![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook vast te stellen: al 75 jaar zijn de Joden superieur aan de Palestijnen gezien de Palestijnen telkens meer op hun bakkes krijgen dan ze de Joden op hun smoel kunnen geven. Dat is voor mij de DEFINITIE van superieur he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tegelijk Egypte, Libanon en Syrie. Moslims zijn ronduit te dom om conventioneel oorlog te voeren, hun succesvolste oorlogen zijn via de baarmoeder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eigenlijk geen ongefundeerde bias, het is wetenschappelijk onderbouwd. Moslims zijn gewoon dommer dan niet-moslims die niet aan inteelt doen, dat is een feit waar je rekening mee moet houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Erdogan mengt zich actief in het conflict.
Link via "frontnieuws." https://www.frontnieuws.com/klopjach...etwerk-videos/
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
'...Turkse veiligheidsdiensten hebben een ongekende klopjacht geopend in verschillende provincies van Turkije, waarbij tot nu toe 33 personen zijn gearresteerd die verdacht worden van spionage namens de Israëlische inlichtingendienst Mossad, bericht.' Laatst gewijzigd door Piero : 3 januari 2024 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turkey detains 34 on suspicion of spying for Israel https://www.bbc.com/news/world-europe-67861377 He said authorities had moved in after they had decided that Israeli intelligence was seeking to carry out "tactical tasks such as reconnaissance, pursuit, assault, and kidnapping against foreign nationals residing in our country". Unlike the UK, US and EU, Turkey does not categorise Hamas as a terrorist organisation and for years has maintained ties with its leadership, hosting some of its members on Turkish soil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Gelukkige verjaardag, Kfir.
Ik hoop dat je het overleeft. En dat de daders eeuwig branden in de hel op een vuurtje van varkensvet. https://ejbron.wordpress.com/2024/01...vandaag-jarig/ Kan er mij eens iemand wijzen op moslim-babies die in gevangenschap zijn genomen door Israël? Kwestie van wat evenwicht te zoeken in het conflict.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer over de connectie Turkije en Hamas
What is behind Turkey's staunch support for Hamas in Gaza? https://www.bbc.com/news/world-europe-67861266 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus geen Israelische Mossad maar spionage namens de Israëlische inlichtingendienst Mossad.In Turkije wordt men rap gearresteerd als men het officiele liedje van Erdogan niet speelt. We mogen ons beloven dat dit schijtland nooit bij de EU is gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() De plorselinge arrestatie van 33 geheim-agenten van Mossad in Turkije, direct een dag na de dood van de belangrijkste militaire en politieke leider van Hamas, Saleh Al-Arouri, dinsdagavond, door een drone, in de Libanese hoofdstad Beiroet lijkt mij niet geloofwaardig. Dat zou betekenen dat de Turkse contra-spionage die 33 personen al lange tijd in het vizier had maar aarzelde om ze te arresteren. De arrestatie moet een stukje toneel zijn geweest waarbij foto's zijn gemaakt voor de pers. Daarmee dekt Erdogan zich in voor het geval IDF in Turkije spoedig een kopstuk van Hamas zal elimineren. Hij geeft hiermee naar Hamas en de Arabische landen het signaal af dat hij er alles aan doet om het hen naar de zin te maken, en als er dan toch Hamas leiders in Tukije worden omgelegd is ook Europa tevreden. De EU zal hem dus niet kwalijk nemen dat hij dit toneelsrukje opvoerd en hem misschien nog voor de vorm verwijten maken. Maar ze spelen het spelletje mee. Intussen kan Erdogan zo een aantal tegenstanders van zijn regime opsluiten.
Laatst gewijzigd door Piero : 3 januari 2024 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdogan die zegt "stop de waanzin"....
Misschien kan hij beter bij zichzelf beginnen?
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Israël die 33 willen ruilen voor 330 Hamasianen?
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de prijs voor gevangen Hamasiaan in Turkije stukken lager is dan in Gaza. Om niet te zeggen,negatief (afval dus).
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 januari 2024 om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan gaat er toch iemand anders voor moeten betalen, want Turkije onder Sultan Erdogan probeert Zimbabwe te overtroeven in geniaal beleid.
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Bij den Erdo is het geen waanzin, maar puur ijskoude berekening. Of noem het waanzin met logica.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Daar hebde ook een punt. Het is in ‘t geval van den Erdo ook zinnig, de meeste pyschopaten zijn uiterst sluw.
![]() |
![]() |