![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herinner ook die vent die hier in BE de eerste gevaccineerde was en daarvoor een tv vertoning als award kreeg.
Wat zei ie toen ook al weer? Het bleek wat eerder. Nogal wat eerder.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verklaring voor het voorliggende vraagstuk.
Met de vaccinatie kwam een einde aan de ophokplicht (isolatie van cellen die binnen bleven met gekweekt tot gevolg) Met de toegenomen mobiliteit is er terug meer spreiding gekomen van het menselijk energieverbruik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 27 december 2023 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
46% van de bevolking vaccineren heeft geen enkel effect op de geboortes. Elke procent EXTRA vaccineren van de bevolking doet de geboortes met 1.22% dalen. Als dat een puur sanitair effect is van de vaccins, dan moet in Belgie, waar de vaccinatiegraad 78% was, de geboortegraad met 38% gedaald zijn. Het is altijd goed om, als je op een dataset een "wetmatigheid" hebt gevonden, hier Hongarije, die te testen op een onafhankelijke dataset, hier Belgie. Zoals je ziet is het BS. Wetenschap van kwakzalver niveau, bijna geevenaard door de TV kwakzalvers destijds. Dat gezegd, de correlatie is er wel. Die moet dus een oorzaak hebben, maar die is niet noodzakelijk causaal van de ene factor naar de andere. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2023 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nazi's en deze vaccinazi gebruikten experimentele vaccins op de kinderen.
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij twijfelt niet hé.
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Maar u twijfelt er blijkbaar niet aan dat een compleet fascistische stuiptrekking de enige oplossing was om "de mensheid" te beschermen van het complete snotvalling-armageddon. Ik zou uw handtekening nog eens goed nalezen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar de vaccinatiekampfen. Naar de recruteringskampfen. VOOOOORWAAAAAAAARTS! MARS! AANLEGGEUUUUUN! VUUR! Ken je de strips van de Blauwbloezen? Daar was zo een kapitein, Stark noemde die. Die brulde almaar AANVALLLEEUH! Daarbij compleet negerende positie/sterkte van de vyand. Gevolg heel dure aanvallen, enorm veel doden. Wel, dat was gebaseerd op een echte bevelhebber. Diens doctrine was aanvallen ongeacht de prijs.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
En zij die dat goedgepraat hebben.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 december 2023 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
JFC pé
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Nog steeds uw bakkes vol tanden, zie ik, als ge geconfronteerd wordt met de onuitwisbare waarheid.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Verkrachting is een misdaad tegen een mens. Het eerste is dus van een VEEEL ergere grootte-orde dan het tweede. In die zin is Patrickve heel erg gematigd in zijn vergelijking.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 december 2023 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De redeneringsvorm was: "gij vindt dat ambras X niet gaat, maar ge hebt blijkbaar niet veel meegemaakt, ambras Y is veel erger", ergo, over X moet ge geen problemen maken, want er bestaat potentieel Y. Dat impliceert: ge moet over GEEN ENKELE AMBRAS A problemen maken als er ergere ambras B dan A bestaat. Uiteraard is vrouwen verkrachten erger dan maskers moeten dragen. Maar dat was niet het vergelijkingspunt. Het punt was "er zijn erger dingen dan maskers dragen". Wel, als er dus "erger dingen zijn dan verkracht worden", is dat van 't zelfde. Mensen vierendelen is erger dan vrouwen verkrachten bijvoorbeeld. Als het argument "kijk, er zijn erger dingen dan maskers moeten dragen, dus moet ge daar niet over zeveren" een aanvaardbare redenering is, dan is die redenering toegepast op "kijk, er zijn erger dingen dan vrouwen verkrachten, dus moet ge daar niet over zeveren" exact even aanvaardbaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2023 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "indirecte dwang" is een woordencombinatie die ik niet eerder tegenkwam.
Directe dwang tot vaccineren durfden ze nog niet. Stel je voor, een dokteur of verpleegster aan je voordeur, met 2 polizei, die hun pistool pakken als je je verzet. Het regime mag dat nog hebben gewild, ze zouden die 3 niet zover kunnen hebben gedreven. Zotte regimes zijn niets zonder minstens even zotte aanhang want zelf zijn ze te laf en te leeg, ze hebben anderen nodig voor hun karweitjes en dus moeten ze die eerst ook zo zot krijgen. Hitler was een uitmuntende volksmenner / acteur. Op alle vlakken, woordkeuze, uitspraak, beklemtoningen, en zelfs, vooral zelfs, gesticulatie - een beklemtoning deed ie altijd gepaard gaan met een arm met gebalde vuist naar beneden slaan. Je moet eens wat video's van zijn Grootse Speeches bekijken, en hoe het volk zich gedraagt. Ik peis dat Rammstein's zanger daar dat idee heeft opgerakeld en het past bij al hun andere steken onder water in Duitse regimes. Zo mensen direct dwingen, het Volk is daar nog niet Klaar voor, Sire. Hitler had toen een voedingsbodem, een volk boos gemaakt door hun regime dat de zotte Versailles beperkingen ondertekende. En aan eind WO II, dat de Geallieerde regimes dat Plan van Henri Morgenthau zelfs maar een kans gaven, laat staan tekenden, sprak boekdelen over hun nog steeds zot gebleven intenties. Dat ze uiteindelijk die staart introkken was niet hun keuze, ze werden genoopt door een verzet dat zo snel groeide dat ze wijselijk hun eieren voor hun geld deed kiezen. Om maar te illustreren, vergelijkingen maken kan zodanig op het scherp van de snee zijn dat het verschil te weinig uitmaakt om ze als argument te hanteren. De VS (Roosevelt) en UK (Churchill) kopstukken ondertekenden het plan dat Morgenthau op hun tafel legde, een handtekening onder iets dat je leest betekent akkoord gaan, de EIGEN intentie om het zotte door te drukken, maar ANDEREN deden hen terugkrabbelen, dus achteraf zeggen ze waren tegen het Morgenthau plan klopte niet echt. Die "indirecte" dwang versus dwang van vaccinatie was net zo. Hun zwartmakingscampagne van ongevaccineerden onderstreepte die eigen intentie. Ook hun stelselmatig opgschuivende "doel", ze beweerden eerst te streBen naar zoiets als "groepimmuniteit", dat was eerst zogezegd zoveel percent, daarna zoveel percent hoger, en daarna weer, en uiteindelijk gingen ze voor de 100%. Net zo hun mondmaskerdwang. Eerst de WZC, dan winkelpersoneel, dan ook klanten in winkels, en uiteindelijk, ja lol, zelfs buiten, en ja lol twee, zelfs op de stranden. Dan moet je redelijk ge oogklept zijn om niet in te zien dat "indirect" eigenlijk "direct" beoogde, maar dat ze, tenminste dachten dat ze, niet genoeg collaborateurs hadden ervoor.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 30 december 2023 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Ik opper maar een ideetje: confounding variables