![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was de volle maan daar,
Vrat ik de sint op met huid en haar Weeral op een houtje bijten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is 1600 jaar oud, die ga je lang moeten koken.
![]() |
#43 | |
|
![]() ‘k Lust wel eens wat krokants.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook de oude Castle en Space reeksen gaan geld, of dingen zoals de monorail. Zelf verzamel ik de creatie expert huizen, maar bouw ze wel. Maar koop ook veel van andere reeksen.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien moeten ze Zwarte Piet gratis wiet laten geven aan negers.
Wedden dat al het tumult errond ineens gedaan is?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat eigenlijk schandalig duur want er staat een LIDL logo op. Je zou eigenlijk geld moeten krijgen het te dragen want je maakt reclame voor hun winkel.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen ook aan de Mandalorian fighter begonnen. Met 400 onderdelen gaat dat vrij vlug, ben al bijna halfweg.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En een probleem voor verzamelaars is ook dat je niet weet wat Lego gaat doen. Ooit was de Millenium Falcon een megadure verzamelaarsset, tot ze een nieuwe versie uitbrachten. Dan keldert de prijs. Maar ik koop om te bouwen, en verkoop slecht heel af en toe iets.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom is gitaar spelen gemakkelijker, ze nemen niet veel plaats in en met de juiste koffers kan je ze zelfs stapelen. De Marshallstacks, dat is weer een ander verhaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 december 2023 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik vind eigenlijk....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Heel wat leden blijken zich nog steeds met kinderspeelgoed bezig te houden. Dit verheldert veel... Hoogachtend lachen, gieren, brullen!
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Mandalorian fighter is af. Maar ik merk dat ik wat onderdelen over heb. En bij nazicht van enkele daarvan is het echt nergens vergeten.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Op schellak 78rpm https://www.youtube.com/watch?v=874h...ygUFZXJpa2E%3D
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Lego was leuk en ben dus maar voor een nieuwe gegaan.
![]() Eerste deel met motor, chassis en aandrijving/differentiëel was al heel interessant.
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Is dit geschenk wel voor u geschikt want er staat op de verpakking weldegelijk "18+". Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |