![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#47721 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat vertaal ik als "onderhandelen", just? Onderhandelen met een stroman regime... de baas die onderhandelt met de lakei? Dat rijmt niet, is tegenstrijdig. Citaat:
Eenheid tussen baas en lakei (je "stroman"), wot? Een samenwerkingsverband beoogd. Door onderhandelingen. Citaat:
NIET eenheid van Sovjetunie, of deel ervan. Oekraine bestond ook tijdens de Sovjetunie, het was geen provincie of zoiets van Rusland. Het had na Rusland het tweedegrootste leger van de Sovjetunie. Allicht gemotiveerd vooral door het grenzen eraan, aan de vyandelijke (westen) kant, en allicht omdat ze dachten dat het efficienter was Rusland steeds sterker te verdedigen naar Rusland zelf toe. Het overgrootste deel van het VS leger bvb, zit ook in de VS, en dat is ten tijde van de Koude Oorlog ook zo geweest. Moesten ze dat discours van je, dat het beter is ver van huis te verdedigen dan thuis zelf gevolgd hebben zouden ze in de VS maar een bezettingsmacht gehouden hebben, en japan/westkust/Pacific 1 groot deel leger en ander grote deel in Europa. Dat deden ze uiteraard niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 1 januari 2024 om 07:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is gewoon dat het over OEKRAINE gaat en niet de Dombas. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 januari 2024 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47723 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 januari 2024 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is merkwaardig dat je altijd probeert zeer scherpzinnig doorheen de "westerse propaganda" te kijken, en dat je hier met een vette lepel de redelijk evidente pravda speak niet wilt doorzien, omdat je anders zou moeten toegeven dat gans het verhaaltje dat door de Russische propaganda is gesponnen nadien moest verdoezelen dat het hier gewoon om de op alle toonaarden nadien ontkende invasie en overname en omkeren van Oekraine ging, dat schabouwelijk mislukt is. Nu ga je je verbergen en doen alsof de typische en gekende eufemismen van de pravda newspeak allemaal letterlijk te nemen zijn en wil je geen seconde doorheen dat laagje vernis kijken. Je kritische geest is wel heel "selectief" niewaar, zoals dat trouwens het geval is van de meeste "helderzienden" tegen eigen regimes die open en bloot in de platte propaganda van de buur-dictator trappen en dus altijd de gemakkelijkst recruteerbare verraders zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 januari 2024 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankzij het schijnmaneuver rond Kiev, konden de Russen vrijwel zonder strijd heel Zuid-Oekraïne innemen. Dat het een lange en moeilijke oorlog zou worden wist iedereen. In en rond Donbas had het regime meer dan 500000 soldaten gelegerd. Daarom ook dat de Russen binnenvielen, het was "nu of nooit", Kiev werd militair te sterk. "Demilitariseren" is niet voor niets een van de objectieven. In de maanden voor de grootschalige inval hebben de Russen tevergeefs toegevingen van het Westen of het regime gezocht. In 2022 was het Oekraïense leger ongeveer even groot als het Russische, als je alle milities erbij rekent. Nu niet meer, tallozen zijn "permanent gedemobiliseerd". Milities als Azov bestaan feitelijk niet meer, de meeste leden zijn dood, verwond of gedegouteerd. Laatst gewijzigd door tomm : 1 januari 2024 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de Russen betreft ziet U overal complotten, maar het Westen zou geen complotten tegen Rusland smeden denkt U? Laatst gewijzigd door tomm : 1 januari 2024 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb er goede moed in dat dit ook effectief zo zal zijn. Het regime heeft noch voldoende kanonnenvlees noch voldoende wapens om het huidige status quo vol te houden, en zelfs nu reeds rukken de Russen (traag) op. Ik verwacht op een bepaald moment dit jaar dat het Westen zelf initiatieven zal nemen om de oorlog te beëindigen. Wat er ook van zij, wat vroeger Zuid- en Oost-Oekraïne was is nu deel van de Russische Federatie. Het Westen zal dit uiteraard niet erkennen maar who cares? Israël bezet al meer dan een halve eeuw Jerusalem en de wereld heeft dit nooit erkend. Zonder de Palestijnse meerderheid daar zou je echt denken dat dit deel van Israël is. In wat vroeger Zuid- en Oost-Oekraïne was wonen echter Russen die al vele generaties Russisch als moedertaal hebben. Deze gebieden maken nu terug deel uit van het moederland, en op geen enkele manier zie je nog het verschil met de rest van Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens dat de laatste bezetter zich tegen december teruggetrokken heeft achter de eigen russische grens, of KIA is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die zegt dat de grootschalige inval in februari 2022 Rusland niets heeft opgeleverd zou ik aanraden een bril te kopen en eens op de kaart te kijken.
Daarnaast heeft het Westen bewezen dat hun poging tot het economisch wurgen van Rusland volledig mislukt is, dus dat het soortelijk gewicht van het Westen in de wereldeconomie schromelijk overschat werd. Heel de wereld keek mee, en heel de wereld ziet dat de Russen ermee weg komen en deze oorlog aan het winnen zijn. Heel de wereld ziet nu ook in Gaza dat de "humane" en "staatsrechtelijke" argumenten van het Westen kaka zijn. Dit was een gigantische stap richting nieuwe wereldorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En "Soviet stijl", dat is weeral terminologie door jou gekozen. Net als "Pravda-speak". "in its entirety of Great Russians, Belarusians and Little Russians. "" Hij spreekt hier toch over volk, niet staten? Niet "Russia" "Belarus" "Oekraine". Bvb die Donbass regio, veel "Russen" zijn naar ginds gegaan, als arbeiters om post WOII te gaan heropbouwen. Net als Israeli's die gingen gaan kibboetsen in Gaza maar zonder Hamas in het verhaal, eerder als gastarbeiders om het vuile / lastige werk te doen waar de aanwezige lieden geen goesting (meer) voor hadden. Je stelde eerder al dat je punt was dat het over Oekraine en niet Donbass ging, en daar antwoordde ik eerder op: "Dat "het" slaat op geopolitiek vlak, NIET op het militair/veroveringsvlak dat de "militaire operatie" stelde te beogen" Als het Russisch regime hun aanval begin 2022 startte, en heel Oekraine gewapenderhand had willen veroveren, zou spreken over onderhandelingen met Oekraine totaal niet aan bod gekomen zijn toch? Projecteer dat eens naar WOII. Het Duitse regime dat rekenende op succes verovering Belgie, een speech zou voorbereiden die zegt te willen onderhandelen met Belgie. Onderhandelen met de verliezer van een oorlog. Om je gelijk te kunnen geven moet ik in die tekst zaken negeren die lastig te negeren zijn omdat die te tegenstrijdig zijn, jij lost die tegenstrijdigheden op door het letterlijk gezegde te wijzigen of eraan toe te voegen. Dat is waarom ik het een gezochte interpretatie noemde.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat dit zal gebeuren is minder dan 0,0001 %. Rusland gaat nooit meer weg uit wat vroeger Oost- en Zuid-Oekraïne was. Dit zijn Russisch talige gebieden, waar Russen wonen, en die zijn nu deel van Rusland. Mooi toch? Mijn echte wens voor 2024 is dat we eindelijk eens politici in de EU zullen krijgen die niet blind de Amerikanen volgen, maar denken aan onze eigen Europese belangen. En vrede met Rusland is in het belang van Europa. Ik heb het niet zo voor Wilders, etc. maar op dat vlak heeft hij wel gelijk. De 2 partijen die de volgende verkiezingen in België zullen winnen volgens alle peilingen, VB en PVDA, willen betere betrekkingen met Rusland, en met China. Laatst gewijzigd door tomm : 1 januari 2024 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47733 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is niemand die blindelings de amerikanen zit te volgen, anders zaten we al overal met een cascade aan landen die het amerikaanse congresvoorbeeld volgen... het enige doel die we hebben is zorgen dat RU nu eens voorgoed een kopje kleiner gemaakt wordt, zodat we zoals na WOII zeker kunnen zijn dat die ambetanterikken voorgoed eens die expansiedrift opbergen en weet je , onze blinde Putin is zodanig goed bezig dat hij zichzelf in de vernieling rijdt, nog een jaartje doorduwen en dan kuisen we hem op met de NATO de kans dat dit gebeurt in 2024 schat ik op 100% de mama's van RU gaan wel een handje helpen, dat blind type onderdrukken van bevolking en manipuleren van info zal nergens nog lukken indeze connected wereld
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 januari 2024 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47734 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Domineren "Wallstreet & Het Grote Kapitaal" nu 'de wereld', of net niet? Trekken 'de Joden' aan alle touwtjes-achter-de-schermen, of staan ze vanop de zijkant machteloos & tandenknarsend toe te kijken terwijl De Grote Coalitie van uw (half-)god Vladimir Poetin, Het Centraal Comité Van De Communistische Partij Van China En Het Globale Zuiden & De Ayatollahs Van Iran zowel De Grote als De Kleine Satan een vies poepje laten ruiken? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Putin wildt Kiev en Zelensky ontzetten. Is mislukt, het leger heeft de grootste nederlaag ooit geleden en is zich tot schade en shande moeten terugtrekken Putin wilde UKR kraken, door een salvo van 10.000 missiles af te vuren geduren één jaar, het resultaat is dat UKR er nog altijd alife en kicking staat. Hun energie systeem, hun communicatie , hun leger, hun gezondheidszorg, hun handelsysteem, hun havens, alles hebben ze permanent onder vuur genomen met een terreur naar burgers toe, die zoals altijd continu het averechtse effect ressorteren, dat de burgers door die verschrikking allemaal wakker worden om idd veel gedrevender en intenser verder te doen met het project Putin opkuisen Putil wilde de internationale gemeenschap verdelen, door Dammen op te blazen, NordSea op te blazen, de Gaza in vuur en vlam te zetten, de Yemenieten op te jutten om op tankers te schieten, het democratisch systeem te manipuleren via trollenleger... De gemeenschap is nog altijd alert genoeg en overtuigd om verder te doen tegen RU. Dus ook daar is onze Putin weer mislukt Finaal, onze vingers jeuken om een aanval op een van onze leden te zien... Tijd dat we hun vliegtuigen uit de lucht plukken en een zeeslagje spelen met zijn vloot tot daar geen spaander meer van overblijft.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 januari 2024 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47738 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk nergens "doorheen". Ik lees gewoon wat er staat. Ongeacht wie en ongeacht over wat. Dat heb je me toch talloze malen zien doen? Ik link naar teksten op sites, selecteer en quote, plaats ... als ik een tussenstuk NIET selecteerde, om aan de lezer duidelijk te maken dat ik iets weg liet, en dat ze zo kunnen verifieren of ik niks uit context haalde. Ik ben dus net NIET selectief in de zin van een eigen (politiek of eender welk) belang. Ik heb dat al enkele keren gezegd: nog het liefst heb ik dat de regimes hun volk met rust laten en het zelf gaan uitvechten ergens in een hoek van de wereld waar volk geen last van hen heeft. Het Russisch regime hanteert dezelfde machtswerving en machthandhavings doctrines als alle andere regimes. Wat IK hekel is die pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet attitude, alomtegenwoordig bij de anti-Rusland club hier, en als ik bewijs (ja, bewijs, zie dat Gesloten onderwerp over NAVO niet-uitbreidings en andere beloftes dat ik hier maakte, dat ik besloot in mijn onderschrift te zetten) dat hun pot OOK zwart is, wordt ik gebrandmerkt als Russia of nee wat was het Putin Lover of zoiets. Dat is precies dezelfde kottekesduwerij/neutraliteit dodende truuk waarmee ongevaccineerden zwart werden gemaakt, als je niet komt opdagen na een invitatie, dus als je NIKS doet, kreeg je een stempel antivaxer of zoiets, alsof je tegen vaccineren van ANDEREN was, alsof je die zou willen tegenhouden. Hier net datzelfde, als je niet voor Westblok bent, ben je voor AntiWestblok. Net zo in het zoveelste luik van het Jodenstaat oorlogsverhaal. Waar IK naar streeB, is conflictloosheid, en ik zie in, dat overeenkomen net is als iets van je ruilen voor iets van een ander. Je doet iets voor een ander om wat te krijgen van een ander, anders gaat de ruil gewoon niet door en daar houdt het ook op. Er blijft niemand zitten met een gevoel van benadeling want er was gewoon geen ruil, beide partijen hebben nog steeds wat ze hadden voor de onderhandelingen. Vanuit die optiek, vertrek ik logischerwijs. Feit: er was/bleef vrede tussen Westblok en Rusland tot voor Westblok moeienissen in Oekraine. Terugkeren naar die situatie is dan logischerwijze terugschroeven naar "voor Oekraine". Dat is, voor iemand die zegt geen oorlog, vrede, te willen, toch de EERSTE gedachte? En volgens wat ik totnogtoe las, was het Russische regime NIET uit op "heel" Oekraine. Die speech die je hier recent plaatste was nieuw voor me, en ik vond je interpretatie ervan direct raar omdat die niet paste bij wat ik totnogtoe wist aan gegevens. Had er duidelijk in gestaan dat Oekraine terug onder Russische controle was na de dappere strijd van onze soldaten *staande ovatie* dan ging ik gegevens die ik totnogtoe als juist bevond nog eens moeten herbekijken of ik iets fout las of dat de auteur alsnog loog / wat verzweeg. Maar zoiets staat niet in die speech. Nochtans is zulk een praisen precies wat Putin deed recent. Ook dat centraal gepland "herorienteren naar oorlogseconomie, dat pas in de loop van 2022 begon, dat Westblok propagandeurs zoals dat Institute for Study of War ZELF impliceert door te beweren dat het Russische leger op haar laatste benen liep, zelfs letterlijk soldaten doen vechten in WW2 stijl kwantiteit zonder kwaliteit, staat haaks op een volledige militaire verovering van Oekraine. ALS het Russisch regime dat werkelijk beoogd had, ging het die herorientering naar wapentuig reeds begonnen zijn op het moment dat ze besloten om het Westblok Sinterklaasfront terug tot voor Oekraine te rollen. En die 3 of zo regio's recoupen dateert al van 2014, dus die oorlogseconomie had al 8 jaar wapentuig kunnen uitgespuwd hebben. Dus die focusverlegging van je, van blabla naar motieven voor de blabla, DIE is merkwaardig. Blijf bij de blabla he, dat is wat ik doe. Ik verzamel wat ik kan vinden, merk tegenstrijdigheden op, zoek uit wie fout was of loog (meestal dat laatste), en vorm daaruit mijn "gedacht" over iets. Zonder enig partijkiezen, niet voor, niet tijdens en niet na, het is niet omdat er hier volk rondhangt dat graag in kottekes stampt om dan kritiek te leveren op basis van het etiket dat ze erop plakten, dat ik hetzelfde ga doen. Ik ga nooit mee in dat kampfen maken, dat verdelen, dat klassen stramien van communisme nazisme en veel (alle?) .. ismen. Dat is omdat heersen gemakkelijker is na verdelen. Diegen die graag in termen van WIJ en ZIJ hanteren, DIE zijn verdacht.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47739 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindejaar 2022 deed een deel ervan al de ronde, het Ru leger was toen bezig te pogen de Oeks uit Bakmuts te drijven en de Experts en Instituten van Experts zoals dat forStudyOfWar beweerden dat het Russische leger tot stilstand was gebracht, dat het tekorten aan vanalles had, dat het vocht met WWII wapens en ook net als WWII, en dat het tegen zomer 2023 over en uit ging zijn. Vala de Russen uit Bakmuts gekuisd, de Russische economie tot stilstand gebracht, enz enz. De realiteit: de Russen dreven de Oeks heel Bakmuts uit (je weet wel, dat was de Wagner rebelle tijd), de OEKS vielen hen vanuit die verliezende positie terug aan, liepen zich dood (dat waren de eerste beelden van Westers wapentuig als Leopard 2 en Bradley waar de Russen de wereld mee rondstoeften), het Zomeroffensief geworden Lenteoffensief (dat laatste klonk allicht sjieker, de eerste blommekes, lammekes, een nieuwe lente voor de wereld, ideaal voor hun propaganda) op de nochtans toen reeds bekende Russische verdedigingsgordels en daarna ging het enkel verder bergaf met het Oek leger, spijts alle tussentijdse nieuwe wapentuigleveringen. Maar er is Verandering op til, de volgende Lente breekt straks aan, de Abramsen en F-16's gaan de Game changen, de Russen lopen straks ECHT op hun laatste benen. Ja, ECHT. Het zal weer blijken he, net als vorig jaar. Dat is het enige ding dat zeker is: het zal BLIJKEN. Want al gaat de Westblok censuur nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel. Ontkenningspogingen houden op wanneer je je ermee belachelijk begint te maken. Zie die Comical Ali alias Bagdad Bob van Iraaks regime indertijd, Die heeft zich zo belachelijk gemaakt dat ze hem pagina's in de geschiedenisboekskes hebben gegeven.
|
![]() |
![]() |