet hij door de pomp. Mocro's zijn een belangrijk deel vd NL samenleving geworden. Hij kan er niet omheen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lees ik hier tussen de regels blanken-haat?
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
Overigens, mensen die hun eigen cultuur willen enten op de stam die onze cultuur is, maken helemaal geen deel uit van onze, of de Nederlandse, samenleving. Ze willen hun eigen samenleving introduceren. Ze creëren lebensraum voor zichzelf. Daar sta jij achter? ook, u haalt enkel een logistiek probleem aan; waarmee en hoe krijgen we de mensen die geen deel van onze maatschappij willen uitmaken, terug op de plek waarvan ze de cultuur en de samenleving mee naar hier brachten. Ik geef een voorzet; met het rubberen bootje waarmee ze naar hier kwamen. Ik wel zelfs nog sponsoren voor een 4pk motortje en wat naft, zodat ze niet hoeven terug te roeien.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 december 2023 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TvG heeft daardoor meer de schijn tegen dan Wilders.
Racisten gaan er bij het VB niet zo snel uit als bij de PVV. Als je "leuke" negerplaatjes op feesboek post krijg je van Wilders een schop onder je reet en kun je direct vertrekken. In die fase is het VB (nog?) niet. Citaat:
Citaat:
Dat mag wel een onsje minder. Citaat:
Die laten zich echt niet wegsturen hoor. De Vlaming spreekt netjes Engels of Frans tegen ze en voor de rest interacteren ze zo min mogelijk lokaal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders kan men ook zeggen, we laten er al geen meer bij komen en wachten tot die die er zijn vanzelf dood gaan. Het volstaat daarvoor enkel van die te verbieden of te beletten van nog te kweken. Dat is trager, maar dat werkt ook. Waar zit hem het fundamentele probleem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben daar toch geen schandaal over gemaakt, over het wegdoen van Joden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is waar dat de huidige wettelijke kaders daar niet bevorderlijk voor zijn, dat is waar. Maar politiek wordt net gevoerd om de wettelijke kaders te wijzigen niewaar. Het zijn wetgevers he. Die veranderen wetten. Het volstaat dus een wetgevend kader op te bouwen dat geen hindernis meer vormt voor de oplossingen aan bovenstaande problemen. DAT is aan politiek doen. Wettelijke kaders veranderen om oplossingen mogelijk te maken. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2023 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We waren machtiger toen we nog racisten waren, nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
Sta me dus toe uw uitleg complete BS te vinden. Bovendien, de mensen die onze cultuur maar niets vinden zijn niet degenen die belastingen betalen, maar degenen die denken dat hun "geloof" hen privileges oplevert. Ik heb er geen probleem mee dat een idioot denkt dat 5 keer per dag op een matteke gaan zitten en een paar woorden prevelen in een bepaalde windrichting, of zich ervan te weerhouden een pan spek te verorberen met goeien trappist om door te spoelen hem een arbitrair getal aan maagden in het hiernamaals zal opleveren, maar die complete idiotie mag de beste man aan zijn voordeur achterlaten, als hij in de wijde wereld stapt.
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
Kutmarokkanen is geen ras hé, het is een cultuur
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien de vraag is of die regering er komt , want de VVD wil alleen gedogen en staat op de meeste dossiers lijnrecht tegenover de PVV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland gaat een Vivandenaldie regering krijgen.
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl er: 1) geen enkele basis is voor die ethiek (racisme an sich is geen fundamenteel probleem) 2) het gros van wat men racisme noemt helemaal geen racisme is maar zo genoemd wordt op basis van foute redeneringen. Maar het leidt naar eigen ondergang, want als elke gedachtenstroming (zeg maar, moslim zijn) of elk lidmaatschap (zeg maar Marrokaan zijn) scheef bekijken "racisme" is, dan is "racisten scheef bekijken" OOK racisme he ![]() Tenslotte kan men van racist zijn ook een "ras" maken, niewaar. Als "moslims" omwille van hun gedachtengoed, en Marrokanen omwille van hun lidmaatschap, een "ras" vormen, dan zijn racisten omwille van hun gedachtengoed ook een ras he. Racisten discrimineren is dus ook een vorm van racisme. Daar ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2023 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is het een beetje "minder discriminerend" om te zeggen, "criminele Noord Afrikanen zijn geen ras." Mag dat dan wel?
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
Wat is er "dom" aan de uitspraak dat kutmarokkanen, oftewel bontkraagjes, of zoals Patricve ze noemt, makakken, een houding betreft. Een ingesteldheid. Een "wie-doet-mij-wat-attitude." Of zij zijn geboren in Marokko of in Zichen-zussen-bolder, is irrelevant. Dat is zonder kleur. Zonder etniciteit. Zonder religie. Er is correlatie, zeer zeker, maar geen causaliteit. Het is niet OMDAT je van over de mediterranee komt dat je een kutvent bent hé. Je kan er ook voor KIEZEN om U in te passen in de samenleving en cultuur die er reeds was op de plaats waar je komt wonen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2023 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och weet je, de discussie wordt bemoeilijkt door slordigheid in de terminologie. Er wordt met de regelmaat van een klok gezwaaid met de term "racisme" wanneer het gaat om meningsverschillen die met ras geen jota te maken hebben. Ras en racisme heeft te maken met uiterlijke fysieke kenmerken, punt. De problematiek die onze autochtone bevolking heeft met de islamitische inwijkelingen heeft alles te maken met een op religie gesteunde ideologie en niets met het "ras" van de aanhangers van die ideologie. Het door elkaar haspelen van die twee begrippen is gewoon fout.
![]() |
#460 | |
|
![]() Citaat:
En de brave westerlingen ondergaan het gewoon. Bang als ze zijn om een geuzennaam opgekleefd te krijgen.
![]() |