![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() On a side note, hoe zit het met myocarditis prevalentie en vaccin? Er is intussen genoeg tijd gepasseerd om voldoende data te hebben. Vallen de gevaccineerden inderdaad als vliegen?
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dus niet zeker of dat aan het vaccin lag. Mijn grootouders zijn de laatste die ik ken, die een natuurlijke dood stierven. Wie nu de 70 passeert, mag zich gelukkig prijzen. Sinds 2015 overleden steeds minder mensen aan hart- en vaatziekten, maar sinds het coronajaar 2020 neemt dit aantal jaarlijks weer toe. Van de 170 duizend Nederlanders die in 2022 zijn overleden, was bij bijna een kwart hart- en vaatziekten (23 procent) de doodsoorzaak. https://www.hartstichting.nl/nieuws/...en-vaatziekten Volgens het ministerie van gezondheid van Florida brengt het hoofd van de gezondheidsdienst van Florida deze keer een negatief advies uit over de COVID-19-mRNA-vaccins voor mannen van 18-39 jaar. Dit als gevolg van een toename met 84 % van het aantal hartgerelateerde sterfgevallen bij mannen van 18-39 jaar[1]. https://www.europarl.europa.eu/doceo...003380_NL.html Het is tijd dit te erkennen en de vaccinazi aansprakelijk te stellen. Anders gaan ze de volgende keer nog verder als ze hiermee wegkomen.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 30 december 2023 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dan nu de echte mindfuck; CUFI, gij vertrouwt die cijfers? Da zijn cijfers van de overheid he! (?!?!?!?!?!?!?)
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou idioot zijn dat ze de oversterfte blijven negeren als de doodsoorzaak een beschreven neveneffect in de bijsluiter is he. Ze hebben gezegd dat vaccins veilig en effectief zijn, die personen moeten nu ontslagen en veroordeeld worden voor moord met voorbedachte rade.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 30 december 2023 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge gelooft die cijfers toch niet?…. CUFI?!?!?!?! (Edit: staat er in de bijsluiter van die vaccins echt dat dood een mogelijke bijwerking is? Damn, misschien moet ik toch vaker de kleine lettertjes beginnen lezen…)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 30 december 2023 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Bon, iets serieuzer misschien. Ideetje voor een confounder: hoge vaccinatiegraad correleert wsk ook met een populatie die covid meer als dreiging zag en dus gedrag heeft aangepast door bvb al dan niet vrijwillige zelfisolatie dus minder poepen dus minder kinderen 9m later.
Niet-gevaccineerden trokken zich er niks/minder iets van aan. Misschien de test ook eens controleren voor leeftijd, of inkomen, of opleidingsniveau.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuw...zer-en-moderna En dat zijn dan cijfers die ik niet geloof. Volgens dat artikel stierven er "maar" X mensen aan get vaccin. Maar er waren artsen die getuigden dat ze bij hartfalen na vaccinatie een natuurlijk overlijden moesten noteren. Ik zeg u, als ge die fascisten hiermee laat wegkomen: doen ze uw kleinkinderen veel maal erger aan.
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En daar kom ik nu achter. Wat een dom schaap ben ik (geweest)
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik slik geen enkele pil, neem geen enkel vaccin en als ik ziek word, weiger ik behandeling. Wij praten er ook op in om de polio vaccins bij de kleinkinderen te laten. Het vertrouwen kan pas herstellen als die fascisten vervolgd worden voor misdaden tegen de mensheid. En dat de volgende toe meer transparantie gedwongen worden. Aan de lantaarnpaal is mij echter te genadevol...
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 31 december 2023 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan mijn eigen selectie geweest he. Het is mijn recht iedere behandeling te weigeren, zo ook antibiotica en vaccins.
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Zeker uw recht! En uw rechten blijven gebruiken op die manier. Natuurlijke Selectie. Heel goed!
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus selectie gebeurde al.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niettemin een eigenaardig fenomeen. Dat het niet klinisch is, is een feit, want je hebt geen proportionaliteit met de vaccinatie graad. Tot aan 46% vaccinatie graad is er geen afname van "vruchtbaarheid". Het is pas BOVEN de 46% vaccinatie graad dat er plots een afname is van 1.2% vruchtbaarheid per percentje vaccinatie erbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier, kheb een cohort studie gevonden die exact naar het verschil in fertiliteit heeft gezocht tussen vax en non-vax: https://academic.oup.com/aje/article/191/8/1383/6511811 Controleert voor confounders (leeftijd, inkomen,…) maar vindt geen robuuste relatie tussen fertiliteit en vaccinatie. (In deze dataset ook niet zonder te controleren voor confounders trouwens). Looks like a fluke?… Ik vind het wel heerlijk hoe covid een zalige casus is voor statistiek allerhanden!
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het niet klinisch kan zijn lag al voor de hand, want met een veel hogere gemiddelde vaccinatie graad zou men in Belgie een 30% daling in vruchtbaarheid hebben moeten vaststellen als die relatie klinisch was, en dus niet beperkt tot "Hongaren", wat het geval niet is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat is doodgemakkelijke kritiek he, kijk America en Armenia hebben 6 van de 7 letters in hun naam gemeen dus die moeten veel familiebanden hebben.
Een correlatie tussen vaccinaties bij leeftijdsgroepen en binnen tijdsbestek X nadien doden bij die leefstijdsgroepen, heeft wat meer kans op causaliteit dan die tussen America en Armenia door familiebanden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 1 januari 2024 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |